Attention Marketing wspiera działania komunikacyjne OneDayMore
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing rozpoczęła współpracę z OneDayMore – producentem zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski.
Działania będą skupiać się na komunikacji produktowej z otaczającym środowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem nowej, innowacyjnej linii asortymentowej – roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się już jesienią bieżącego roku!
Zakres wsparcia będzie obejmować także m.in. współpracę z mediami, doradztwo biznesowe i realizację strategii komunikacyjnej firmy w Polsce, w tym komunikację korporacyjną, prowadzenie biura prasowego oraz pozycjonowanie ekspertów marki OneDayMore. Attention Marketing będzie też wspierać markę w działaniach employer branding oraz doradztwie wizerunkowym w procesach sprzedaży.
Współpraca ma na celu budowę świadomości nowej marki produktów zamienników mięsa w portfolio firmy oraz tworzenie wizerunku OneDayMore jako zaufanego partnera wspierającego Polaków w dążeniu do zdrowego odżywiania. Żywność roślinna to temat szczególnie interesujący w kontekście rosnącej świadomości prozdrowotnej konsumentów, galopującego trendu ograniczenia spożycia mięsa i troski o środowisko, w tym ochrony zwierząt.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.