Komunikaty PR

Polskie stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO

2020-04-30  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania SkyVideo ( 0.6 MB )

Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi samochodu i daje możliwość podjęcia decyzji o zleceniu dodatkowych napraw online w prosty i przejrzysty sposób. Po rozpoczęciu przeglądu i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek, doradca serwisowy nagrywa filmy, opisując zakres przeprowadzonych prac oraz stan najważniejszych podzespołów auta i wskazuje na nich elementy wymagające wymiany lub naprawy. Do Klienta trafiają w sumie 4 nagrania z relacją z przebiegu wizyty i wyceną konkretnych usług w prostej, przystępnej formie. Klient może zaznaczyć odpowiednie „okienko”, by zdalnie zlecić serwisowi wymianę konkretnej części, bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z doradcą, lub odrzucić propozycję dodatkowej usługi.

„Ograniczenia w ruchu i rutynowych aktywnościach, które narzuciła nam wszystkim epidemia COVID-19 to właściwy czas na wdrażanie odpowiedzialnych innowacji. Usługa SkyVIDEO pozwala naszym Klientom na w pełni bezpieczną, całkowicie zdalną weryfikację rekomendowanych usług serwisowych. Akceptacja kosztorysów i komunikacja z pracownikami serwisu odbywa się online, co przyspiesza proces decyzyjny i pozwala Klientom weryfikować na bieżąco postęp prac. To także jeden z elementów budowania naszego wizerunku marki aspirującej do premium.” – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales i Customer Experience Mazda Motor Poland.

SkyVIDEO jest idealnym uzupełnieniem zdobywającej coraz większą popularność usługi Door-to-Door, polegającej na odbiorze Mazdy od Klienta przez przedstawiciela wybranych ASO i odstawieniu auta po wykonaniu przeglądu. Dzięki temu właściciel samochodu może bezpiecznie wykonać niezbędne czynności obsługowe pozostając w domu, a jednocześnie ma pełen wgląd w przebieg prac i łatwość w podejmowaniu decyzji co do ich zakresu.

Usługę SkyVIDEO wdrożyły już stacje serwisowe Mazdy:

  • Bednarscy Toruń
  • Bednarscy Poznań
  • Bemo Warszawa
  • BMG Goworowski Gdynia
  • Bołtowicz Warszawa
  • Gołembiewscy Białystok
  • Mirai Sosnowiec
  • Mirai Zabrze
  • Nordic Bydgoszcz
  • Odyssey Warszawa
  • WTM Długołęka k/Wrocławia

 

Posiadanie sprawnego samochodu jest szczególnie ważne w obecnej sytuacji, więc stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce zapraszają do umawiania się na okresowe przeglądy, naprawy oraz sezonową wymianę opon. Godziny pracy każdego serwisu dostępne są na stronie https://www.mazda.pl/covid/#godziny i aktualizowane codziennie wraz z wprowadzanymi zmianami. Aby zapewnić Klientom oraz pracownikom stacji najwyższy standard bezpieczeństwa, Mazda wdrożyła szereg środków zaradczych i profilaktycznych, by, pomimo niedogodności wynikających z pandemii, korzystanie z usług serwisowych odbywało się w sposób bezpieczny. Do wprowadzonych zabezpieczeń należy m.in. zamykanie kluczyków w jednorazowych woreczkach strunowych na czas wizyty samochodu w ASO, czy dezynfekcja i ozonowanie wnętrz po zakończeniu każdej usługi serwisowej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.