Komunikaty PR

12 słodkich kolekcji w najnowszym katalogu świątecznych gadżetów reklamowych

2023-09-05  |  14:00
Biuro prasowe

Premiera bożonarodzeniowej oferty rozpoczyna najgorętszy sezon sprzedażowy w branży słodyczy reklamowych. W najnowszym katalogu SLODKIE pojawiło się blisko 140 świątecznych słodkości stworzonych z myślą o firmach, instytucjach i organizacjach, które z okazji zbliżających się świąt zechcą nabyć słodkie gadżety tematyczne z logotypem swojej marki. W katalogu Boże Narodzenie 2023 znajdziemy aż 12 kolekcji, które współtworzyły kultowe polskie marki oraz znane ilustratorki.

Kolekcje słodyczy w bożonarodzeniowym katalogu SLODKIE 2023:

  • piernikowa fantazja to nowa linia, aromatyczna i pachnąca korzennymi, zimowymi przyprawami,

  • miodowa – inspirowana pięknem i dobrem natury,

  • z dodatkiem alkoholi J.A. Baczewski – w produktach znajdziemy whisky, piołunówkę oraz wiśniówkę, tworzone tradycyjnie już od ponad 200 lat,

  • z dodatkiem kawy Pluton – najstarszej polskiej marki kawy,

  • bakaliowa, w której asortymencie są m.in. orzechy ziemne w karmelu, agrest w deserowej czekoladzie, migdały w mlecznej czekoladzie z cynamonem i wiele innych,

  • czekoladowa z wyborem aż 10 kuwertur: mleczna, rubinowa, deserowa w dwóch wariantach (56% i 72% kakao), biała, NXT, miodowa, karmelowa, wholefruit, sugarfree,

  • logo print – linia słodkości z kolorową personalizacją wykonaną jadalnymi, certyfikowanymi tuszami bezpośrednio na czekoladzie,

  • czekoladowe wysyłki w świątecznym stylu, czyli zestawy czekoladek ze świątecznymi życzeniami, które świetnie sprawdzają się jako produkt wysyłkowy,

  • słodkie odliczanie – kalendarze adwentowe uwielbiane nie tylko przez najmłodszych, wśród tych produktów warto zwrócić uwagę na poszerzoną w tym roku ofertę kalendarzy ekologicznych, wykonanych tylko z papieru i jego pochodnych,

  • świąteczne praliny i bombonierki – kolekcja ekskluzywnych zestawów słodyczy, a wśród nich aż 15 nowości,

  • świąteczne ciasteczka z korzennymi i piernikowymi aromatami, część z produktów dostosowana do zawieszenia na choinkę, 

  • herbaciana z różnymi wariantami herbat zamkniętych w brandowanych pudełkach czy kopertach.

 

Wśród nowości produktowych z pewnością warto zwrócić uwagę na czekoladę w kształcie kultowego dziadka do orzechów, wykonanego z białej czekolady z personalizacją bezpośrednio na produkcie. Inne propozycje to czekoladowy domek z piernika, na którym można wytłoczyć logo lub grafikę, a także czekoladowy konik na biegunach. Zdaniem producenta te zestawy personalizowanych słodyczy, stworzone z myślą o zbliżającym się sezonie świątecznym, mogą prawdziwie podbić serca fanów aksamitnych smaków i nietuzinkowych rozwiązań.

Warta uwagi jest także tegoroczna oferta bakalii. W tym sezonie SLODKIE zaproponowało aż 21 rodzajów bakalii własnej produkcji, w tym nietuzinkowe smaki, takie jak: wiśnia w rubinowej czekoladzie oprószona płatkami róż czy porzeczka w białej czekoladzie oprószona lawendą. Czekolada, wykorzystywana w produkcji słodkości z linii bakaliowej, posiada certyfikat Cocoa Horizons. Oznacza on, że wszystkie jej składniki pochodzą ze zrównoważonych źródeł. Co ciekawe, SLODKIE jest jedyną firmą na rynku słodyczy reklamowych, która poszczycić się może własną produkcją bakalii.

Z radością ogłaszamy premierę tegorocznej oferty, nad którą zespół SLODKIE pracował od wielu miesięcy. Jesteśmy dumni, że z każdym rokiem udaje nam się podnieść poprzeczkę naszego słodkiego asortymentu coraz wyżej. Warto podkreślić, że w tym roku kreację projektów opakowań powierzyliśmy znanym artystkom – ilustratorce i projektantce graficznej, Poli Augustynowicz oraz graficzce i ilustratorce, Martynie Wójcik-Śmierskiej. Jesteśmy pod wrażeniem przygotowanych linii graficznych, które – mamy nadzieję – przypadną do gustu także naszym Klientom. Liczymy, że cała nasza tegoroczna oferta, bogata w nowe, ale i ulepszone wersje znanych naszym stałym Klientom słodkości, spotka się z uznaniem zamawiających. Jesteśmy gotowi nawet na najbardziej wymagające zlecenia i spodziewamy się, że nasza Czekoladownia – jak każdego roku – będzie aż do świąt pracować pełną parą – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.

Należy zaznaczyć, że wszystkie produkty z asortymentu firmy są brandowane, zatem na każdym opakowaniu bądź też bezpośrednio na słodkości pojawia się logotyp zamawiającego. Co więcej, oprócz patternów stworzonych przez Polę Augustynowicz i Martynę Wójcik-Śmierską, Klienci mogą wybrać własną grafikę, którą producent pokryje świąteczne słodkie upominki, bądź skorzystać z linii graficznych przygotowanych przez SLODKIE.

Bożonarodzeniowy katalog SLODKIE dostępny jest online na stronie www.slodkie.com/katalogi. Producent zachęca do składania zamówień już teraz.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.