Kancelaria Konieczny Wierzbicki wśród TOP5 nominowanych Prime Property Prize
Kilkanaście kategorii, kilku kandydatów, jeden zwycięzca. Kancelaria Konieczny Wierzbicki ma szansę na zdobycie tytułu Kancelarii Roku w plebiscycie Prime Property Prize 2020. Każdy z nas może oddać głos i zdecydować o tym, kto zostanie zwycięzcą.
Zasady wyboru zwycięzcy
Kandydaci są wybierani po zliczeniu głosów Ekspertów i Czytelników portali propertynews.pl i propertydesign.pl. Każdy głos ma swoją wagę. Głos Eksperta to 10 punktów, klik internauty to 1 punkt. Zwycięża ten nominowany, który zdobędzie w sumie najwięcej punktów.
Aby nie dopuścić do nadużyć związanych z wielokrotnym głosowaniem z jednego urządzenia, każdy użytkownik może zagłosować z jednego adresu IP tylko raz.
Twój głos ma znaczenie i może zaważyć na wyniku. Dlatego zachęcamy do wzięcia udziału i wyboru zgodnego z własnymi preferencjami – LINK: https://www.propertynews.pl/konkurs/prime-property-prize,80/
Konkurenci w edycji 2020
Ranking składa się z 14 kategorii, m.in. Doradca Roku, Coworking Roku, Przestrzeń komercyjna, Architektura, Zielony Budynek, Najemca Roku czy Inwestycja roku Rynek Powierzchni Handlowej.
Wśród konkurentów w kategorii Kancelaria Roku 2020 znalazły się takie kancelarie jak: Dentons, Allen & Overy, A. Pędzich, Kijewski Graś Kancelaria Prawna oraz Greenberg Traurig Grzesiak.
Kancelaria Konieczny Wierzbicki na tle pozostałych wyróżnia się nowatorskim podejściem, szeroką wiedzą z zakresu prawa międzynarodowego oraz podążaniem za trendami w prawie. To pionierzy jeśli chodzi o wprowadzanie sztucznej inteligencji na rynek.
Terminy Prime Property Prize
Eksperci mają czas na oddanie swojego głosu do 24 sierpnia. Czynią to w formie e-mailowej, odsyłając na wskazany adres wybrane przez siebie propozycje, które zasługują na wyróżnienie.
W tym samym czasie odbywa się głosowanie Czytelników, którzy swój głos mogą oddać do 31 sierpnia 2020 roku. Informacja o nagrodzie jest przekazywana zwycięzcom na początku września.

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.