Komunikaty PR

Przedświąteczny czas w Tesco - jeszcze więcej atrakcyjnych ofert

2020-12-03  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania 12 ( 0.11 MB )

W okresie poprzedzającym Święta Tesco przygotowało dla swoich klientów wiele atrakcyjnych ofert i promocji, które pomogą zadbać o wyjątkową atmosferę w polskich domach. To m.in. dodatkowe rabaty na zabawki, materiały do pakowania prezentów czy dekoracje świąteczne. W wybranych dniach klienci będą mogli także skorzystać ze zniżek na całe zakupy.

Wyjątkowe świąteczne oferty zawitały do Tesco. Do 26.12 na klientów czekają m.in. rabaty do -30% na bombki, wybrane dekoracje, oświetlenie i choinki. Inne świąteczne akcesoria oraz artykuły do pakowania prezentów objęte są zniżką -25%.

Grudzień to także miesiąc wyjątkowych atrakcji dla posiadaczy kart Clubcard. Przed Mikołajkami klubowicze kupią m.in. zabawki z dodatkowym rabatem 10%. W kolejnych tygodniach przygotowano dla nich dodatkowe, atrakcyjne oferty.

Aby dołączyć do Klubu Clubcard i cieszyć się specjalnymi okazjami, wystarczy zarejestrować się na stronie https://tesco.pl/clubcard/dolacz/ lub złożyć wniosek o kartę w punkcie obsługi klienta w wybranych sklepach Tesco.

Dla klientów sklepów Tesco w nadchodzących dniach przygotowana została także specjalna akcja kuponowa. Będą na nich również czekać słodkie prezenty. Pomiędzy 3 a 9 grudnia przy zakupach za min. 100 zł każdy klient otrzyma kupon rabatowy 10% do wykorzystania w kolejnych dniach. Maksymalna wartość jednorazowej zniżki to 25 zł. W wybrane dni za każde wydane 250 złotych klienci otrzymają paczkę ze słodyczami Milka o wartości 29,99 zł gratis.

Sieć przypomina także, że do 30.12 trwa akcja lojalnościowa, w której można wymienić naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Każde wydane 30 złotych to jedna naklejka. Posiadacze karty Clubcard mogą odebrać pluszaka już za 1 grosz po zebraniu 40 naklejek. Pozostali klienci mogą go zdobyć za 40 naklejek oraz dopłatę w wysokości 9,99 złotych, bądź 20 znaczków i dopłatę w wysokości 21,99 złotych.

Chcąc pomóc naszym klientom poczuć magiczną świąteczną atmosferę, przygotowaliśmy mnóstwo promocji. Jestem przekonana, że w ramach naszej bożonarodzeniowej oferty klienci znajdą nie tylko wszystkie produkty niezbędne do przyrządzenia świątecznych potraw, ale też wymarzone upominki dla swoich bliskich oraz szereg artykułów, które pomogą im przygotować dom na ten wyjątkowy czas. Zachęcam do przejrzenia inspiracji w naszych świątecznych katalogach online, dostępnych na stronie tesco.pl: prezentowym, kosmetycznym, zabawkowym i kulinarnym - mówi Patrycja Zabierowska, Menedżerka Działu Marketingu Tesco Polska. I dodaje: - W Tesco robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić kupującym z jednej strony szeroki wybór wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, a z drugiej – wygodę i bezpieczeństwo zakupów.

Zakupy w sklepach Tesco pozwalają klientom na bezpieczniejsze przygotowania do Świąt dzięki wprowadzonym i ciągle udoskonalanym wytycznym. Od momentu pojawienia się w Polsce koronawirusa sieć wprowadziła szereg procedur i zasad związanych z minimalizowaniem ryzyka zakażenia na terenie swoich sklepów.

Wszystkie kasy i lady zostały wyposażone w osłony, a kupującym zapewniono łatwy dostęp do środków ochrony osobistej, takich jak rękawiczki i płyny dezynfekujące. Prowadzona jest także regularna dezynfekcja wózków oraz koszyków, a klienci mają możliwość korzystania z wygodnych płatności bezgotówkowych. Dodatkowo, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w najbardziej intensywnym, przedświątecznym okresie, sieć Tesco wydłuży godziny otwarcia wybranych placówek, co pozwoli na zmniejszenie liczby klientów, którzy jednorazowo będą przebywali na terenie sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.