Komunikaty PR

Przedstawiciele Xtreme Fitness Gyms gośćmi webinaru POF

2024-09-19  |  14:05
Biuro prasowe

Jak skutecznie skalować biznes w modelu franczyzy, jednocześnie wspierając ciągły rozwój franczyzobiorców? Odpowiedzi na te pytania udzielili przedstawiciele Xtreme Fitness Gyms podczas webinaru zorganizowanego przez Polską Organizację Franczyzodawców. Franczyzowa sieć klubów fitness, która w ciągu dwóch lat podpisała ponad 100 nowych umów franczyzowych, podzieliła się swoimi strategiami ekspansji, rozwoju franczyzobiorców oraz planami na przyszłość. 

W połowie września miał miejsce webinar organizowany przez Polską Organizację Franczyzodawców, poświęcony strategiom skalowania biznesu w modelu franczyzy. Wydarzenie przyciągnęło wielu członków największych sieci franczyzowych w kraju, zrzeszonych w ramach organizacji. Głównymi prelegentami byli przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się sieci Xtreme Fitness Gyms – Łukasz Dojka, założyciel oraz Filip Puchalski, Commercial Director. Perspektywę franczyzobiorcy przedstawił Piotr Rasiński, multifranczyzobiorca i członek Rady Franczyzobiorców Xtreme Fitness Gyms. 

Rozwój franczyzobiorców = rozwój franczyzy 

Xtreme Fitness Gyms, sieć należąca do POF, osiągnęła imponujące wyniki – 52 umowy franczyzowe podpisane
w zaledwie pół roku, ponad 70 otwartych klubów oraz ponad 100 nowych franczyzobiorców. Podczas spotkania Łukasz Dojka, założyciel sieci, szczegółowo przedstawił drogę, jaką firma przeszła od momentu założenia, aż po aktualną, szeroko zakrojoną ekspansję. Jako franczyzodawcy, naszym celem jest nie tylko budowanie silnej sieci klubów, ale przede wszystkim wspieranie naszych franczyzobiorców w ich rozwoju. W Xtreme Fitness Gyms kładziemy ogromny nacisk na edukowanie naszych partnerów – pomagamy im nie tylko rozwijać biznes, ale również zdobywać nowe umiejętności, które przydadzą się w prowadzeniu klubu i zarządzaniu zespołem. Chcemy, aby każdy franczyzobiorca czuł, że ma pełne wsparcie, które pozwoli mu rozwijać się na wielu płaszczyznach – powiedział Łukasz Dojka

Plany na przyszłość 

Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms, szczegółowo omówił ambitne plany firmy na przyszłość. W 2024 roku firma zamierza otworzyć ponad 40 nowych klubów, co oznacza, że w czwartym kwartale nowy klub będzie otwierany średnio co 96 godzin. Nasza strategia ekspansji opiera się na stabilnych fundamentach i precyzyjnym planowaniu. Wierzymy, że dynamiczny rozwój musi iść w parze z rentownością każdego z naszych klubów. Naszym celem na rok 2024 jest osiągnięcie liczby 100 działających klubów, które przynoszą zyski zarówno dla nas, jak i naszych franczyzobiorców – zaznaczył Filip Puchalski

Dzięki dyskusji moderowanej przez Arkadiusza Słodkowskiego, Członka Zarządu POF, uczestnicy mogli uzyskać wgląd w konkretne wyzwania, przed jakimi stają franczyzodawcy i franczyzobiorcy przy tak dynamicznej ekspansji. Rozmowy dotyczyły nie tylko kwestii operacyjnych, ale również tego, jak Xtreme Fitness Gyms wspiera swoich franczyzobiorców w budowaniu ich lokalnych społeczności i rozwijaniu ich kompetencji biznesowych, co wpływa na długoterminowy sukces zarówno całej sieci, jak i indywidualnych klubów. 

Edukowanie i dzielenie się doświadczeniem – fundamenty rozwoju rynku franczyzy 

Jednym z najważniejszych celów organizowanych przez Polską Organizację Franczyzodawców spotkań jest podkreślenie roli edukacji oraz wymiany doświadczeń w budowaniu silnego rynku franczyzowego w Polsce. Uczenie się i dzielenie doświadczeniami przez takie firmy jak Xtreme Fitness Gyms to fundamenty sukcesu polskiego rynku franczyzy. Dzięki takim inicjatywom budujemy świadomość, jak skutecznie rozwijać biznes w tym modelu, przy jednoczesnym wsparciu franczyzobiorców na każdym etapie ich działalności – zaznacza Monika Dąbrowska, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.Współpraca pomiędzy doświadczonymi podmiotami a nowymi franczyzodawcami umożliwia lepsze zrozumienie wyzwań i szans stojących przed przedsiębiorcami, ale także buduje kulturę wzajemnego wsparcia i profesjonalizacji rynku. 

Webinar zakończył się inspirującą wymianą opinii oraz zapowiedzią kolejnych spotkań, które będą poświęcone konkretnym aspektom rozwoju biznesu franczyzowego w Polsce. Kolejne wydarzenia mają dostarczyć jeszcze więcej praktycznej wiedzy i narzędzi, wspierających przedsiębiorców w ich dążeniach do skalowania działalności w modelu franczyzy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.