Komunikaty PR

Poznajcie nowy smak Krynki – malina z melisą!

2021-06-08  |  01:00
Biuro prasowe

Pyszna malina, orzeźwiająca melisa i lekko gazowany smak lata – to wszystko znajduje się w nowym produkcie podlaskiej wytwórni wód i napojów Krynka. Napój nie zawiera cukru, przez co jego kaloryczność jest równa zeru! To kolejna fit propozycja, po wprowadzonej w ubiegłym roku wodzie o smaku cytryny z miętą, która ma już grono swoich wiernych fanów.

Dla wszystkich, którzy dbają o dietę, Krynka o smaku maliny z melisą będzie wprost idealna. Prosty skład, który zawiera jedynie wodę źródlaną, dwutlenek węgla i naturalne aromaty maliny i melisy, powinien zachęcić nawet najbardziej wymagających klientów. Oprócz tego w nowej Krynce nie znajdziemy substancji słodzących i konserwantów, przez co jest ona odpowiednia nawet dla najmłodszych miłośników smakowej wody.

Ten naturalny smak jest idealny na letnie dni i pomaga ugasić pragnienie. Krynka malina z melisą dostępna jest w dwóch wariantach pojemnościowych, sprawdzi się więc na różne okazje. Większą butelkę można zabrać ze sobą, chociażby na piknik czy w podróż samochodem, a mniejsza wpasuje się w torebkę lub plecak i będzie uzupełnieniem wycieczki lub wyjścia ze znajomymi.

– Od 1945 roku staramy się zapewnić klientom to, czego najbardziej oczekują. W tym momencie jest to owocowe orzeźwienie, które można wszędzie ze sobą zabrać. 100% natury, 100% smaku – to właśnie znajdziecie w naszej nowej Krynce o smaku maliny z melisą! – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.

Krynka to marka, która ściśle kojarzy się z północno-wschodnim regionem Polski i już od ponad 75 lat dostarcza klientom wodę wydobywaną ze źródła „Krynka” o głębokości 70 m. Dzięki naturalnej czystości i braku szkodliwych składników w składzie, nie podlega procesom uzdatniania, nie jest dezynfekowana i firma nie ingeruje w skład chemiczny wody na żadnym z etapów produkcji.
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.