Komunikaty PR

Przedstawiciele Xtreme Fitness Gyms gośćmi webinaru POF

2024-09-19  |  14:05
Biuro prasowe

Jak skutecznie skalować biznes w modelu franczyzy, jednocześnie wspierając ciągły rozwój franczyzobiorców? Odpowiedzi na te pytania udzielili przedstawiciele Xtreme Fitness Gyms podczas webinaru zorganizowanego przez Polską Organizację Franczyzodawców. Franczyzowa sieć klubów fitness, która w ciągu dwóch lat podpisała ponad 100 nowych umów franczyzowych, podzieliła się swoimi strategiami ekspansji, rozwoju franczyzobiorców oraz planami na przyszłość. 

W połowie września miał miejsce webinar organizowany przez Polską Organizację Franczyzodawców, poświęcony strategiom skalowania biznesu w modelu franczyzy. Wydarzenie przyciągnęło wielu członków największych sieci franczyzowych w kraju, zrzeszonych w ramach organizacji. Głównymi prelegentami byli przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się sieci Xtreme Fitness Gyms – Łukasz Dojka, założyciel oraz Filip Puchalski, Commercial Director. Perspektywę franczyzobiorcy przedstawił Piotr Rasiński, multifranczyzobiorca i członek Rady Franczyzobiorców Xtreme Fitness Gyms. 

Rozwój franczyzobiorców = rozwój franczyzy 

Xtreme Fitness Gyms, sieć należąca do POF, osiągnęła imponujące wyniki – 52 umowy franczyzowe podpisane
w zaledwie pół roku, ponad 70 otwartych klubów oraz ponad 100 nowych franczyzobiorców. Podczas spotkania Łukasz Dojka, założyciel sieci, szczegółowo przedstawił drogę, jaką firma przeszła od momentu założenia, aż po aktualną, szeroko zakrojoną ekspansję. Jako franczyzodawcy, naszym celem jest nie tylko budowanie silnej sieci klubów, ale przede wszystkim wspieranie naszych franczyzobiorców w ich rozwoju. W Xtreme Fitness Gyms kładziemy ogromny nacisk na edukowanie naszych partnerów – pomagamy im nie tylko rozwijać biznes, ale również zdobywać nowe umiejętności, które przydadzą się w prowadzeniu klubu i zarządzaniu zespołem. Chcemy, aby każdy franczyzobiorca czuł, że ma pełne wsparcie, które pozwoli mu rozwijać się na wielu płaszczyznach – powiedział Łukasz Dojka

Plany na przyszłość 

Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms, szczegółowo omówił ambitne plany firmy na przyszłość. W 2024 roku firma zamierza otworzyć ponad 40 nowych klubów, co oznacza, że w czwartym kwartale nowy klub będzie otwierany średnio co 96 godzin. Nasza strategia ekspansji opiera się na stabilnych fundamentach i precyzyjnym planowaniu. Wierzymy, że dynamiczny rozwój musi iść w parze z rentownością każdego z naszych klubów. Naszym celem na rok 2024 jest osiągnięcie liczby 100 działających klubów, które przynoszą zyski zarówno dla nas, jak i naszych franczyzobiorców – zaznaczył Filip Puchalski

Dzięki dyskusji moderowanej przez Arkadiusza Słodkowskiego, Członka Zarządu POF, uczestnicy mogli uzyskać wgląd w konkretne wyzwania, przed jakimi stają franczyzodawcy i franczyzobiorcy przy tak dynamicznej ekspansji. Rozmowy dotyczyły nie tylko kwestii operacyjnych, ale również tego, jak Xtreme Fitness Gyms wspiera swoich franczyzobiorców w budowaniu ich lokalnych społeczności i rozwijaniu ich kompetencji biznesowych, co wpływa na długoterminowy sukces zarówno całej sieci, jak i indywidualnych klubów. 

Edukowanie i dzielenie się doświadczeniem – fundamenty rozwoju rynku franczyzy 

Jednym z najważniejszych celów organizowanych przez Polską Organizację Franczyzodawców spotkań jest podkreślenie roli edukacji oraz wymiany doświadczeń w budowaniu silnego rynku franczyzowego w Polsce. Uczenie się i dzielenie doświadczeniami przez takie firmy jak Xtreme Fitness Gyms to fundamenty sukcesu polskiego rynku franczyzy. Dzięki takim inicjatywom budujemy świadomość, jak skutecznie rozwijać biznes w tym modelu, przy jednoczesnym wsparciu franczyzobiorców na każdym etapie ich działalności – zaznacza Monika Dąbrowska, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.Współpraca pomiędzy doświadczonymi podmiotami a nowymi franczyzodawcami umożliwia lepsze zrozumienie wyzwań i szans stojących przed przedsiębiorcami, ale także buduje kulturę wzajemnego wsparcia i profesjonalizacji rynku. 

Webinar zakończył się inspirującą wymianą opinii oraz zapowiedzią kolejnych spotkań, które będą poświęcone konkretnym aspektom rozwoju biznesu franczyzowego w Polsce. Kolejne wydarzenia mają dostarczyć jeszcze więcej praktycznej wiedzy i narzędzi, wspierających przedsiębiorców w ich dążeniach do skalowania działalności w modelu franczyzy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa Biuro prasowe
2024-09-26 | 13:00

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem
Firma Zmiany dla przedsiębiorców od 2025 roku. Co warto wiedzieć już teraz?
2024-09-26 | 09:55

Zmiany dla przedsiębiorców od 2025 roku. Co warto wiedzieć już teraz?

– Niewątpliwie najbardziej odczuwalną w przyszłym roku zmianą dla przedsiębiorców ze względu na jej powszechność będzie regulacja w zakresie ryczałtowej składki zdrowotnej
Firma Buglo Play przejmuje duńską firmę Elverdal
2024-09-25 | 15:00

Buglo Play przejmuje duńską firmę Elverdal

Lider branży i największy producent placów zabaw w Polsce, firma Buglo Play, nabyła pakiet całościowy i stała się jedynym właścicielem firmy Elverdal z Danii,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt

W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.

Prawo

Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania

Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.

DlaWas.info

Transport

Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar

Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.