Komunikaty PR

Ponowne otwarcie salonu CCC w Atrium Copernicus

2021-10-14  |  13:17
Biuro prasowe

CCC ponownie otworzyło swój sklep w Atrium Copernicus. Torunianie, którzy upodobali sobie tę markę, od  1  października mogą znowu korzystać z jej bogatej i zróżnicowanej oferty. To nie koniec nowości! Pod koniec października w  toruńskiej galerii swój pop up uruchomi IKEA.

Nowo otwarty salon CCC ma powierzchnię 504 m2. Klienci znajdą w nim szeroki wybór obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment uzupełniają torebki i akcesoria stworzone przez znanych polskich i zagranicznych producentów. W bogatym portfolio CCC znajdują się wyroby sztandarowych marek, takich jak Lasocki, Gino Rossi, Badura, DeeZee i Jenny Fairy. Równie ciekawie przedstawia się oferta dla osób prowadzących aktywny tryb życia. Mają one do wyboru szeroką gamę produktów popularnych brandów sportowych: Sprandi, Adidas, Puma, Reebok, New Balance, Converse, Vans czy Skechers.

Z myślą o klientach, CCC wprowadza technologiczne udogodnienia, dzięki którym zakupy stają się przyjemniejsze i prostsze. W toruńskim salonie można skorzystać z czytnika e-size.me – usługi skanowania stóp, pozwalającej dobrać odpowiedni rozmiar obuwia dla siebie – online i offline. Salon CCC znajduje się w pobliżu sklepów Homla i Carry, a także perfumerii Sephora, obok wejścia do galerii.

 

- Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej oferty o nowe marki, ale też nowoczesne formaty zakupowe. Dlatego cieszę się, że CCC wróciło do Copernicusa w nowej odsłonie i z dodatkowymi udogodnieniami dla klientów. Lada moment nasze centrum wzbogaci również pop up IKEA, którego konsultanci zaoferują wszystkim miłośnikom wnętrz usługi projektowania oraz doradztwo w zakresie doboru asortymentu tej znanej szwedzkiej marki mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Więcej informacji na temat aktualnej oferty i promocji w centrum znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Już co 10. Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online Biuro prasowe
2021-10-27 | 12:50

Już co 10. Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online

Obecnie zakupy w sieci regularnie robi 60 proc. Internautów, jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej*. Polski rynek eCommerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie - jego
Handel Sprzedawco uważaj na Black Friday! Liczba kradzieży wzrośnie
2021-10-27 | 12:43

Sprzedawco uważaj na Black Friday! Liczba kradzieży wzrośnie

Przedświąteczna zakupowa gorączka rozpocznie się już w ostatni weekend listopada. Słynny piątek to czas bardzo aktywnego „polowania” na promocje i atrakcyjne wyprzedaże. Nie
Handel Muszkieterowie otwierają kolejny sklep sieci Bricomarché
2021-10-27 | 12:00

Muszkieterowie otwierają kolejny sklep sieci Bricomarché

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój swojej sieci z kategorii „dom i ogród”. Od 27 października mieszkańcy Pyrzyc mogą korzystać z bogatej oferty nowego

Więcej ważnych informacji

Infrastruktura

Projektowane przepisy o cyberbezpieczeństwie mogą naruszać szereg unijnych przepisów. Polska naraża się na kolejne procesy przed TSUE [DEPESZA]

Wykluczanie z rynku dostawców technologii, których nowo powołane kolegium ds. cyberbezpieczeństwa określi jako dostawców wysokiego ryzyka, może naruszać szereg różnych przepisów międzynarodowych. Takie propozycje przepisów znajdują się w procedowanej ustawie o cyberbezpieczeństwie. Wątpliwości prawników budzą m.in. kryteria narodowościowe, czyli analiza pozostawania pod kontrolą państwa spoza UE i NATO, natychmiastowa wykonalność decyzji kolegium i brak możliwości odwołania się od niej. Procedowane przepisy mogą przede wszystkim uderzyć w koncerny z Chin, m.in. Huaweia, choć nie jest to wprost określone w ustawie. Istnieje ryzyko, że w przypadku wykluczenia z rynku koncern będzie dochodzić swoich praw przed unijnym trybunałem.

Motoryzacja

Nowe samochody w przyszłym roku będą droższe o 15–25 proc. Podwyżki mogą zachęcić kierowców do zakupu elektryków

Obecny kryzys z dostawami komponentów do produkcji aut mocno przyspieszył wzrost cen nowych samochodów. Na to nakładają się również duże podwyżki cen energii, paliw i kosztów pracy. Analitycy firmy Exact Systems prognozują, że w przyszłym roku nowe auto – w zależności od segmentu – może być droższe od 15 do 25 proc. niż w tym roku. – Zawirowania na rynku motoryzacyjnym, które wywołał COVID-19, jak i stale rosnące ceny samochodów spalinowych przyczynią się w niedługim czasie do wyrównania cen takich aut z samochodami elektrycznymi – uważa Karol Obiegły, prezes Grupy Cichy-Zasada.

Infrastruktura

4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu. Pandemia uwydatniła problemy z wykluczeniem cyfrowym

Narodowy Plan Szerokopasmowy zakłada, że do 2025 roku w całej Polsce będzie już powszechny dostęp do internetu o przepustowości co najmniej 100 Mb/s. Stopniowo likwidowane są białe plamy na mapie Polski. Mimo to – jak pokazuje raport Federacji Konsumentów – 4,5 mln Polaków nigdy nie korzystało z internetu. Eksperci wskazują, że pandemia COVID-19 uwydatniła problem niedostatecznych kompetencji i wykluczenia cyfrowego w Polsce. Ma ono jednak nie tylko wymiar techniczny – związany z brakiem dostępu do urządzeń, oprogramowania czy sieci – ale i społeczny, związany z brakiem motywacji do korzystania z nowych technologii.

Nieruchomości

Ryzyko zakażenia COVID-19 rośnie w źle wentylowanych pomieszczeniach. Wtedy wskazane jest nie tylko zachowanie dystansu, ale i noszenie maseczek

W pewnych okolicznościach zasłanianie ust i nosa jest wskazane i może ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa odpowiedzialnego za COVID-19, a w innych nie ma uzasadnienia. – Jeżeli w pomieszczeniu jest chłodno i sucho, to ten wirus jest aktywny znacznie dłużej. Jeżeli jest bardzo wilgotno i ciepło lub gorąco, to aktywność wirusa trwa krócej – wyjaśnia prof. Lidia Morawska, doradczyni Światowej Organizacji Zdrowia ds. jakości powietrza. Podkreśla też, że pandemia powinna skłonić ludzi do przemyśleń na temat obecności wirusów w powietrzu i przygotować na podobne sytuacje w przyszłości.