Polskie stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi samochodu i daje możliwość podjęcia decyzji o zleceniu dodatkowych napraw online w prosty i przejrzysty sposób. Po rozpoczęciu przeglądu i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek, doradca serwisowy nagrywa filmy, opisując zakres przeprowadzonych prac oraz stan najważniejszych podzespołów auta i wskazuje na nich elementy wymagające wymiany lub naprawy. Do Klienta trafiają w sumie 4 nagrania z relacją z przebiegu wizyty i wyceną konkretnych usług w prostej, przystępnej formie. Klient może zaznaczyć odpowiednie „okienko”, by zdalnie zlecić serwisowi wymianę konkretnej części, bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z doradcą, lub odrzucić propozycję dodatkowej usługi.
„Ograniczenia w ruchu i rutynowych aktywnościach, które narzuciła nam wszystkim epidemia COVID-19 to właściwy czas na wdrażanie odpowiedzialnych innowacji. Usługa SkyVIDEO pozwala naszym Klientom na w pełni bezpieczną, całkowicie zdalną weryfikację rekomendowanych usług serwisowych. Akceptacja kosztorysów i komunikacja z pracownikami serwisu odbywa się online, co przyspiesza proces decyzyjny i pozwala Klientom weryfikować na bieżąco postęp prac. To także jeden z elementów budowania naszego wizerunku marki aspirującej do premium.” – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales i Customer Experience Mazda Motor Poland.
SkyVIDEO jest idealnym uzupełnieniem zdobywającej coraz większą popularność usługi Door-to-Door, polegającej na odbiorze Mazdy od Klienta przez przedstawiciela wybranych ASO i odstawieniu auta po wykonaniu przeglądu. Dzięki temu właściciel samochodu może bezpiecznie wykonać niezbędne czynności obsługowe pozostając w domu, a jednocześnie ma pełen wgląd w przebieg prac i łatwość w podejmowaniu decyzji co do ich zakresu.
Usługę SkyVIDEO wdrożyły już stacje serwisowe Mazdy:
- Bednarscy Toruń
- Bednarscy Poznań
- Bemo Warszawa
- BMG Goworowski Gdynia
- Bołtowicz Warszawa
- Gołembiewscy Białystok
- Mirai Sosnowiec
- Mirai Zabrze
- Nordic Bydgoszcz
- Odyssey Warszawa
- WTM Długołęka k/Wrocławia
Posiadanie sprawnego samochodu jest szczególnie ważne w obecnej sytuacji, więc stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce zapraszają do umawiania się na okresowe przeglądy, naprawy oraz sezonową wymianę opon. Godziny pracy każdego serwisu dostępne są na stronie https://www.mazda.pl/covid/#godziny i aktualizowane codziennie wraz z wprowadzanymi zmianami. Aby zapewnić Klientom oraz pracownikom stacji najwyższy standard bezpieczeństwa, Mazda wdrożyła szereg środków zaradczych i profilaktycznych, by, pomimo niedogodności wynikających z pandemii, korzystanie z usług serwisowych odbywało się w sposób bezpieczny. Do wprowadzonych zabezpieczeń należy m.in. zamykanie kluczyków w jednorazowych woreczkach strunowych na czas wizyty samochodu w ASO, czy dezynfekcja i ozonowanie wnętrz po zakończeniu każdej usługi serwisowej.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.