Komunikaty PR

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!

2020-10-09  |  12:00

Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!

 

 

Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 za BAKALIOWE KIESZONKOWE HELIO oraz CZEREŚNIE SUSZONE, DAKTYLE Deglet Nour i EKO ORZECHY WŁOSKIE z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura.

 

Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w obecne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy. W tegorocznej – 14. już edycji prestiżowego badania, pod honorowym patronatem Business Center Club, na finałowym podium znalazła się (i to aż cztery razy!)  – firma HELIO, która zdeklasowała w tym roku konkurencję we wszystkich kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Słone i Słodkie Przekąski, Bakalie i Przekąski Bakaliowe, Przekąski FIT oraz Produkty EKO, BIO, VEGE! 

 

Bakaliowe Kieszonkowe HELIO, czereśnie suszone, daktyle Deglet Nour oraz EKO orzechy włoskie z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura to tegoroczni laureaci plebiscytu Perły Rynku FMCG. Spośród blisko 300 zgłoszonych nowości, to właśnie nowe produkty marki HELIO otrzymały najwyższe nagrody, bo aż 4 złote statuetki

 

Warto podkreślić, że nie były to pierwsze nagrody dla HELIO w tym roku. Oprócz 4 złotych statuetek Pereł Rynku FMCG 2020, bakaliowy potentat HELIO także sięgnął wcześniej po Złoty Paragon 2020 – Nagrodę Kupców Polskich, 2 Złote Laury Konsumenta w kategoriach bakalie, a także dodatki do ciast oraz Medal Europejski 2020 za Popcorn do mikrofalówki HELIO. Z kolei SUPERmodna fit przekąska JACKFRUIT HELIO Natura została uznana w tym roku za najlepszy produkt w opiniotwórczym plebiscycie Influencer’s Top 2020, a także otrzymała prestiżową statuetkę „SUPERPRODUKT Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE.  

 

Wszystkie otrzymane w tym roku nagrody są dla nas ogromnym zaszczytem i świadczą o wysokim uznaniu produktów HELIO. Jak podsumował Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu HELIO - Cztery złote Perły Rynku FMCG potwierdzają potencjał sprzedażowy naszych nowości oraz świadczą o sile marki HELIONajwyższe podia osiągnęliśmy w kategoriach, które są dla nas kluczowe, a zarazem perspektywiczne i intratne z punktu widzenia detalisty. Produkty eko, przekąski fit, bakalie czy w końcu słone i słodkie przekąski to dziś działy szczególnie chętnie odwiedzane przez konsumentów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.