Helping Hand podjęło współpracę z Teleperformance Polska
Teleperformance, globalny lider w branży usług Contact Center, rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników w Polsce. Dzięki współpracy z Helping Hand, firma jest w stanie zapewnić swojemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne. Platforma online Helping Hand jest do dyspozycji użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z rozwiązania można korzystać w pełni anonimowo.
Teleperformance jest światowym liderem outsourcingu wielokanałowego zarządzania doświadczeniami klientów. Globalny zespół firmy liczy ok. 420 000 osób, w Polsce firma działa już od ponad 20 lat, zatrudniając ok. 1700 pracowników - obywateli 55 różnych krajów, obsługujących klientów w 20 językach.
Dzięki współpracy z Helping Hand, wszyscy pracownicy firmy Teleperformance w Polsce otrzymają w ramach benefitów pozapłacowych dostęp do platformy wsparcia psychologicznego. Poza możliwością skorzystania z materiałów psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty – wywiadów ze specjalistami, webinarów, warsztatów, wideo i artykułów, pracownicy Teleperformance mają także możliwość podjęcia indywidualnych, anonimowych konsultacji z terapeutą w postaci czatów, voice room’ów czy spotkań online.
– Jest mi niezmiernie miło, kiedy obserwuję, że coraz więcej firm kieruje swoją uwagę na wsparcie pracowników. Helping Hand to kompleksowy produkt, zapewniający rozbudowane plany profilaktyczne, które tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i prawdziwą pasją. Uważam, że pielęgnowanie zdrowia psychicznego powinno być nieodłącznym elementem profilaktyki zdrowotnej każdego człowieka. Głęboko wierzę w to, że zapewniamy najlepsze rozwiązanie na rynku – nie tylko pod względem merytorycznym, ale także naszego podejścia – stawiamy na empatię, otwartość, troskę i bezpieczeństwo – komentuje Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.
– Jesteśmy liderem w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klientów oraz zarządzania relacjami z klientami. Mamy więc wiedzę i doświadczenie, jak powinna wyglądać każda relacja - firma - klient, firma - pracownik. Nieodłącznym elementem naszej strategii jest realizacja programów związanych z zadbaniem o dobrostan pracowników. Zapewnienie odpowiedniego komfortu pracy, stałe wsparcie i możliwość zadbania o zdrowie całego zespołu, to kluczowe elementy w naszej polityce HR-owej, którą wciąż udoskonalamy. Stąd pomysł na rozpoczęcie współpracy z Helping Hand w zakresie profilaktyki i wsparcia psychologicznego. Jest to kolejny krok do rozwijania atrakcyjnego programu wellbeingowego. Jestem przekonana, że współpraca ta pozwoli nam na wymianę niezwykle cennych doświadczeń i spotka się z uznaniem wszystkich pracowników. Zapewnienie odpowiedniej profilaktyki i bieżącego wsparcia psychologicznego w dzisiejszych, trudnych czasach, jest warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania całej firmy. Pamiętajmy, że zadowolony i zaopiekowany pracownik, to lojalny i rzetelny pracownik – powiedziała Dominika Śliżewska-Wróbel, Dyrektor HR w Teleperformance Polska.
Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.
Z narzędzi Helping Hand mogą korzystać zarówno osoby prywatne (bezpłatnie oraz w ramach rozszerzonego abonamentu), jak i firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Na współpracę z Helping Hand w tym zakresie zdecydowały się już m.in. takie firmy jak międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej - Angelini Pharma.

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.