Komunikaty PR

80% Polaków wie, czym jest dobre życie – wynika z raportu „Sztuka dobrego jutra"

2024-01-31  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.01 MB )

Coraz więcej Polaków zauważa w swoim życiu potrzebę troski o swoje szczęście. Aż 80% z nich jest w stanie określić, w jaki sposób definiują dobre życie. Co ciekawe, już blisko 30% łączy dobre samopoczucie z odżywianiem. Między innymi takie wnioski płyną z raportu „Sztuka dobrego jutra” przygotowanego przez catering Maczfit we współpracy z analityczką trendów – Moniką Borycką – w ramach nowej kampanii marketingowo-wizerunkowej. Jakie inne działania podjęła w tym roku marka?

Co wspólnego ma jedzenie ze szczęściem? Jak wynika z przeprowadzonego przez markę Maczfit badania trendów przyszłości[1], aż 28% badanych wskazuje zmianę sposobu odżywiania jako ważny element dbania o swoje samopoczucie. Co ciekawe 26% respondentów stwierdza, że coraz częściej będziemy korzystać z rozwiązań takich jak cateringi. Jak odpowiada na to Maczfit?

W zainicjowanej w styczniu kampanii marka przewrotnie mówi: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”, sprzeciwiając się narzucaniu ograniczeń oraz wspierając konsumentów w osiąganiu codziennego szczęścia na ich własnych warunkach. Mówi o tym spot reklamowy marki: https://youtu.be/fBglj_waEBo?si=SKC9m2F49Fu0RUP8 – powstały we współpracy z agencją reklamową Hand Made, fotografem Mateuszem Nasternakiem oraz agencją Rec.Lama (odpowiedzialną za foodstylizację).

Nowa kampania tłumaczy podejście Maczfit do tematu żywienia i dobrego życia. Dla nas jedzenie to radość, wolność wyboru i własne zasady. Nikt z nas nie lubi „być na diecie” – kojarzy się to z niemiłymi ograniczeniami, rygorem i zrezygnowaniem z wielu przyjemności. Podchodzimy do tego zupełnie inaczej. Chcemy pokazać Polakom, że nowego roku nie muszą zaczynać od sztywnych reguł. Przekonujemy, że jedzenie to satysfakcja, wygoda i wiele korzyści, które czynią nasze codzienne życie lepszym. Jak pokazuje raport „Sztuka dobrego jutra”, m.in. tego do szczęścia potrzebują Polacy – komentuje Krzysztof Goś, Commercial Director w Maczfit

Kampania marki obejmuje działania w TV, VOD, radio, digital, outdoor oraz w zakresie PR, influencer marketing oraz social mediów. Dodatkowo marka przeprowadziła redesign. Jest on widoczny m.in. na papierowych torbach, w których dostarczane są posiłki oraz na wszystkich kanałach komunikacji (jak www czy aplikacja). Nową kampanię wspierają również agencje Value Media, Spark, Promotraffic, Tribe 47, Growth Makers oraz Great Minds.

 

***

O firmie Maczfit to catering wspierający Polaków w osiąganiu codziennej radości z jedzenia. Dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom do blisko 3000 lokalizacji na terenie całego kraju. Firma oferuje 10 gotowych diet, ale także 3 warianty Diet z Wyborem Menu, w ramach których klienci decydują się na 5 z nawet 40 dostępnych dziennie posiłków. Wśród profesjonalnych jadłospisów znajdziemy m.in. diety dla osób z chorobą Hashimoto, wegetarian, wegan, diabetyków oraz klientów nietolerujących laktozy. O oferowanej jakości marki świadczą liczne certyfikaty i nagrody m.in.: Zdrowa Marka Roku 2023, Super Marka 2023 czy Konsumencki Lider Jakości 2023. Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.


[1] „Raport dobrego jutra” stworzony przez markę Maczfit we współpracy z Moniką Borycką (analityczką trendów, CEO TrendRadar), styczeń 2024, na podstawie badań SW Research - grudzień 2023, N = 1000.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji Biuro prasowe
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych

Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.

Ochrona środowiska

Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe

Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.