Komunikaty PR

Helping Hand podjęło współpracę z Teleperformance Polska

2022-05-16  |  11:45
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Teleperformance, globalny lider w branży usług Contact Center, rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników  w Polsce. Dzięki współpracy z Helping Hand, firma jest w stanie zapewnić swojemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne. Platforma online Helping Hand jest do dyspozycji użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z rozwiązania można korzystać w pełni anonimowo.

Teleperformance jest światowym liderem outsourcingu wielokanałowego zarządzania doświadczeniami klientów. Globalny zespół firmy liczy ok. 420 000 osób, w Polsce firma działa już od ponad 20 lat, zatrudniając ok. 1700 pracowników - obywateli 55 różnych krajów, obsługujących klientów w 20 językach. 

Dzięki współpracy z Helping Hand, wszyscy pracownicy firmy Teleperformance w Polsce otrzymają w ramach benefitów pozapłacowych dostęp do platformy wsparcia psychologicznego. Poza możliwością skorzystania z materiałów psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty – wywiadów ze specjalistami, webinarów, warsztatów, wideo i artykułów, pracownicy Teleperformance mają także możliwość podjęcia indywidualnych, anonimowych konsultacji z terapeutą w postaci czatów, voice room’ów czy spotkań online.  

– Jest mi niezmiernie miło, kiedy obserwuję, że coraz więcej firm kieruje swoją uwagę na wsparcie pracowników. Helping Hand to kompleksowy produkt, zapewniający rozbudowane plany profilaktyczne, które tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i prawdziwą pasją. Uważam, że pielęgnowanie zdrowia psychicznego powinno być nieodłącznym elementem profilaktyki zdrowotnej każdego człowieka. Głęboko wierzę w to, że zapewniamy najlepsze rozwiązanie na rynku – nie tylko pod względem merytorycznym, ale także naszego podejścia – stawiamy na empatię, otwartość, troskę i bezpieczeństwo – komentuje Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.

– Jesteśmy liderem w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klientów oraz zarządzania relacjami z klientami. Mamy więc wiedzę i doświadczenie, jak powinna wyglądać każda relacja -  firma - klient, firma - pracownik. Nieodłącznym elementem naszej strategii jest realizacja programów związanych z zadbaniem o dobrostan pracowników. Zapewnienie odpowiedniego komfortu pracy, stałe wsparcie i możliwość zadbania o zdrowie całego zespołu, to kluczowe elementy w naszej polityce HR-owej, którą wciąż udoskonalamy. Stąd pomysł na rozpoczęcie współpracy z Helping Hand w zakresie profilaktyki i wsparcia psychologicznego. Jest to kolejny krok do rozwijania atrakcyjnego programu wellbeingowego. Jestem przekonana, że współpraca ta pozwoli nam na wymianę niezwykle cennych doświadczeń i spotka się z uznaniem wszystkich pracowników. Zapewnienie odpowiedniej profilaktyki i bieżącego wsparcia psychologicznego w dzisiejszych, trudnych czasach, jest warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania całej firmy. Pamiętajmy, że zadowolony i zaopiekowany pracownik, to lojalny i rzetelny pracownik – powiedziała Dominika Śliżewska-Wróbel, Dyrektor HR w Teleperformance Polska.

Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy  już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.

Z narzędzi Helping Hand mogą korzystać zarówno osoby prywatne (bezpłatnie oraz w ramach rozszerzonego abonamentu), jak i firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Na współpracę z Helping Hand w tym zakresie zdecydowały się już m.in. takie firmy jak międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej - Angelini Pharma.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Prawo Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami? Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:30

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

  DORA, czyli unijne rozporządzenie o odporności cyfrowej sektora finansowego, to ważny i potrzebny akt. Dzięki niemu wzrośnie cyberbezpieczeństwo finansowe w Unii, w tym także w
Prawo Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?
2024-12-30 | 16:51

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

Współczesny rozwój technologii, a szczególnie sztucznej inteligencji (AI), otwiera nowe perspektywy w wielu dziedzinach życia, w tym w obszarze prawa.
Prawo PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
2024-12-29 | 12:30

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników

Białostocka spółka zajęła pierwsze miejsce w podlaskim konkursie „Pracodawca – Organizator Pracy Bezpiecznej”, w kategorii firm średnich. Nagroda Państwowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.