Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!
Potencjał sprzedażowy nowości HELIO potwierdzony rekordową liczbą Pereł!
Firma HELIO zdeklasowała w tym roku konkurencję aż w czterech najważniejszych i najbardziej perspektywicznych kategoriach, otrzymując rekordowe - 4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 za BAKALIOWE KIESZONKOWE HELIO oraz CZEREŚNIE SUSZONE, DAKTYLE Deglet Nour i EKO ORZECHY WŁOSKIE z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura.
Badanie Perły Rynku FMCG to ogólnopolski plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze najlepiej wpisujące się w obecne trendy, a tym samym mające największy potencjał sprzedażowy. W tegorocznej – 14. już edycji prestiżowego badania, pod honorowym patronatem Business Center Club, na finałowym podium znalazła się (i to aż cztery razy!) – firma HELIO, która zdeklasowała w tym roku konkurencję we wszystkich kluczowych dla producenta bakalii kategoriach: Słone i Słodkie Przekąski, Bakalie i Przekąski Bakaliowe, Przekąski FIT oraz Produkty EKO, BIO, VEGE!
Bakaliowe Kieszonkowe HELIO, czereśnie suszone, daktyle Deglet Nour oraz EKO orzechy włoskie z linii bakalii bez konserwantów HELIO Natura to tegoroczni laureaci plebiscytu Perły Rynku FMCG. Spośród blisko 300 zgłoszonych nowości, to właśnie nowe produkty marki HELIO otrzymały najwyższe nagrody, bo aż 4 złote statuetki!
Warto podkreślić, że nie były to pierwsze nagrody dla HELIO w tym roku. Oprócz 4 złotych statuetek Pereł Rynku FMCG 2020, bakaliowy potentat HELIO także sięgnął wcześniej po Złoty Paragon 2020 – Nagrodę Kupców Polskich, 2 Złote Laury Konsumenta w kategoriach bakalie, a także dodatki do ciast oraz Medal Europejski 2020 za Popcorn do mikrofalówki HELIO. Z kolei SUPERmodna fit przekąska JACKFRUIT HELIO Natura została uznana w tym roku za najlepszy produkt w opiniotwórczym plebiscycie Influencer’s Top 2020, a także otrzymała prestiżową statuetkę „SUPERPRODUKT Świata Kobiety” w kategorii ŻYWNOŚĆ PRODUKTY DIETETYCZNE.
Wszystkie otrzymane w tym roku nagrody są dla nas ogromnym zaszczytem i świadczą o wysokim uznaniu produktów HELIO. Jak podsumował Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu HELIO - Cztery złote Perły Rynku FMCG potwierdzają potencjał sprzedażowy naszych nowości oraz świadczą o sile marki HELIO. Najwyższe podia osiągnęliśmy w kategoriach, które są dla nas kluczowe, a zarazem perspektywiczne i intratne z punktu widzenia detalisty. Produkty eko, przekąski fit, bakalie czy w końcu słone i słodkie przekąski to dziś działy szczególnie chętnie odwiedzane przez konsumentów.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.