Ponowne otwarcie salonu CCC w Atrium Copernicus
CCC ponownie otworzyło swój sklep w Atrium Copernicus. Torunianie, którzy upodobali sobie tę markę, od 1 października mogą znowu korzystać z jej bogatej i zróżnicowanej oferty. To nie koniec nowości! Pod koniec października w toruńskiej galerii swój pop up uruchomi IKEA.
Nowo otwarty salon CCC ma powierzchnię 504 m2. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W bogatym portfolio CCC znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy. Równie ciekawie przedstawia się oferta dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Mają one do wyboru szeroką gamę produktów popularnych brandów sportowych: Sprandi, Adidas, Puma, Reebok, New Balance, Converse, Vans czy Skechers.
Z myślą o klientach, CCC wprowadza technologiczne udogodnienia, dzięki którym zakupy stają się przyjemniejsze i prostsze. W toruńskim salonie można skorzystać z czytnika e-size.me – usługi skanowania stóp, pozwalającej dobrać odpowiedni rozmiar obuwia dla siebie – online i offline. Salon CCC znajduje się w pobliżu sklepów Homla i Carry, a także perfumerii Sephora, obok wejścia do galerii.
- Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej oferty o nowe marki, ale też nowoczesne formaty zakupowe. Dlatego cieszę się, że CCC wróciło do Copernicusa w nowej odsłonie i z dodatkowymi udogodnieniami dla klientów. Lada moment nasze centrum wzbogaci również pop up IKEA, którego konsultanci zaoferują wszystkim miłośnikom wnętrz usługi projektowania oraz doradztwo w zakresie doboru asortymentu tej znanej szwedzkiej marki – mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.