Komunikaty PR

Helping Hand podjęło współpracę z Teleperformance Polska

2022-05-16  |  11:45
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Teleperformance, globalny lider w branży usług Contact Center, rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników  w Polsce. Dzięki współpracy z Helping Hand, firma jest w stanie zapewnić swojemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne. Platforma online Helping Hand jest do dyspozycji użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z rozwiązania można korzystać w pełni anonimowo.

Teleperformance jest światowym liderem outsourcingu wielokanałowego zarządzania doświadczeniami klientów. Globalny zespół firmy liczy ok. 420 000 osób, w Polsce firma działa już od ponad 20 lat, zatrudniając ok. 1700 pracowników - obywateli 55 różnych krajów, obsługujących klientów w 20 językach. 

Dzięki współpracy z Helping Hand, wszyscy pracownicy firmy Teleperformance w Polsce otrzymają w ramach benefitów pozapłacowych dostęp do platformy wsparcia psychologicznego. Poza możliwością skorzystania z materiałów psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty – wywiadów ze specjalistami, webinarów, warsztatów, wideo i artykułów, pracownicy Teleperformance mają także możliwość podjęcia indywidualnych, anonimowych konsultacji z terapeutą w postaci czatów, voice room’ów czy spotkań online.  

– Jest mi niezmiernie miło, kiedy obserwuję, że coraz więcej firm kieruje swoją uwagę na wsparcie pracowników. Helping Hand to kompleksowy produkt, zapewniający rozbudowane plany profilaktyczne, które tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i prawdziwą pasją. Uważam, że pielęgnowanie zdrowia psychicznego powinno być nieodłącznym elementem profilaktyki zdrowotnej każdego człowieka. Głęboko wierzę w to, że zapewniamy najlepsze rozwiązanie na rynku – nie tylko pod względem merytorycznym, ale także naszego podejścia – stawiamy na empatię, otwartość, troskę i bezpieczeństwo – komentuje Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.

– Jesteśmy liderem w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klientów oraz zarządzania relacjami z klientami. Mamy więc wiedzę i doświadczenie, jak powinna wyglądać każda relacja -  firma - klient, firma - pracownik. Nieodłącznym elementem naszej strategii jest realizacja programów związanych z zadbaniem o dobrostan pracowników. Zapewnienie odpowiedniego komfortu pracy, stałe wsparcie i możliwość zadbania o zdrowie całego zespołu, to kluczowe elementy w naszej polityce HR-owej, którą wciąż udoskonalamy. Stąd pomysł na rozpoczęcie współpracy z Helping Hand w zakresie profilaktyki i wsparcia psychologicznego. Jest to kolejny krok do rozwijania atrakcyjnego programu wellbeingowego. Jestem przekonana, że współpraca ta pozwoli nam na wymianę niezwykle cennych doświadczeń i spotka się z uznaniem wszystkich pracowników. Zapewnienie odpowiedniej profilaktyki i bieżącego wsparcia psychologicznego w dzisiejszych, trudnych czasach, jest warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania całej firmy. Pamiętajmy, że zadowolony i zaopiekowany pracownik, to lojalny i rzetelny pracownik – powiedziała Dominika Śliżewska-Wróbel, Dyrektor HR w Teleperformance Polska.

Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy  już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.

Z narzędzi Helping Hand mogą korzystać zarówno osoby prywatne (bezpłatnie oraz w ramach rozszerzonego abonamentu), jak i firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Na współpracę z Helping Hand w tym zakresie zdecydowały się już m.in. takie firmy jak międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej - Angelini Pharma.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Prawo Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami? Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:30

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

  DORA, czyli unijne rozporządzenie o odporności cyfrowej sektora finansowego, to ważny i potrzebny akt. Dzięki niemu wzrośnie cyberbezpieczeństwo finansowe w Unii, w tym także w
Prawo Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?
2024-12-30 | 16:51

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

Współczesny rozwój technologii, a szczególnie sztucznej inteligencji (AI), otwiera nowe perspektywy w wielu dziedzinach życia, w tym w obszarze prawa.
Prawo PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
2024-12-29 | 12:30

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników

Białostocka spółka zajęła pierwsze miejsce w podlaskim konkursie „Pracodawca – Organizator Pracy Bezpiecznej”, w kategorii firm średnich. Nagroda Państwowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.