Polskie stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi samochodu i daje możliwość podjęcia decyzji o zleceniu dodatkowych napraw online w prosty i przejrzysty sposób. Po rozpoczęciu przeglądu i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek, doradca serwisowy nagrywa filmy, opisując zakres przeprowadzonych prac oraz stan najważniejszych podzespołów auta i wskazuje na nich elementy wymagające wymiany lub naprawy. Do Klienta trafiają w sumie 4 nagrania z relacją z przebiegu wizyty i wyceną konkretnych usług w prostej, przystępnej formie. Klient może zaznaczyć odpowiednie „okienko”, by zdalnie zlecić serwisowi wymianę konkretnej części, bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z doradcą, lub odrzucić propozycję dodatkowej usługi.
„Ograniczenia w ruchu i rutynowych aktywnościach, które narzuciła nam wszystkim epidemia COVID-19 to właściwy czas na wdrażanie odpowiedzialnych innowacji. Usługa SkyVIDEO pozwala naszym Klientom na w pełni bezpieczną, całkowicie zdalną weryfikację rekomendowanych usług serwisowych. Akceptacja kosztorysów i komunikacja z pracownikami serwisu odbywa się online, co przyspiesza proces decyzyjny i pozwala Klientom weryfikować na bieżąco postęp prac. To także jeden z elementów budowania naszego wizerunku marki aspirującej do premium.” – podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales i Customer Experience Mazda Motor Poland.
SkyVIDEO jest idealnym uzupełnieniem zdobywającej coraz większą popularność usługi Door-to-Door, polegającej na odbiorze Mazdy od Klienta przez przedstawiciela wybranych ASO i odstawieniu auta po wykonaniu przeglądu. Dzięki temu właściciel samochodu może bezpiecznie wykonać niezbędne czynności obsługowe pozostając w domu, a jednocześnie ma pełen wgląd w przebieg prac i łatwość w podejmowaniu decyzji co do ich zakresu.
Usługę SkyVIDEO wdrożyły już stacje serwisowe Mazdy:
- Bednarscy Toruń
- Bednarscy Poznań
- Bemo Warszawa
- BMG Goworowski Gdynia
- Bołtowicz Warszawa
- Gołembiewscy Białystok
- Mirai Sosnowiec
- Mirai Zabrze
- Nordic Bydgoszcz
- Odyssey Warszawa
- WTM Długołęka k/Wrocławia
Posiadanie sprawnego samochodu jest szczególnie ważne w obecnej sytuacji, więc stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce zapraszają do umawiania się na okresowe przeglądy, naprawy oraz sezonową wymianę opon. Godziny pracy każdego serwisu dostępne są na stronie https://www.mazda.pl/covid/#godziny i aktualizowane codziennie wraz z wprowadzanymi zmianami. Aby zapewnić Klientom oraz pracownikom stacji najwyższy standard bezpieczeństwa, Mazda wdrożyła szereg środków zaradczych i profilaktycznych, by, pomimo niedogodności wynikających z pandemii, korzystanie z usług serwisowych odbywało się w sposób bezpieczny. Do wprowadzonych zabezpieczeń należy m.in. zamykanie kluczyków w jednorazowych woreczkach strunowych na czas wizyty samochodu w ASO, czy dezynfekcja i ozonowanie wnętrz po zakończeniu każdej usługi serwisowej.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.