Poznajcie nowy smak Krynki – malina z melisą!
Pyszna malina, orzeźwiająca melisa i lekko gazowany smak lata – to wszystko znajduje się w nowym produkcie podlaskiej wytwórni wód i napojów Krynka. Napój nie zawiera cukru, przez co jego kaloryczność jest równa zeru! To kolejna fit propozycja, po wprowadzonej w ubiegłym roku wodzie o smaku cytryny z miętą, która ma już grono swoich wiernych fanów.
Dla wszystkich, którzy dbają o dietę, Krynka o smaku maliny z melisą będzie wprost idealna. Prosty skład, który zawiera jedynie wodę źródlaną, dwutlenek węgla i naturalne aromaty maliny i melisy, powinien zachęcić nawet najbardziej wymagających klientów. Oprócz tego w nowej Krynce nie znajdziemy substancji słodzących i konserwantów, przez co jest ona odpowiednia nawet dla najmłodszych miłośników smakowej wody.
Ten naturalny smak jest idealny na letnie dni i pomaga ugasić pragnienie. Krynka malina z melisą dostępna jest w dwóch wariantach pojemnościowych, sprawdzi się więc na różne okazje. Większą butelkę można zabrać ze sobą, chociażby na piknik czy w podróż samochodem, a mniejsza wpasuje się w torebkę lub plecak i będzie uzupełnieniem wycieczki lub wyjścia ze znajomymi.
– Od 1945 roku staramy się zapewnić klientom to, czego najbardziej oczekują. W tym momencie jest to owocowe orzeźwienie, które można wszędzie ze sobą zabrać. 100% natury, 100% smaku – to właśnie znajdziecie w naszej nowej Krynce o smaku maliny z melisą! – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Krynki.
Krynka to marka, która ściśle kojarzy się z północno-wschodnim regionem Polski i już od ponad 75 lat dostarcza klientom wodę wydobywaną ze źródła „Krynka” o głębokości 70 m. Dzięki naturalnej czystości i braku szkodliwych składników w składzie, nie podlega procesom uzdatniania, nie jest dezynfekowana i firma nie ingeruje w skład chemiczny wody na żadnym z etapów produkcji.
Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb
RUSZA BCC STARTUPS
Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.