Polski serwis wśród 5 europejskich firm z nagrodą TruckForce Service Awards
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
● SKULSKI SERWIS z Wrocławia wyróżniony obok firm z Francji, Niemiec, Holandii i Grecji.
● Nagrody TruckForce Service to wyraz uznania za wyjątkową jakość usług.
Polska firma SKULSKI SERWIS znalazła się w gronie pięciu laureatów nagrody TruckForce Service Awards za drugi kwartał 2022 roku, przyznawanej przez Goodyeara za wyjątkową jakość usług świadczonych przez partnerów firmy w Europie.
„Pięciu partnerów nagrodzonych w tym kwartale wykazało się perspektywicznym myśleniem i bezkompromisowym podejściem do obsługi klientów. Gratulujemy każdemu ze zwycięzców i dziękujemy za ich pracę zespołową, zaangażowanie oraz nieustanne wsparcie obejmujące całą Europę wraz z ponad 2000 innych partnerów, którzy dokładają dodatkowych wysiłków, aby zapewnić doskonałą obsługę naszym klientom”, powiedział Adam Stanton, European Network & Service Manager w Goodyear Commercial.
Wrocławska firma SKULSKI SERWIS, polski partner TruckForce, została uhonorowana za aktywny udział w systemie Goodyear FleetOnlineSolutions (FOS) i Goodyear ServiceLine24. Skulski Serwis był też jednym z pierwszych użytkowników Goodyear eJob w Polsce – inteligentnego rozwiązania usprawniającego proces kontroli opon. Wrocławski serwis odegrał również kluczową rolę w zwiększeniu udziału Goodyeara w biznesie w tym regionie.
Pozostałe europejskie firmy nagrodzone za II kwartał to:
DEPANN FIRST - francuski partner TruckForce i VULCO, który otrzymał nagrodę za osiągnięcie imponującego wskaźnika akceptacji zadań Goodyear ServiceLine24 na poziomie 92% w 2021 roku i 100% w pierwszym kwartale 2022 roku. Goodyear ServiceLine24 to usługa pomocy drogowej dla pojazdów ciężarowych świadczona przez ponad 6 500 partnerów. Pracownicy Depann First są znani z pozytywnego nastawienia, proaktywności oraz dostarczania klientom wysokiej jakości usług.
REIFEN BRAUN – firma będąca częścią sieci HMI w Niemczech, uznana w II kwartale za najlepszy serwis naprawczy, przyjmujący każde, nawet odległe geograficznie zlecenie – serwis przyjął wezwanie do pojazdu unieruchomionego we Francji, oddalonego o 400 km, gdy inne serwisy nie podjęły się realizacji, pokazując, że jakość obsługi w Reifen Braun przewyższa oczekiwania klientów.
ABA BANDENSERVICE STOLWIJK B.V. - holenderski serwis działający w Stolwijk, koncentrujący się na dostosowanych do potrzeb klienta planach wymiany opon i ich konserwacji, które wspierają funkcjonowanie floty. To centrum serwisowe utrzymuje wysoką jakość obsługi zarówno zdalnie, jak i w warsztacie, jest też zaangażowane w obniżanie swojego śladu węglowego poprzez ciągłe ulepszanie procesów i wydajne świadczenie usług bez utraty jakości.
ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ ΑΕ – partner z Grecji, nagrodzony za doskonałą obsługę lokalnych flot przy jednoczesnym doskonaleniu się poprzez inwestowanie w najnowszy sprzęt. Serwis świadczy usługi w zakresie zbieżności kół, pogłębiania i bieżnikowania opon, a także 24-godzinnego mobilnego serwisu. Osiągnął najwyższy poziom usług na rynku lokalnym i od 2005 roku wspiera sprzedaż marek premium Goodyeara.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.