Attention Marketing wspiera działania komunikacyjne OneDayMore
Attention Marketing
Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym firma Attention Marketing rozpoczęła współpracę z OneDayMore – producentem zdrowej żywności typu musli, owsianki, granole oraz przekąski.
Działania będą skupiać się na komunikacji produktowej z otaczającym środowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem nowej, innowacyjnej linii asortymentowej – roślinnych zamienników mięsa, które na rynku pojawią się już jesienią bieżącego roku!
Zakres wsparcia będzie obejmować także m.in. współpracę z mediami, doradztwo biznesowe i realizację strategii komunikacyjnej firmy w Polsce, w tym komunikację korporacyjną, prowadzenie biura prasowego oraz pozycjonowanie ekspertów marki OneDayMore. Attention Marketing będzie też wspierać markę w działaniach employer branding oraz doradztwie wizerunkowym w procesach sprzedaży.
Współpraca ma na celu budowę świadomości nowej marki produktów zamienników mięsa w portfolio firmy oraz tworzenie wizerunku OneDayMore jako zaufanego partnera wspierającego Polaków w dążeniu do zdrowego odżywiania. Żywność roślinna to temat szczególnie interesujący w kontekście rosnącej świadomości prozdrowotnej konsumentów, galopującego trendu ograniczenia spożycia mięsa i troski o środowisko, w tym ochrony zwierząt.
VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
Wiosenne nowości WSP „Społem”
Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.