Komunikaty PR

Aktywne ferie z Sokolikami

2024-02-12  |  10:15
Biuro prasowe

Sokoliki to linia przekąsek mięsnych, stworzona przez firmę Sokołów z myślą o najmłodszych konsumentach. Produkty wyróżnia czysty skład, delikatny smak i wysoka zawartość pełnowartościowego białka. Dzięki temu doskonale wpisują się w potrzeby żywieniowe dzieci i młodzieży, a jednocześnie spełniają oczekiwania rodziców, dla których ważna jest gwarancja wysokiej jakości. Firma Sokołów dba o stały rozwój tej linii, między innymi poprzez wprowadzanie ciekawych nowości, a także poszerzanie kanałów dystrybucji. Sprzedaż wyrobów marki Sokoliki dynamicznie rośnie. Obecnie, w kategorii markowych przekąsek mięsnych dla dzieci, udział sprzedaży tych produktów w masie wynosi aż 76%.

Ponadto Sokołów działając zgodnie ze swoją strategią społecznej odpowiedzialności, zachęca dzieci i młodzież do aktywności fizycznej oraz edukuje na temat pełnowartościowej diety, która jest niezbędnym elementem zdrowego trybu życia. Przykładem takich działań jest turniej piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup, którego Sokołów jest sponsorem. Teraz, w czasie zimowych ferii, firma zaangażowała się jako partner w dwie kolejne inicjatywy.

W ramach Projektu Zima, marka Sokoliki jest obecna na czterech stokach województwa śląskiego. Firma Sokołów przygotowała wiele ciekawych gier i zabaw sportowych, a także konkursów z nagrodami. Każdy weekend Projektu Zima jest pełen smacznego, wartościowego jedzenia, przy jednoczesnej porcji wiedzy kulinarnej, którą zapewniają znani szefowie kuchni: Sebastian Olma, Piotr Kucharski oraz Tomasz Leśniak. Trasa Projektu Zima obejmuje takie miejscowości jak Wisła, Ustroń oraz Szczyrk.

Bezpieczna Zima to z kolei akcja, w której Sokoliki, Radio ZET oraz GOPR łączą siły, by przypominać o zasadach panujących na stokach. W strefie Sokołowa można skorzystać z wielu atrakcji, m.in. slalomu narciarskiego z przeszkodami od Sokolika, a w food trucku na entuzjastów sportów zimowych czekają

pożywne przekąski. Na liście przystanków Bezpiecznej Zimy znalazły się Ustroń, Brenna, Istebna, Wisła oraz Szczyrk. Akcja będzie trwać do ostatniego weekendu lutego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.