Aktywne ferie z Sokolikami
Sokoliki to linia przekąsek mięsnych, stworzona przez firmę Sokołów z myślą o najmłodszych konsumentach. Produkty wyróżnia czysty skład, delikatny smak i wysoka zawartość pełnowartościowego białka. Dzięki temu doskonale wpisują się w potrzeby żywieniowe dzieci i młodzieży, a jednocześnie spełniają oczekiwania rodziców, dla których ważna jest gwarancja wysokiej jakości. Firma Sokołów dba o stały rozwój tej linii, między innymi poprzez wprowadzanie ciekawych nowości, a także poszerzanie kanałów dystrybucji. Sprzedaż wyrobów marki Sokoliki dynamicznie rośnie. Obecnie, w kategorii markowych przekąsek mięsnych dla dzieci, udział sprzedaży tych produktów w masie wynosi aż 76%.
Ponadto Sokołów działając zgodnie ze swoją strategią społecznej odpowiedzialności, zachęca dzieci i młodzież do aktywności fizycznej oraz edukuje na temat pełnowartościowej diety, która jest niezbędnym elementem zdrowego trybu życia. Przykładem takich działań jest turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego Sokołów jest sponsorem. Teraz, w czasie zimowych ferii, firma zaangażowała się jako partner w dwie kolejne inicjatywy.
W ramach Projektu Zima, marka Sokoliki jest obecna na czterech stokach województwa śląskiego. Firma Sokołów przygotowała wiele ciekawych gier i zabaw sportowych, a także konkursów z nagrodami. Każdy weekend Projektu Zima jest pełen smacznego, wartościowego jedzenia, przy jednoczesnej porcji wiedzy kulinarnej, którą zapewniają znani szefowie kuchni: Sebastian Olma, Piotr Kucharski oraz Tomasz Leśniak. Trasa Projektu Zima obejmuje takie miejscowości jak Wisła, Ustroń oraz Szczyrk.
Bezpieczna Zima to z kolei akcja, w której Sokoliki, Radio ZET oraz GOPR łączą siły, by przypominać o zasadach panujących na stokach. W strefie Sokołowa można skorzystać z wielu atrakcji, m.in. slalomu narciarskiego z przeszkodami od Sokolika, a w food trucku na entuzjastów sportów zimowych czekają
pożywne przekąski. Na liście przystanków Bezpiecznej Zimy znalazły się Ustroń, Brenna, Istebna, Wisła oraz Szczyrk. Akcja będzie trwać do ostatniego weekendu lutego.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.