Komunikaty PR

Przedstawiciele Xtreme Fitness Gyms gośćmi webinaru POF

2024-09-19  |  14:05
Biuro prasowe

Jak skutecznie skalować biznes w modelu franczyzy, jednocześnie wspierając ciągły rozwój franczyzobiorców? Odpowiedzi na te pytania udzielili przedstawiciele Xtreme Fitness Gyms podczas webinaru zorganizowanego przez Polską Organizację Franczyzodawców. Franczyzowa sieć klubów fitness, która w ciągu dwóch lat podpisała ponad 100 nowych umów franczyzowych, podzieliła się swoimi strategiami ekspansji, rozwoju franczyzobiorców oraz planami na przyszłość. 

W połowie września miał miejsce webinar organizowany przez Polską Organizację Franczyzodawców, poświęcony strategiom skalowania biznesu w modelu franczyzy. Wydarzenie przyciągnęło wielu członków największych sieci franczyzowych w kraju, zrzeszonych w ramach organizacji. Głównymi prelegentami byli przedstawiciele dynamicznie rozwijającej się sieci Xtreme Fitness Gyms – Łukasz Dojka, założyciel oraz Filip Puchalski, Commercial Director. Perspektywę franczyzobiorcy przedstawił Piotr Rasiński, multifranczyzobiorca i członek Rady Franczyzobiorców Xtreme Fitness Gyms. 

Rozwój franczyzobiorców = rozwój franczyzy 

Xtreme Fitness Gyms, sieć należąca do POF, osiągnęła imponujące wyniki – 52 umowy franczyzowe podpisane
w zaledwie pół roku, ponad 70 otwartych klubów oraz ponad 100 nowych franczyzobiorców. Podczas spotkania Łukasz Dojka, założyciel sieci, szczegółowo przedstawił drogę, jaką firma przeszła od momentu założenia, aż po aktualną, szeroko zakrojoną ekspansję. Jako franczyzodawcy, naszym celem jest nie tylko budowanie silnej sieci klubów, ale przede wszystkim wspieranie naszych franczyzobiorców w ich rozwoju. W Xtreme Fitness Gyms kładziemy ogromny nacisk na edukowanie naszych partnerów – pomagamy im nie tylko rozwijać biznes, ale również zdobywać nowe umiejętności, które przydadzą się w prowadzeniu klubu i zarządzaniu zespołem. Chcemy, aby każdy franczyzobiorca czuł, że ma pełne wsparcie, które pozwoli mu rozwijać się na wielu płaszczyznach – powiedział Łukasz Dojka

Plany na przyszłość 

Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms, szczegółowo omówił ambitne plany firmy na przyszłość. W 2024 roku firma zamierza otworzyć ponad 40 nowych klubów, co oznacza, że w czwartym kwartale nowy klub będzie otwierany średnio co 96 godzin. Nasza strategia ekspansji opiera się na stabilnych fundamentach i precyzyjnym planowaniu. Wierzymy, że dynamiczny rozwój musi iść w parze z rentownością każdego z naszych klubów. Naszym celem na rok 2024 jest osiągnięcie liczby 100 działających klubów, które przynoszą zyski zarówno dla nas, jak i naszych franczyzobiorców – zaznaczył Filip Puchalski

Dzięki dyskusji moderowanej przez Arkadiusza Słodkowskiego, Członka Zarządu POF, uczestnicy mogli uzyskać wgląd w konkretne wyzwania, przed jakimi stają franczyzodawcy i franczyzobiorcy przy tak dynamicznej ekspansji. Rozmowy dotyczyły nie tylko kwestii operacyjnych, ale również tego, jak Xtreme Fitness Gyms wspiera swoich franczyzobiorców w budowaniu ich lokalnych społeczności i rozwijaniu ich kompetencji biznesowych, co wpływa na długoterminowy sukces zarówno całej sieci, jak i indywidualnych klubów. 

Edukowanie i dzielenie się doświadczeniem – fundamenty rozwoju rynku franczyzy 

Jednym z najważniejszych celów organizowanych przez Polską Organizację Franczyzodawców spotkań jest podkreślenie roli edukacji oraz wymiany doświadczeń w budowaniu silnego rynku franczyzowego w Polsce. Uczenie się i dzielenie doświadczeniami przez takie firmy jak Xtreme Fitness Gyms to fundamenty sukcesu polskiego rynku franczyzy. Dzięki takim inicjatywom budujemy świadomość, jak skutecznie rozwijać biznes w tym modelu, przy jednoczesnym wsparciu franczyzobiorców na każdym etapie ich działalności – zaznacza Monika Dąbrowska, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców.Współpraca pomiędzy doświadczonymi podmiotami a nowymi franczyzodawcami umożliwia lepsze zrozumienie wyzwań i szans stojących przed przedsiębiorcami, ale także buduje kulturę wzajemnego wsparcia i profesjonalizacji rynku. 

Webinar zakończył się inspirującą wymianą opinii oraz zapowiedzią kolejnych spotkań, które będą poświęcone konkretnym aspektom rozwoju biznesu franczyzowego w Polsce. Kolejne wydarzenia mają dostarczyć jeszcze więcej praktycznej wiedzy i narzędzi, wspierających przedsiębiorców w ich dążeniach do skalowania działalności w modelu franczyzy. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA Biuro prasowe
2025-05-16 | 15:00

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Jak wynika ze zaktualizowanego raportu przygotowanego przez Międzynarodową Federację Księgowych (IFAC) oraz AICPA & CIMA, niemal trzy czwarte największych globalnych firm
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.