Komunikaty PR

Pracowity czerwiec w KiK – 10 nowych sklepów na zakończenie pierwszej połowy rok

2020-06-25  |  10:00
Biuro prasowe

10 nowych sklepów, ponad 6.000 mkw. powierzchni sprzedażowej i 1 ponowne otwarcie – tak w żołnierskich słowach prezentuje się czerwiec w wykonaniu KiK. Sieć sklepów już przyzwyczaiła zarówno rynek, jak i samych klientów do intensywnej ekspansji. Wiele wskazuje na to, że w realizacji planów na ten rok firmie nie przeszkodziło nawet kilkutygodniowe zawieszenie związane z panującą na świecie pandemią.

Jeszcze kilka miesięcy temu można było usłyszeć, że KiK zamknie pierwszą połowę roku liczbą 350 sklepów. Później jednak nastały okoliczności, które wszystkich zmusiły do weryfikacji planów i założeń. Jak obecnie kształtuje się obraz KiK?

Niewątpliwie od kilku miesięcy mamy do czynienia z bardzo specyficzną sytuacją, na temat której już wiele zostało powiedziane. Jednak patrząc na ten niełatwy czas z perspektywy KiK mogę nieskromnie powiedzieć, że jako firma możemy być dumni, że pomimo kilku tygodni zawieszenia zakończymy pierwszą połowę roku z liczbą ponad 340 sklepów, z których aż 10 zostało otworzonych w czerwcu – komentuje Adam Puk, expansion manager sieci sklepów KiK i dodaje: od kilku lat niezmiennie przekuwamy nasze plany w zadania z datą realizacji i nic nie wskazuje na to, aby cokolwiek w tym podejściu miało ulec zmianie.

Dotychczas sieć sklepów KiK utrzymywała stałe tempo ekspansji – około 60 nowych sklepów rocznie. Rok 2019 okazał się być rekordowy pod tym względem – KiK poszerzył swoją sieć o blisko 70 nowych sklepów w ciągu 12 miesięcy. Miało to stanowić zapowiedź dalszych działań. Jak dzisiaj KiK zapatruje się na drugą połowę 2020 roku?

– Ostatnie miesiące pokazały nam, że niczego w życiu nie można być pewnym. Czy wobec tego nie warto planować i wyznaczać sobie (ambitnych) celów? Absolutnie nie! Od zawsze staramy się być firmą elastyczną i realizować to podejście w wielu obszarach. Podobnie teraz – nie rezygnujemy z rozwoju sieci sklepów KiK, czego czerwiec jest najlepszym przykładem. Już otworzyliśmy 9 nowych sklepów, a 25.06 do ich grona dołączy pierwszy sklep w Otwocku. Patrząc na kolejne miesiące roku przez pryzmat pierwszej jego połowy należy stwierdzić, że trudno przewidzieć cokolwiek, trudno być pewnym, że nasz początkowy plan będzie możliwy do zrealizowania. Jednak patrząc na nadchodzące miesiące z perspektywy KiK mogę tylko zapewnić, że jeśli tylko sytuacja pozwoli, my staniemy na wysokości zadania – mówi Marcin Ostrowski, expansion manager sieci sklepów KiK.

Sieć KiK zapowiada, że w drugiej połowie roku czekają nas otwarcia kilkudziesięciu nowych sklepów. Obok intensywnej ekspansji sieć dokonuje także odświeżania sklepów już istniejących, nierzadko także w zakresie powiększenia powierzchni. KiK pojawia się zarówno w nowych miastach i miasteczkach, jak i tam, gdzie sklepy marki już funkcjonują. Średnia powierzchnia sklepów KiK wynosi 650 mkw. Sieć na lokalizacje swoich sklepów wybiera atrakcyjne miejsca, zlokalizowane w galeriach handlowych, retail parkach, ale także przy głównych ulicach lub deptakach.

Czerwiec stanowi pewną kwintesencję działań ekspansyjnych marki – wśród otwarć znalazły się debiuty: w Zgierzu, Rawie Mazowieckiej, Konstancinie-Jeziornie, Myśliborzu i Otwocku (otwarcie 25.06 w Galerii Kupieckiej), ale także otwarcie siódmego (w Pasażu Rondo) i ósmego (w CH Avenida) sklepu w Poznaniu, drugiego w Jeleniej Górze oraz czwartego w Szczecinie (PH Rondo Hakena). Dodatkowo w czerwcu miało miejsce ponowne otwarcie odświeżonego sklepu w Nowym Dworze Mazowieckim (CH Hit).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.