Komunikaty PR

ADP po raz 17. z rzędu jedną z najbardziej podziwianych firm świata

2023-02-08  |  11:00

ADP, wiodąca globalna firma technologiczna dostarczająca rozwiązania do zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), została uznana przez magazyn FORTUNE® za jedną z „najbardziej podziwianych firm świata” w 2023 roku. Już 17. rok z rzędu ADP znalazło się na tej prestiżowej liście, wyróżniającej firmy o niezmiennie dobrych wynikach i reputacji.

Zobacz zestawienie jak ADP najbardziej podziwianych firm świata

– Jesteśmy niesamowicie dumni, że w zmieniających się czasach firma ADP jest stale obecna na tej prestiżowej liście – powiedziała Maria Black, prezes i dyrektor generalny ADP. – Nasi klienci inspirują nas do ciągłego wprowadzania innowacji. Dzięki aktywnemu wsłuchiwaniu się w ich potrzeby i wykorzystaniu mocy naszych danych, jesteśmy w stanie projektować rozwiązania, które mogą mieć realny wpływ na firmy i pracowników. Głęboko wierzymy, że jesteśmy odpowiedzialni za przyspieszenie globalnego postępu i wyposażanie naszych klientów w narzędzia oraz oferowanie im wsparcia, których potrzebują do budowy lepszego świata pracy – dodaje prezes.

Podczas badania reputacji korporacyjnej FORTUNE współpracowało z partnerem Korn Ferry Hay Group, które ocenia około 1 500 firm, w tym 1 000 największych amerykańskich firm uszeregowanych według przychodów, jak również firmy spoza Stanów Zjednoczonych o przychodach wynoszących 10 miliardów dolarów lub więcej, umieszczając je w bazie FORTUNE Global 500®. Korn Ferry Hay Group przebadał 645 firm z 27 krajów w celu wybrania największych przedsiębiorstw z obszaru międzynarodowego i amerykańskiego. Aby wybrać najlepiej oceniane firmy w 52 branżach, Korn Ferry poprosił kierowników, dyrektorów i analityków o ocenę przedsiębiorstw w swojej branży na podstawie dziewięciu kryteriów – od wartości inwestycyjnej i jakości zarządzania i produktów, po odpowiedzialność społeczną i zdolność do przyciągania talentów.

Aby dowiedzieć się więcej o liście najbardziej podziwianych firm świata magazynu FORTUNE, prosimy odwiedzić tę stronę. Więcej informacji o ADP można znaleźć na stronie ADP.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Prawo Żądanie ewentualne pozwu tylko gdy żądanie główne zostanie oddalone Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Żądanie ewentualne pozwu tylko gdy żądanie główne zostanie oddalone

Powód wnosząc powództwo dąży do zapewnienia ochrony swojego interesu prawnego. W niektórych okolicznościach pozostaje w niepewności co do skuteczności wybranego
Prawo Jak zabezpieczyć majątek w rodzinach patchworkowych?
2024-04-18 | 16:44

Jak zabezpieczyć majątek w rodzinach patchworkowych?

Rodzina patchworkowa, inaczej rodzina zrekonstruowana lub wielorodzinna to coraz częstszy model relacji w Polsce. Tworzona przez osoby mające potomstwo z poprzednich związków i często
Prawo Nowa szansa na usprawnienie dialogu z przedsiębiorcami
2024-04-03 | 01:00

Nowa szansa na usprawnienie dialogu z przedsiębiorcami

Powołany przez ministra rozwoju i technologii Krzysztofa Hetmana Zespół ds. Deregulacji i Dialogu Gospodarczego, w którego skład wchodzi aż 18 organizacji pracodawców, ma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.