Komunikaty PR

Polskie rowery podbijają Europę!

2020-05-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelia Kolad
BFF Banking Group

ul. Kilińskiego 66
91-118 Łódź
ewelina.kolad|bff.com| |ewelina.kolad|bff.com
+48 42 272 82 90
https://pl.bff.com/pl/

TrybEco, polski producent rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, otwiera salony franczyzowe w Irlandii i Szwajcarii. Zainteresowanie produktami firmy na zagranicznych rynkach potwierdza ich wysoką jakość. Jednoślady idealnie wpisują się także w trend „smart city”. Dzięki nim przemieszanie się po dużych i zatłoczonych miastach jest szybkie i przede wszystkim ekologiczne. Obecnie spółka posiada kilkadziesiąt punktów sprzedażowo-serwisowych w całej Polsce. 

 

Kraje Europy Zachodniej, to naturalny kierunek naszej ekspansji, ze względu na dużą świadomość ekologiczną oraz aktywność społeczeństwa. Obecnie jesteśmy w trakcie uruchamiania współprac na terenie Niemiec, Holandii czy Słowacji oraz Irlandii i Szwajcarii, poprzez  nowe salony franczyzowe. W planach marki mamy dalszą ekspansję na inne rynki zagraniczne takie jak Włochy czy Francja, mówi Tomasz Przygucki, Prezes TrybEco. 

 

Dynamiczny rozwój sieci sprzedaży

Popyt na pojazdy elektryczne jest obecnie bardzo duży. Wynika to m.in. z rosnącej świadomości społecznej na temat ochrony środowiska. Dla podejmowania decyzji zakupowych, nie bez znaczenia pozostaje możliwość korzystania z wielu ulg i udogodnień oferowanych posiadaczom pojazdów ekologicznych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na te produkty, wiele osób dostrzega szanse biznesowe związane ze sprzedażą jednośladów elektrycznym. 

 

Współpraca franczyzowa z podmiotami zagranicznymi to kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży TrybEco oraz potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych przez markę produktów. Na Zachodzie elektromobilność rozwinięta jest lepiej niż w Polsce, stąd wysokie oczekiwania Klientów korzystających z ekologicznych rozwiązań transportowych. Jestem przekonany, że TrybEco sprosta najwyższym wymaganiom osób, które zdecydują się na zakup naszych pojazdów, dodaje Tomasz Przygucki.

 

Szybki i tani transport

Warto wiedzieć, że rowery elektryczne TrybEco mogą przejechać nawet 120 km na jednym ładowaniu, a skutery – w zależności od pakietu baterii – od 50 do 150 km. Samo ładowanie trwa zaledwie kilka godzin, dzięki czemu pojazd będzie zawsze w gotowości. Koszt przejechania 100 km skuterem elektrycznym to ok. 2 zł.Posiadacze elektryków mogą także użytkować buspasy oraz korzystać z wyłączonych dla pojazdów spalinowych ulic. Wszystko to składa się realne korzyści dla użytkowników.

 


TrybEco to polska marka rowerów i skuterów elektrycznych, stworzona z pasji i doświadczenia Wierzymy w odpowiedzialność za miejsce, w którym żyjemy. Chcemy żyć czyściej, prościej i spokojniej. Cenimy ekologię i oszczędności. Rowery hybrydowe TrybEco - dzięki innowacyjnej baterii w piaście - wyglądają i jeżdżą jak tradycyjne, ale jeśli mamy potrzebę, możemy włączyć wspomaganie elektryczne. Liczy się dla nas oryginalny design, a w kwestii jakości nie akceptujemy kompromisów. Nasze produkty posiadają wszelkie niezbędne certyfikaty, homologację europejską (EEC), Pedelec (EN15194) i są zgodne z unijnymi wymogami. TrybEco to największa na rynku oferta rowerów elektrycznych składanych. Skutery elektryczne TrybEco to doskonale przemyślane pojazdy o wyjątkowym wzornictwie. Stanowią one wyjątkową alternatywę dla transportu miejskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BFF Banking Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.