Komunikaty PR

Aktywne ferie z Sokolikami

2024-02-12  |  10:15
Biuro prasowe

Sokoliki to linia przekąsek mięsnych, stworzona przez firmę Sokołów z myślą o najmłodszych konsumentach. Produkty wyróżnia czysty skład, delikatny smak i wysoka zawartość pełnowartościowego białka. Dzięki temu doskonale wpisują się w potrzeby żywieniowe dzieci i młodzieży, a jednocześnie spełniają oczekiwania rodziców, dla których ważna jest gwarancja wysokiej jakości. Firma Sokołów dba o stały rozwój tej linii, między innymi poprzez wprowadzanie ciekawych nowości, a także poszerzanie kanałów dystrybucji. Sprzedaż wyrobów marki Sokoliki dynamicznie rośnie. Obecnie, w kategorii markowych przekąsek mięsnych dla dzieci, udział sprzedaży tych produktów w masie wynosi aż 76%.

Ponadto Sokołów działając zgodnie ze swoją strategią społecznej odpowiedzialności, zachęca dzieci i młodzież do aktywności fizycznej oraz edukuje na temat pełnowartościowej diety, która jest niezbędnym elementem zdrowego trybu życia. Przykładem takich działań jest turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego Sokołów jest sponsorem. Teraz, w czasie zimowych ferii, firma zaangażowała się jako partner w dwie kolejne inicjatywy.

W ramach Projektu Zima, marka Sokoliki jest obecna na czterech stokach województwa śląskiego. Firma Sokołów przygotowała wiele ciekawych gier i zabaw sportowych, a także konkursów z nagrodami. Każdy weekend Projektu Zima jest pełen smacznego, wartościowego jedzenia, przy jednoczesnej porcji wiedzy kulinarnej, którą zapewniają znani szefowie kuchni: Sebastian Olma, Piotr Kucharski oraz Tomasz Leśniak. Trasa Projektu Zima obejmuje takie miejscowości jak Wisła, Ustroń oraz Szczyrk.

Bezpieczna Zima to z kolei akcja, w której Sokoliki, Radio ZET oraz GOPR łączą siły, by przypominać o zasadach panujących na stokach. W strefie Sokołowa można skorzystać z wielu atrakcji, m.in. slalomu narciarskiego z przeszkodami od Sokolika, a w food trucku na entuzjastów sportów zimowych czekają

pożywne przekąski. Na liście przystanków Bezpiecznej Zimy znalazły się Ustroń, Brenna, Istebna, Wisła oraz Szczyrk. Akcja będzie trwać do ostatniego weekendu lutego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.