Aż 98% klientów poleca internetowy supermarket Barbora
Zakupy spożywcze przez Internet na stałe zagościły w przyzwyczajeniach konsumentów, którzy coraz częściej korzystają z tego rozwiązania. Dzięki usługom e-grocery klienci mogą nie tylko w łatwiejszy sposób kontrolować własne wydatki, ale również zminimalizować ilość marnowanego jedzenia, dbając, by do koszyka trafiły jedynie przemyślane i niezbędne wyroby.
Wygoda, oszczędność czasu i wysoka jakość produktów to tylko kilka powodów, dla których coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy spożywcze przez Internet. Według badania przeprowadzonego wśród klientów supermarketu spożywczego online, aż 98% ankietowanych poleca zakupy w sklepie Barbora, z czego 87% z nich uważa, że są one na najwyższym poziomie. Konsumenci doceniają również intuicyjność strony internetowej i rozwiązania mające na celu maksymalne ułatwienie doświadczenia. Ponad połowa (51%) respondentów chętnie korzysta z możliwości zapisywania list zakupów, dzięki którym w prosty sposób może ponownie zamówić sprawdzone produkty. Z kolei średnio co 3 klient wskazuje wśród ulubionych rozwiązań opcję dodania do koszyka składników przepisów proponowanych przez markę.
Badanie wykazało również zmianę trendu związaną z najchętniej zamawianymi wyrobami. Choć dotychczas na pierwszym miejscu wskazywano wyroby suche o długim terminie przydatności, coraz więcej ankietowanych chętnie decyduje się na świeże towary, takie jak warzywa i owoce (29%) czy nabiał (27%), których wysoką jakość doceniają. To dowód na rosnące zaufanie konsumentów niewahających się zamawiać w sklepie Barbora również żywności o krótszym terminie spożycia.
– Wyniki najnowszego badania napawają dumą, ponieważ wysoka jakość produktów zawsze była naszym największym priorytetem. Szczególnie dbamy o to, by były one transportowane do klientów w specjalnych pojazdach i odpowiedniej temperaturze, żeby jak najdłużej zachowały świeżość. Bardzo cieszy nas zaufanie klientów – przekłada się ono nie tylko na częstsze zakupy w sklepie, ale również na polecanie go znajomym i rodzinie. Według naszego badania aż ¼ respondentów zna Barborę dzięki rekomendacji najbliższych – mówi Anita Komar, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Pozytywnym kierunkiem jest również sam wzrost popularności spożywania warzyw i owoców, które powinny stanowić podstawę naszej diety. Dzięki możliwości dostawy do domu zdrowa żywność staje się kuszącą alternatywą dla fast foodów, a zbilansowany posiłek jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie mieliśmy czasu na wycieczkę do supermarketu.
W materiale wykorzystano wyniki badania, przeprowadzonego wśród klientów marki Barbora w marcu 2023 roku.
Więcej informacji: www.barbora.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.