Poznajcie nowy smak Krynki – malina z melisą!
Pyszna malina, orzeźwiająca melisa i lekko gazowany smak lata – to wszystko znajduje się w nowym produkcie podlaskiej wytwórni wód i napojów Krynka. Napój nie zawiera cukru, przez co jego kaloryczność jest równa zeru! To kolejna fit propozycja, po wprowadzonej w ubiegłym roku wodzie o smaku cytryny z miętą, która ma już grono swoich wiernych fanów.
Dla wszystkich, którzy dbają o dietę, Krynka o smaku maliny z melisą będzie wprost idealna. Prosty skład, który zawiera jedynie wodę źródlaną, dwutlenek węgla i naturalne aromaty maliny i melisy, powinien zachęcić nawet najbardziej wymagających klientów. Oprócz tego w nowej Krynce nie znajdziemy substancji słodzących i konserwantów, przez co jest ona odpowiednia nawet dla najmłodszych miłośników smakowej wody.
Ten naturalny smak jest idealny na letnie dni i pomaga ugasić pragnienie. Krynka malina z melisą dostępna jest w dwóch wariantach pojemnościowych, sprawdzi się więc na różne okazje. Większą butelkę można zabrać ze sobą, chociażby na piknik czy w podróż samochodem, a mniejsza wpasuje się w torebkę lub plecak i będzie uzupełnieniem wycieczki lub wyjścia ze znajomymi.
– Od 1945 roku staramy się zapewnić klientom to, czego najbardziej oczekują. W tym momencie jest to owocowe orzeźwienie, które można wszędzie ze sobą zabrać. 100% natury, 100% smaku – to właśnie znajdziecie w naszej nowej Krynce o smaku maliny z melisą! – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.
Krynka to marka, która ściśle kojarzy się z północno-wschodnim regionem Polski i już od ponad 75 lat dostarcza klientom wodę wydobywaną ze źródła „Krynka” o głębokości 70 m. Dzięki naturalnej czystości i braku szkodliwych składników w składzie, nie podlega procesom uzdatniania, nie jest dezynfekowana i firma nie ingeruje w skład chemiczny wody na żadnym z etapów produkcji.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.