Komunikaty PR

Aż 98% klientów poleca internetowy supermarket Barbora

2023-09-27  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Barbora ( 0.12 MB )

Zakupy spożywcze przez Internet na stałe zagościły w przyzwyczajeniach konsumentów, którzy coraz częściej korzystają z tego rozwiązania. Dzięki usługom e-grocery klienci mogą nie tylko w łatwiejszy sposób kontrolować własne wydatki, ale również zminimalizować ilość marnowanego jedzenia, dbając, by do koszyka trafiły jedynie przemyślane i niezbędne wyroby.


Wygoda, oszczędność czasu i wysoka jakość produktów to tylko kilka powodów, dla których coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy spożywcze przez Internet. Według badania przeprowadzonego wśród klientów supermarketu spożywczego online, aż 98% ankietowanych poleca zakupy w sklepie Barbora, z czego 87% z nich uważa, że są one na najwyższym poziomie. Konsumenci doceniają również intuicyjność strony internetowej i rozwiązania mające na celu maksymalne ułatwienie doświadczenia. Ponad połowa (51%) respondentów chętnie korzysta z możliwości zapisywania list zakupów, dzięki którym w prosty sposób może ponownie zamówić sprawdzone produkty. Z kolei średnio co 3 klient wskazuje wśród ulubionych rozwiązań opcję dodania do koszyka składników przepisów proponowanych przez markę.

Badanie wykazało również zmianę trendu związaną z najchętniej zamawianymi wyrobami. Choć dotychczas na pierwszym miejscu wskazywano wyroby suche o długim terminie przydatności, coraz więcej ankietowanych chętnie decyduje się na świeże towary, takie jak warzywa i owoce (29%) czy nabiał (27%), których wysoką jakość doceniają. To dowód na rosnące zaufanie konsumentów niewahających się zamawiać w sklepie Barbora również żywności o krótszym terminie spożycia.

Wyniki najnowszego badania napawają dumą, ponieważ wysoka jakość produktów zawsze była naszym największym priorytetem. Szczególnie dbamy o to, by były one transportowane do klientów w specjalnych pojazdach i odpowiedniej temperaturze, żeby jak najdłużej zachowały świeżość. Bardzo cieszy nas zaufanie klientów przekłada się ono nie tylko na częstsze zakupy w sklepie, ale również na polecanie go znajomym i rodzinie. Według naszego badania aż ¼ respondentów zna Barborę dzięki rekomendacji najbliższych mówi Anita Komar, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

Pozytywnym kierunkiem jest również sam wzrost popularności spożywania warzyw i owoców, które powinny stanowić podstawę naszej diety. Dzięki możliwości dostawy do domu zdrowa żywność staje się kuszącą alternatywą dla fast foodów, a zbilansowany posiłek jest w zasięgu ręki, nawet jeśli nie mieliśmy czasu na wycieczkę do supermarketu.

W materiale wykorzystano wyniki badania, przeprowadzonego wśród klientów marki Barbora w marcu 2023 roku.

Więcej informacji: www.barbora.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.