Ponad 600 tysięcy złotych dla osób z niepełnosprawnościami
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Ogromnym sukcesem zakończyła się druga edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 600 000 złotych. Środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają rozwój w obszarze sportu osobom z niepełnosprawnościami poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego.
Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się osoby z niepełnosprawnościami. W tym roku w Rajdzie Gorących Serc wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy pokonali cztery trasy rowerowe wokół Warszawy – dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasy honorowe o dystansach 50 km i 100 km. W rajdzie wzięło udział aż 40 uczestników z niepełnosprawnościami. W organizację wydarzenia zaangażowało się 35 sponsorów i partnerów, a imprezę wspierało ponad 60 wolontariuszy działających na starcie, mecie i na przystankach w 10 lokalizacjach. W tym roku beneficjentami wydarzenia są trzy organizacje: Stowarzyszenie Veloaktiv działające na rzecz promocji sportu paralimpijskiego, przede wszystkim kolarstwa ręcznego, klub sportowy Zero Załamki stworzony dla zawodników z niepełnosprawnościami oraz Stowarzyszenie Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną w Działdowie, którego podopieczni wdrażani są do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. „Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, jednak Rajd Gorących Serc jest dla nas wydarzeniem wyjątkowym. To ogromny zaszczyt, że możemy być częścią tego fantastycznego wydarzenia, które łączy pasję kolarską z promowaniem aktywności sportowej i pomocą tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Jesteśmy dumni i wspieramy wszystkich, którzy nie tyko pokonują codzienne ograniczenia, ale także osiągają niesamowite wyniki sportowe. Kiedy w ubiegłym roku organizowaliśmy to wydarzenie po raz pierwszy, determinacja, zaangażowanie i pasja sportowców z niepełnosprawnościami skradły nasze serca. Dlatego zaraz po zakończeniu pierwszej edycji podjęliśmy decyzję, że Rajd Gorących Serc musi być kontynuowany. Inspiruje nas postawa tych niezwykłych sportowców, jakich mamy okazje gościć, którzy mimo wielu trudności stają do aktywności i osiągają niesamowite wyniki” – powiedział Andrzej Kaczor, dyrektor zarządzający Soudal.
W tegorocznej edycji Rajd Gorących Serc uczestniczyło aż 26 drużyn firmowych, które wsparły beneficjentów wydarzenia. „W firmie CFE Polska jedną z najważniejszych wartości jest współpraca i partnerstwo. W tym duchu zaangażowaliśmy się z firmami Soudal, Majaland, CRIDO i Momentum we współorganizację wydarzenia Rajd Gorących Serc. Z każdą z tych firm pracujemy, z każdą w inny sposób, ale wspólnie zrobiliśmy fantastyczne wydarzenie. Zapraszamy i zachęcamy do udziału kolejne firmy, aby zaangażować jak najwięcej ludzi, którzy wierzą w te same wartości. Rajd Gorących Serc robimy wspólnie z naszymi beneficjentami, do których trafiają później owoce naszych starań. Dzięki temu uzyskujemy efekt integracji oraz widzimy jak mając różne doświadczenia, jedni bardziej biznesowe, inni bardziej społeczne, inspirujemy i „nakręcamy” się wzajemnie. Dzięki temu, że wszystko jest oparte na idei wolontariatu, wszyscy którzy się angażują robią to z serca i z sercem, wiarą i dobrą energią. I ta dobra energia rozlewa się na kolejnych uczestników, wolontariuszy i wraca do nas z dodatkową siłą” – podsumował Bruno Lambrecht, dyrektor generalny CFE Polska, firmy współorganizującej tegoroczne wydarzenie.
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.