Rusza akcja #AIPomagamy
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
InPost, Brand24, Platige Image, Sukces Pisany Szminką i GLOV to tylko kilka marek, które włączyły się w pomoc osobom chcącym rozpocząć własny biznes i zmagającym się z obecnym kryzysem. AIP startuje z kampanią #AIPomagamy. Każdy, kto ma pomysł na własny biznes, może go bezpłatnie założyć, otrzymując wsparcie prawno-księgowe i mentoring ekspertów.
W ramach akcji #AIPomagamy początkujący otrzyma, całkowicie za darmo, możliwość prowadzenia firmy online z księgowością i usługami prawnymi przez okres 2 miesięcy. Wszystko z ograniczonym ryzykiem i niższymi kosztami, w ramach osobowości prawnej AIP. Dodatkowym benefitem dla przyszłych przedsiębiorców są specjalne oferty na usługi wiodących partnerów akcji, jak InPost, oraz wsparcie ponad 50 mentorów i ekspertów - szczegóły znajdują sie na stronie www.aipomagamy.link
"Mamy przed sobą wiele znaków zapytania i wiele nowych wyzwań. Przyszłość zależy od nas i od tego, jak się zachowamy w obliczu pandemii i kryzysu. Ponad 16.000 firm pod skrzydłami AIP pozwala mi wierzyć, że własny biznes i przedsiębiorczość jest szansą dla tych, którzy ze względu na obecną sytuację poszukują nowych możliwości" - Darek Żuk, CEO AIP.
Kampanię #AIPomagamy promuje spot z udziałem czołowych polskich przedsiębiorców i ludzi biznesu, jak: Rafał Brzoska (InPost), Michał Sadowski (Brand24), Olga Kozierowska (Sukces Pisany Szminką) i Monika Żochowska (GLOV). Spot został zrealizowany przez studio Platige Image, znane między innymi z realizacji projektu efektów specjalnych przy serialu “Wiedźmin” Netflixa, serii filmów i teaserów do gier, m.in. seria Total War i Frostpunk czy projektu Legendy Polskie Allegro.
"Nadchodzi czas szybkich zmian stanowiących ogromne wyzwanie, choć dających także szansę. Kryzys stymuluje testy nowych technik dotarcia do klienta, nowych kanałów komunikacji i kreatywnego podejścia do sprzedaży. Wierzę, że akcja #AIPomagamy dołoży istotną cegłę do procesu wsparcia biznesów w przejściu przez ten trudny czas" - Michał Sadowski, CEO Brand24
"Chciałbym powołać się na słowa przypisywane Napoleonowi Bonaparte, który uważał, że można przegrać bitwę, ale ostatecznie wygrać wojnę. I tego Wam wszystkim życzę!" - Rafał Brzoska, CEO InPost
Patronem Akcji jest Business Centre Club.
Chętni mogą zgłaszać chęć udziału w programie #AIPomagamy do końca czerwca 2020 roku.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.