Kancelaria Konieczny Wierzbicki wśród TOP5 nominowanych Prime Property Prize
Kilkanaście kategorii, kilku kandydatów, jeden zwycięzca. Kancelaria Konieczny Wierzbicki ma szansę na zdobycie tytułu Kancelarii Roku w plebiscycie Prime Property Prize 2020. Każdy z nas może oddać głos i zdecydować o tym, kto zostanie zwycięzcą.
Zasady wyboru zwycięzcy
Kandydaci są wybierani po zliczeniu głosów Ekspertów i Czytelników portali propertynews.pl i propertydesign.pl. Każdy głos ma swoją wagę. Głos Eksperta to 10 punktów, klik internauty to 1 punkt. Zwycięża ten nominowany, który zdobędzie w sumie najwięcej punktów.
Aby nie dopuścić do nadużyć związanych z wielokrotnym głosowaniem z jednego urządzenia, każdy użytkownik może zagłosować z jednego adresu IP tylko raz.
Twój głos ma znaczenie i może zaważyć na wyniku. Dlatego zachęcamy do wzięcia udziału i wyboru zgodnego z własnymi preferencjami – LINK: https://www.propertynews.pl/konkurs/prime-property-prize,80/
Konkurenci w edycji 2020
Ranking składa się z 14 kategorii, m.in. Doradca Roku, Coworking Roku, Przestrzeń komercyjna, Architektura, Zielony Budynek, Najemca Roku czy Inwestycja roku Rynek Powierzchni Handlowej.
Wśród konkurentów w kategorii Kancelaria Roku 2020 znalazły się takie kancelarie jak: Dentons, Allen & Overy, A. Pędzich, Kijewski Graś Kancelaria Prawna oraz Greenberg Traurig Grzesiak.
Kancelaria Konieczny Wierzbicki na tle pozostałych wyróżnia się nowatorskim podejściem, szeroką wiedzą z zakresu prawa międzynarodowego oraz podążaniem za trendami w prawie. To pionierzy jeśli chodzi o wprowadzanie sztucznej inteligencji na rynek.
Terminy Prime Property Prize
Eksperci mają czas na oddanie swojego głosu do 24 sierpnia. Czynią to w formie e-mailowej, odsyłając na wskazany adres wybrane przez siebie propozycje, które zasługują na wyróżnienie.
W tym samym czasie odbywa się głosowanie Czytelników, którzy swój głos mogą oddać do 31 sierpnia 2020 roku. Informacja o nagrodzie jest przekazywana zwycięzcom na początku września.

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.