12 słodkich kolekcji w najnowszym katalogu świątecznych gadżetów reklamowych
Premiera bożonarodzeniowej oferty rozpoczyna najgorętszy sezon sprzedażowy w branży słodyczy reklamowych. W najnowszym katalogu SLODKIE pojawiło się blisko 140 świątecznych słodkości stworzonych z myślą o firmach, instytucjach i organizacjach, które z okazji zbliżających się świąt zechcą nabyć słodkie gadżety tematyczne z logotypem swojej marki. W katalogu Boże Narodzenie 2023 znajdziemy aż 12 kolekcji, które współtworzyły kultowe polskie marki oraz znane ilustratorki.
Kolekcje słodyczy w bożonarodzeniowym katalogu SLODKIE 2023:
-
piernikowa fantazja to nowa linia, aromatyczna i pachnąca korzennymi, zimowymi przyprawami,
-
miodowa – inspirowana pięknem i dobrem natury,
-
z dodatkiem alkoholi J.A. Baczewski – w produktach znajdziemy whisky, piołunówkę oraz wiśniówkę, tworzone tradycyjnie już od ponad 200 lat,
-
z dodatkiem kawy Pluton – najstarszej polskiej marki kawy,
-
bakaliowa, w której asortymencie są m.in. orzechy ziemne w karmelu, agrest w deserowej czekoladzie, migdały w mlecznej czekoladzie z cynamonem i wiele innych,
-
czekoladowa z wyborem aż 10 kuwertur: mleczna, rubinowa, deserowa w dwóch wariantach (56% i 72% kakao), biała, NXT, miodowa, karmelowa, wholefruit, sugarfree,
-
logo print – linia słodkości z kolorową personalizacją wykonaną jadalnymi, certyfikowanymi tuszami bezpośrednio na czekoladzie,
-
czekoladowe wysyłki w świątecznym stylu, czyli zestawy czekoladek ze świątecznymi życzeniami, które świetnie sprawdzają się jako produkt wysyłkowy,
-
słodkie odliczanie – kalendarze adwentowe uwielbiane nie tylko przez najmłodszych, wśród tych produktów warto zwrócić uwagę na poszerzoną w tym roku ofertę kalendarzy ekologicznych, wykonanych tylko z papieru i jego pochodnych,
-
świąteczne praliny i bombonierki – kolekcja ekskluzywnych zestawów słodyczy, a wśród nich aż 15 nowości,
-
świąteczne ciasteczka z korzennymi i piernikowymi aromatami, część z produktów dostosowana do zawieszenia na choinkę,
-
herbaciana z różnymi wariantami herbat zamkniętych w brandowanych pudełkach czy kopertach.
Wśród nowości produktowych z pewnością warto zwrócić uwagę na czekoladę w kształcie kultowego dziadka do orzechów, wykonanego z białej czekolady z personalizacją bezpośrednio na produkcie. Inne propozycje to czekoladowy domek z piernika, na którym można wytłoczyć logo lub grafikę, a także czekoladowy konik na biegunach. Zdaniem producenta te zestawy personalizowanych słodyczy, stworzone z myślą o zbliżającym się sezonie świątecznym, mogą prawdziwie podbić serca fanów aksamitnych smaków i nietuzinkowych rozwiązań.
Warta uwagi jest także tegoroczna oferta bakalii. W tym sezonie SLODKIE zaproponowało aż 21 rodzajów bakalii własnej produkcji, w tym nietuzinkowe smaki, takie jak: wiśnia w rubinowej czekoladzie oprószona płatkami róż czy porzeczka w białej czekoladzie oprószona lawendą. Czekolada, wykorzystywana w produkcji słodkości z linii bakaliowej, posiada certyfikat Cocoa Horizons. Oznacza on, że wszystkie jej składniki pochodzą ze zrównoważonych źródeł. Co ciekawe, SLODKIE jest jedyną firmą na rynku słodyczy reklamowych, która poszczycić się może własną produkcją bakalii.
Z radością ogłaszamy premierę tegorocznej oferty, nad którą zespół SLODKIE pracował od wielu miesięcy. Jesteśmy dumni, że z każdym rokiem udaje nam się podnieść poprzeczkę naszego słodkiego asortymentu coraz wyżej. Warto podkreślić, że w tym roku kreację projektów opakowań powierzyliśmy znanym artystkom – ilustratorce i projektantce graficznej, Poli Augustynowicz oraz graficzce i ilustratorce, Martynie Wójcik-Śmierskiej. Jesteśmy pod wrażeniem przygotowanych linii graficznych, które – mamy nadzieję – przypadną do gustu także naszym Klientom. Liczymy, że cała nasza tegoroczna oferta, bogata w nowe, ale i ulepszone wersje znanych naszym stałym Klientom słodkości, spotka się z uznaniem zamawiających. Jesteśmy gotowi nawet na najbardziej wymagające zlecenia i spodziewamy się, że nasza Czekoladownia – jak każdego roku – będzie aż do świąt pracować pełną parą – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Należy zaznaczyć, że wszystkie produkty z asortymentu firmy są brandowane, zatem na każdym opakowaniu bądź też bezpośrednio na słodkości pojawia się logotyp zamawiającego. Co więcej, oprócz patternów stworzonych przez Polę Augustynowicz i Martynę Wójcik-Śmierską, Klienci mogą wybrać własną grafikę, którą producent pokryje świąteczne słodkie upominki, bądź skorzystać z linii graficznych przygotowanych przez SLODKIE.
Bożonarodzeniowy katalog SLODKIE dostępny jest online na stronie www.slodkie.com/katalogi. Producent zachęca do składania zamówień już teraz.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.