Komunikaty PR

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy

2024-04-18  |  16:10
Biuro prasowe

Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego jubileuszowego upominku.

Dobrze dobrany prezent staje się nie tylko gestem wdzięczności, ale również uznaniem za wkład w życie i rozwój firmy. Przedstawiamy pięć kreatywnych pomysłów na świętowanie rocznicy powstania firmy. 

Kosz prezentowy z wyjątkową  personalizacją 

W ostatnim czasie ogromną popularnością cieszą się kompozycje prezentowe, które składają się z kilku jakościowych produktów, zamkniętych w pięknych opakowaniach, którym bez problemu można nadać drugie życie. Pionierem w tego typu upominkach jest marka Nobilia, która stale odkrywa smaki, zapachy, nieoczywiste dodatki i szuka nieodkrytych  jeszcze połączeń między nimi, aby tworzyć kompozycje idealne na wyjątkowe okazje do obdarowywania w biznesie. Dlatego kompletując prezenty z okazji jubileuszu firmy, warto zwrócić uwagę na kilka linii upominków, które proponuje marka. 

Pierwsza z nich to Skład Praski, czyli kompozycje tradycyjnych bakalii zatopionych w aromatycznej czekoladzie, rzemieślniczych karmelków, aromatycznych pierników oraz powideł. Linia Choco Maya, czyli korzenne przyprawy, intensywne kakao czy miód. Ostatnia propozycja to seria Ovocnie, która charakteryzuje się owocami zatopionymi w czekoladzie, smakowitymi bakaliami oraz kruchymi ciasteczkami. Bogata oferta pozwala dobrać kosze jubileuszowe w pełni dostosowane do charakteru firmy. Dodatkowym atutem jest wzbogacenie upominków wyjątkowymi alkoholami, które idealnie komponują się z całością eleganckiego upominku. Takie zestawy może zamówić sama firma z okazji swojego jubileuszu dla zasłużonych pracowników lub zarządu, jak również dla partnerów biznesowych czy kluczowych klientów. 

Jednak, to nie wszystko! Opakowanie upominku i detale to istotna część każdego kosza prezentowego Nobilia. Starannie zaprojektowane zestawy proponowane są w różnych wariantach, a każdy z nich można spersonalizować na 12 wyjątkowych sposobów – papierowa banderola, wstążka z logo, bilecik z rekomendacją ambasadorów, a może elegancka świeca z logo? Te możliwości podkreślają atrakcyjność prezentu i sprawiają, że jest on jeszcze bardziej osobisty. 

Dary dobroczynne

Przekazując darowiznę w imieniu firmy, można wybrać organizację charytatywną lub projekt, który koresponduje z wartościami i misją firmy. Na przykład, firma działająca w branży edukacyjnej może zdecydować się wesprzeć programy edukacyjne dla dzieci, natomiast firma z branży medycznej może przekazać środki na badania lub wsparcie pacjentów. To prosty sposób na wyrażenie swojej wdzięczności i troski o społeczność oraz aktywne uczestniczenie w budowaniu lepszego świata. To z pewnością wyjątkowy, a także wartościowy sposób uczczenia jubileuszu firmy.

Jubileuszowe przyjęcie 

Organizacja spotkania jubileuszowego dla pracowników, partnerów i klientów to nie tylko okazja do świętowania osiągnięć firmy, lecz także czas na podziękowanie za ich nieoceniony wkład oraz wsparcie w rozwoju firmy. Tego rodzaju spotkanie może mieć różnorodny charakter – od eleganckiego bankietu po bardziej nieformalne spotkanie w luźnej atmosferze. Niezależnie od formy, jego głównym celem jest stworzenie okazji do wspólnego świętowania oraz umożliwienie interakcji między różnymi grupami interesariuszy firmy.

Eleganckie upominki biurowe

Kolejna propozycja to elegancki zestaw biurowy, wzbogacony o spersonalizowany grawer z dedykowanym tekstem. Taki upominek ma wyjątkowy charakter i wyróżnia się indywidualnym podejściem, a przy okazji jest bardzo praktyczny. 

Książka z podziękowaniem

Dodatkowo, wartościowa książka z dedykacją od zarządu firmy lub innych kluczowych osób może być postrzegana jako znaczący gest uznania za osiągnięcia i zaangażowanie. Taka dedykacja może zawierać osobiste słowa podziękowania oraz inspirujące przesłanie, które dodatkowo umocni znaczenie przekazanej książki.

​​Upominki z okazji jubileuszu firmy to nie tylko gest wdzięczności, ale także pomysłowy sposób na okazanie szacunku i uznania za nieoceniony wkład w sukcesy firmy. Okrągłe rocznice, to nie tylko okazja do obdarowywania, lecz także do inspiracji, tworzenia pozytywnego wizerunku oraz kształtowania silnych więzi, które stanowią fundament kolejnych biznesowych sukcesów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.