Helping Hand podjęło współpracę z Teleperformance Polska
Teleperformance, globalny lider w branży usług Contact Center, rozszerza dotychczasowy zakres benefitów pozapłacowych dla pracowników w Polsce. Dzięki współpracy z Helping Hand, firma jest w stanie zapewnić swojemu zespołowi holistyczne wsparcie psychologiczne. Platforma online Helping Hand jest do dyspozycji użytkowników 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Z rozwiązania można korzystać w pełni anonimowo.
Teleperformance jest światowym liderem outsourcingu wielokanałowego zarządzania doświadczeniami klientów. Globalny zespół firmy liczy ok. 420 000 osób, w Polsce firma działa już od ponad 20 lat, zatrudniając ok. 1700 pracowników - obywateli 55 różnych krajów, obsługujących klientów w 20 językach.
Dzięki współpracy z Helping Hand, wszyscy pracownicy firmy Teleperformance w Polsce otrzymają w ramach benefitów pozapłacowych dostęp do platformy wsparcia psychologicznego. Poza możliwością skorzystania z materiałów psychoedukacyjnych i wspierających rozwój osobisty – wywiadów ze specjalistami, webinarów, warsztatów, wideo i artykułów, pracownicy Teleperformance mają także możliwość podjęcia indywidualnych, anonimowych konsultacji z terapeutą w postaci czatów, voice room’ów czy spotkań online.
– Jest mi niezmiernie miło, kiedy obserwuję, że coraz więcej firm kieruje swoją uwagę na wsparcie pracowników. Helping Hand to kompleksowy produkt, zapewniający rozbudowane plany profilaktyczne, które tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem i prawdziwą pasją. Uważam, że pielęgnowanie zdrowia psychicznego powinno być nieodłącznym elementem profilaktyki zdrowotnej każdego człowieka. Głęboko wierzę w to, że zapewniamy najlepsze rozwiązanie na rynku – nie tylko pod względem merytorycznym, ale także naszego podejścia – stawiamy na empatię, otwartość, troskę i bezpieczeństwo – komentuje Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektor ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.
– Jesteśmy liderem w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi klientów oraz zarządzania relacjami z klientami. Mamy więc wiedzę i doświadczenie, jak powinna wyglądać każda relacja - firma - klient, firma - pracownik. Nieodłącznym elementem naszej strategii jest realizacja programów związanych z zadbaniem o dobrostan pracowników. Zapewnienie odpowiedniego komfortu pracy, stałe wsparcie i możliwość zadbania o zdrowie całego zespołu, to kluczowe elementy w naszej polityce HR-owej, którą wciąż udoskonalamy. Stąd pomysł na rozpoczęcie współpracy z Helping Hand w zakresie profilaktyki i wsparcia psychologicznego. Jest to kolejny krok do rozwijania atrakcyjnego programu wellbeingowego. Jestem przekonana, że współpraca ta pozwoli nam na wymianę niezwykle cennych doświadczeń i spotka się z uznaniem wszystkich pracowników. Zapewnienie odpowiedniej profilaktyki i bieżącego wsparcia psychologicznego w dzisiejszych, trudnych czasach, jest warunkiem koniecznym do prawidłowego funkcjonowania całej firmy. Pamiętajmy, że zadowolony i zaopiekowany pracownik, to lojalny i rzetelny pracownik – powiedziała Dominika Śliżewska-Wróbel, Dyrektor HR w Teleperformance Polska.
Platforma Helping Hand oferuje wsparcie zdrowia psychicznego, wykorzystując w tym celu metodę czterech kroków. „Cztery kroki na drodze do dobrostanu” to autorski, kompleksowy program pomocy, w ramach którego każdy z użytkowników platformy już w pierwszym etapie może zdiagnozować swój problem, a potem – pracować nad rozwiązywaniem go.
Z narzędzi Helping Hand mogą korzystać zarówno osoby prywatne (bezpłatnie oraz w ramach rozszerzonego abonamentu), jak i firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników. Na współpracę z Helping Hand w tym zakresie zdecydowały się już m.in. takie firmy jak międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej - Angelini Pharma.
A gdyby istniało prawo dla wzrokowców? Paragrafy w nowym świetle
Obsługa prawna firmy – na czym polega i kiedy warto z niej skorzystać?
Ustawa o minimalnym wynagrodzeniu a branża transportowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.