Komunikaty PR

Polskie rowery podbijają Europę!

2020-05-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelia Kolad
BFF Banking Group

ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/

TrybEco, polski producent rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, otwiera salony franczyzowe w Irlandii i Szwajcarii. Zainteresowanie produktami firmy na zagranicznych rynkach potwierdza ich wysoką jakość. Jednoślady idealnie wpisują się także w trend „smart city”. Dzięki nim przemieszanie się po dużych i zatłoczonych miastach jest szybkie i przede wszystkim ekologiczne. Obecnie spółka posiada kilkadziesiąt punktów sprzedażowo-serwisowych w całej Polsce. 

 

Kraje Europy Zachodniej, to naturalny kierunek naszej ekspansji, ze względu na dużą świadomość ekologiczną oraz aktywność społeczeństwa. Obecnie jesteśmy w trakcie uruchamiania współprac na terenie Niemiec, Holandii czy Słowacji oraz Irlandii i Szwajcarii, poprzez  nowe salony franczyzowe. W planach marki mamy dalszą ekspansję na inne rynki zagraniczne takie jak Włochy czy Francja, mówi Tomasz Przygucki, Prezes TrybEco. 

 

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży

Popyt na pojazdy elektryczne jest obecnie bardzo duży. Wynika to m.in. z rosnącej świadomości społecznej na temat ochrony środowiska. Dla podejmowania decyzji zakupowych, nie bez znaczenia pozostaje możliwość korzystania z wielu ulg i udogodnień oferowanych posiadaczom pojazdów ekologicznych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na te produkty, wiele osób dostrzega szanse biznesowe związane ze sprzedażą jednośladów elektrycznym. 

 

Współpraca franczyzowa z podmiotami zagranicznymi to kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży TrybEco oraz potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych przez markę produktów. Na Zachodzie elektromobilność rozwinięta jest lepiej niż w Polsce, stąd wysokie oczekiwania Klientów korzystających z ekologicznych rozwiązań transportowych. Jestem przekonany, że TrybEco sprosta najwyższym wymaganiom osób, które zdecydują się na zakup naszych pojazdów, dodaje Tomasz Przygucki.

 

Szybki i tani transport

Warto wiedzieć, że rowery elektryczne TrybEco mogą przejechać nawet 120 km na jednym ładowaniu, a skutery – w zależności od pakietu baterii – od 50 do 150 km. Samo ładowanie trwa zaledwie kilka godzin, dzięki czemu pojazd będzie zawsze w gotowości. Koszt przejechania 100 km skuterem elektrycznym to ok. 2 zł.Posiadacze elektryków mogą także użytkować buspasy oraz korzystać z wyłączonych dla pojazdów spalinowych ulic. Wszystko to składa się realne korzyści dla użytkowników.

 


TrybEco to polska marka rowerów i skuterów elektrycznych, stworzona z pasji i doświadczenia Wierzymy w odpowiedzialność za miejsce, w którym żyjemy. Chcemy żyć czyściej, prościej i spokojniej. Cenimy ekologię i oszczędności. Rowery hybrydowe TrybEco - dzięki innowacyjnej baterii w piaście - wyglądają i jeżdżą jak tradycyjne, ale jeśli mamy potrzebę, możemy włączyć wspomaganie elektryczne. Liczy się dla nas oryginalny design, a w kwestii jakości nie akceptujemy kompromisów. Nasze produkty posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty, homologację europejską (EEC), Pedelec (EN15194) i są zgodne z unijnymi wymogami. TrybEco to największa na rynku oferta rowerów elektrycznych składanych. Skutery elektryczne TrybEco to doskonale przemyślane pojazdy o wyjątkowym wzornictwie. Stanowią one wyjątkową alternatywę dla transportu miejskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.