Komunikaty PR

Pomagamy razem z PAH

2022-03-02  |  09:45
Biuro prasowe

Punkty PAYBACK zyskują podwójną moc pomagania. Z początkiem marca ruszyła akcja charytatywna „Punktuj sercem” na rzecz Pajacyka, dzięki której punkty zbierane przez uczestników Programu mogą jeszcze bardziej wesprzeć podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Równolegle, PAYBACK uruchamia możliwość wymiany punktów na vouchery przeznaczone na zbiórkę organizowaną przez PAH w ramach akcji „SOS Ukraina”. 

Jak można pomóc podopiecznym Pajacyka? Idea jest bardzo prosta. Od 1 do 31 marca na stronie oraz w aplikacji Programu na jego zarejestrowanych uczestników czekają specjalne, oznaczone sercem kupony. Dzięki nim PAYBACK-owicze mogą zdobywać ekstra punkty za zakupy u poszczególnych partnerów akcji, ale co najważniejsze – za użycie każdego z nich partnerzy przekażą na rzecz Pajacyka równowartość 100 punktów. To jednak nie wszystko, bo za każde zebrane 100 000 punktów PAYBACK przekaże Pajacykowi bonus – równowartość 10 000 punktów, a akcję zainauguruje 10 000 punktami na jej starcie

Sercem całej akcji jest strona payback.pl/punktujsercem, na której można na bieżąco śledzić, jakie kupony aktualnie wspierają program Pajacyk oraz obserwować dotychczas zebraną sumę punktów. Specjalne, oznaczone serduszkiem kupony udostępnią partnerzy stacjonarni PAYBACK: bp, Kaufland, CUK Ubezpieczenia, Maxi Zoo oraz PSB Mrówka, jak i partnerzy online: Booking.com, CCC, Douglas, Empik, eobuwie.pl, H&M, Groupon, IKEA, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i Zalando Lounge.

Jednocześnie, na sklep.payback.pl/strefa-marki/pah na uczestników Programu czekają vouchery o różnych nominałach, które PAYBACK przygotował z myślą o działającej od tygodnia akcji PAH „SOS Ukraina”. Wymiana punktów na voucher oznacza przekazanie realnego wsparcia na rzecz obywateli Ukrainy poszkodowanych w wyniku wojny. 

Akcja „Punktuj sercem” wystartowała w 10. jubileuszową rocznicę naszej współpracy z Pajacykiem i Polską Akcją Humanitarną. Od początku bardzo ucieszył nas duży odzew ze strony partnerów PAYBACK, którzy bez chwili namysłu zdecydowali się zaangażować w inicjatywę, zwiększając tym samym jej zasięg. Dodatkowo, w związku z dramatyczną sytuacją ukraińskich obywateli umożliwiamy uczestnikom wymianę punktów na specjalne vouchery „SOS Ukraina”, dzięki którym PAH otrzyma środki na zakup żywności i innych form wsparcia dla osób poszkodowanych w wyniku wojny. Liczymy, że PAYBACK-owicze zaangażują się w obydwie inicjatywy. Zgromadzone punkty oznaczają realną pomoc. Dlatego warto punktować z sercem – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska.  

Dziesięć lat razem 

Pajacyk to działający od 1998 roku program, w ramach którego Polska Akcja Humanitarna pomaga dzieciom i młodzieży w Polsce. Tylko w roku szkolnym 2021/2022 Pajacyk dożywia aż 1345 uczniów w 61 placówkach.  

Dzięki współpracy z PAH PAYBACK od dekady wspiera dwa główne działania w ramach programu Pajacyk – prowadzony od lat projekt wsparcia żywnościowego oraz zainaugurowaną w zeszłym roku inicjatywę pomocy psychospołecznej. Pajacyk zapewnia pomoc dla dzieci i młodzieży z rodzin wieloproblemowych poprzez finansowanie dożywiania w szkołach i placówkach opieki dziennej, a także umożliwia najmłodszym dostęp do profilaktyki i leczenia problemów psychologicznych. 

Polska Akcja Humanitarna w ramach swojej działalności od 30 lat niezmiennie reaguje także na dramaty ludzi spowodowane przez konflikty zbrojne i kataklizmy. Prowadzona w związku z sytuacją na Ukrainie akcja „SOS Ukraina” ma na celu zapewnienie pomocy bezpośredniej włączając w to żywność i inne formy wsparcia dla osób, które są zmuszone do ucieczki ze swoich domów. Wsparcie obejmie poszkodowanych w wyniku wojny włączając osoby przemieszczające się wewnątrz kraju oraz na uchodźczynie i uchodźców przyjeżdżających do Polski. 

Akcja „Punktuj sercem” promowana będzie w kanałach własnych PAYBACK, w punktach sprzedaży stacjonarnych partnerów akcji na oraz w Internecie. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun. Regulamin dostępny na payback.pl/punktujsercem. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.