12 słodkich kolekcji w najnowszym katalogu świątecznych gadżetów reklamowych
Premiera bożonarodzeniowej oferty rozpoczyna najgorętszy sezon sprzedażowy w branży słodyczy reklamowych. W najnowszym katalogu SLODKIE pojawiło się blisko 140 świątecznych słodkości stworzonych z myślą o firmach, instytucjach i organizacjach, które z okazji zbliżających się świąt zechcą nabyć słodkie gadżety tematyczne z logotypem swojej marki. W katalogu Boże Narodzenie 2023 znajdziemy aż 12 kolekcji, które współtworzyły kultowe polskie marki oraz znane ilustratorki.
Kolekcje słodyczy w bożonarodzeniowym katalogu SLODKIE 2023:
-
piernikowa fantazja to nowa linia, aromatyczna i pachnąca korzennymi, zimowymi przyprawami,
-
miodowa – inspirowana pięknem i dobrem natury,
-
z dodatkiem alkoholi J.A. Baczewski – w produktach znajdziemy whisky, piołunówkę oraz wiśniówkę, tworzone tradycyjnie już od ponad 200 lat,
-
z dodatkiem kawy Pluton – najstarszej polskiej marki kawy,
-
bakaliowa, w której asortymencie są m.in. orzechy ziemne w karmelu, agrest w deserowej czekoladzie, migdały w mlecznej czekoladzie z cynamonem i wiele innych,
-
czekoladowa z wyborem aż 10 kuwertur: mleczna, rubinowa, deserowa w dwóch wariantach (56% i 72% kakao), biała, NXT, miodowa, karmelowa, wholefruit, sugarfree,
-
logo print – linia słodkości z kolorową personalizacją wykonaną jadalnymi, certyfikowanymi tuszami bezpośrednio na czekoladzie,
-
czekoladowe wysyłki w świątecznym stylu, czyli zestawy czekoladek ze świątecznymi życzeniami, które świetnie sprawdzają się jako produkt wysyłkowy,
-
słodkie odliczanie – kalendarze adwentowe uwielbiane nie tylko przez najmłodszych, wśród tych produktów warto zwrócić uwagę na poszerzoną w tym roku ofertę kalendarzy ekologicznych, wykonanych tylko z papieru i jego pochodnych,
-
świąteczne praliny i bombonierki – kolekcja ekskluzywnych zestawów słodyczy, a wśród nich aż 15 nowości,
-
świąteczne ciasteczka z korzennymi i piernikowymi aromatami, część z produktów dostosowana do zawieszenia na choinkę,
-
herbaciana z różnymi wariantami herbat zamkniętych w brandowanych pudełkach czy kopertach.
Wśród nowości produktowych z pewnością warto zwrócić uwagę na czekoladę w kształcie kultowego dziadka do orzechów, wykonanego z białej czekolady z personalizacją bezpośrednio na produkcie. Inne propozycje to czekoladowy domek z piernika, na którym można wytłoczyć logo lub grafikę, a także czekoladowy konik na biegunach. Zdaniem producenta te zestawy personalizowanych słodyczy, stworzone z myślą o zbliżającym się sezonie świątecznym, mogą prawdziwie podbić serca fanów aksamitnych smaków i nietuzinkowych rozwiązań.
Warta uwagi jest także tegoroczna oferta bakalii. W tym sezonie SLODKIE zaproponowało aż 21 rodzajów bakalii własnej produkcji, w tym nietuzinkowe smaki, takie jak: wiśnia w rubinowej czekoladzie oprószona płatkami róż czy porzeczka w białej czekoladzie oprószona lawendą. Czekolada, wykorzystywana w produkcji słodkości z linii bakaliowej, posiada certyfikat Cocoa Horizons. Oznacza on, że wszystkie jej składniki pochodzą ze zrównoważonych źródeł. Co ciekawe, SLODKIE jest jedyną firmą na rynku słodyczy reklamowych, która poszczycić się może własną produkcją bakalii.
Z radością ogłaszamy premierę tegorocznej oferty, nad którą zespół SLODKIE pracował od wielu miesięcy. Jesteśmy dumni, że z każdym rokiem udaje nam się podnieść poprzeczkę naszego słodkiego asortymentu coraz wyżej. Warto podkreślić, że w tym roku kreację projektów opakowań powierzyliśmy znanym artystkom – ilustratorce i projektantce graficznej, Poli Augustynowicz oraz graficzce i ilustratorce, Martynie Wójcik-Śmierskiej. Jesteśmy pod wrażeniem przygotowanych linii graficznych, które – mamy nadzieję – przypadną do gustu także naszym Klientom. Liczymy, że cała nasza tegoroczna oferta, bogata w nowe, ale i ulepszone wersje znanych naszym stałym Klientom słodkości, spotka się z uznaniem zamawiających. Jesteśmy gotowi nawet na najbardziej wymagające zlecenia i spodziewamy się, że nasza Czekoladownia – jak każdego roku – będzie aż do świąt pracować pełną parą – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Należy zaznaczyć, że wszystkie produkty z asortymentu firmy są brandowane, zatem na każdym opakowaniu bądź też bezpośrednio na słodkości pojawia się logotyp zamawiającego. Co więcej, oprócz patternów stworzonych przez Polę Augustynowicz i Martynę Wójcik-Śmierską, Klienci mogą wybrać własną grafikę, którą producent pokryje świąteczne słodkie upominki, bądź skorzystać z linii graficznych przygotowanych przez SLODKIE.
Bożonarodzeniowy katalog SLODKIE dostępny jest online na stronie www.slodkie.com/katalogi. Producent zachęca do składania zamówień już teraz.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.