Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych
Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to nie tylko kwestia gustu, ale także troski o zdrowie i środowisko. Z okazji zbliżającego się Dnia Pszczół (20 maja) przedstawiamy miodową alternatywę dla biznesowych słodkości, którą proponuje ceniony producent słodyczy reklamowych.
Światowy Dzień Pszczół nabiera coraz większego znaczenia z powodu wzrastającej świadomości społecznej na temat roli pszczół w zachowaniu równowagi ekosystemu oraz ich kluczowego znaczenia dla naszej przyszłości. Pszczoły, zapylając rośliny, odgrywają niezastąpioną rolę w procesie produkcji żywności. SLODKIE, jako producent słodyczy reklamowych, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i partnerów biznesowych, oferując szeroką gamę produktów z linii miodowej, w tym cukierki, praliny, czy lizaki.
Lepsza strona słodyczy
Słodkości tworzone na bazie daru natury zachwycają nie tylko smakiem, ale również wyglądem. W SLODKIE miód łączony jest zarówno z czekoladą, jak i z karmelem, tworząc smaczne, ale i zaskakujące połączenia smakowe w postaci czekoladek, cukierków oraz lizaków. Producent słodkości zwrócił również uwagę na wyjątkowy kształt (w formie plasterka miodu) i zdobienia z motywem miodu oraz pszczół. W proponowanych słodyczach reklamowych znaleźć można zarówno wysokiej jakości płynny miód tradycyjny, jak i pyłek pszczeli. Co więcej, linia miodowa nie ma sztucznych barwników czy oleju palmowego, a wszystkie praliny powstają z czekolady miodowej (15 % zawartości miodu) z certyfikatem Cocoa Horizons.
Miodowa wizytówka firmy, czyli jaka?
Dzięki połączeniu wyjątkowej receptury i designu opakowania, praliny z miodem stanowią wyjątkową propozycję dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłej słodyczy z firmowym logo. Miodowy smak, uroczy kształt i detale związane z pszczołami tworzą perfekcyjną całość. Prezenty biznesowe w postaci cukierków miodowych, mogą być nie tylko podarunkiem, ale także narzędziem komunikacji. Wybór produktów opartych na naturalnych składnikach może być interpretowany jako wyraz wartości firmy, jej zaangażowania w ekologię czy troski o dobrostan pracowników i partnerów biznesowych.
Przykładem takich rozwiązań są między innymi Praliny Honeybee od SLODKIE, czyli czekoladowe upominki z dodatkiem miodu z nadzieniem cytrynowym, wzbogaconym naturalnym hibiskusem. Słodycz płynąca z czekolady i miodu oraz lekka kwaskowatość hibiskusowa doskonale się przeplatają i rozpływają w ustach miodowych smakoszy.
Jesteśmy dumni z wprowadzenia na rynek linii produktów, która nie tylko smakuje wyjątkowo, ale również promuje wartości związane z ochroną środowiska. Wierzymy, że świadomi konsumenci docenią nasze starania o zachowanie równowagi między przyjemnością a odpowiedzialnością społeczną – komentuje Anna Garmada.
Każdy szczegół ma znaczenie
Miodowe słodkości od SLODKIE, to również wyjątkowy design, o który zadbała ceniona ilustratorka – Pola Augustynowicz. Poprzez umieszczenie motywów pszczół na opakowaniach, producent chciał podkreślić ich nieoceniony wkład w powstanie miodowych gadżetów reklamowych.
W kontekście coraz większej konkurencji na rynku i wzrostu świadomości konsumentów, wartość dodana, jaką niesie ze sobą prezent w postaci słodyczy z dodatkiem miodu, staje się istotnym elementem strategii marketingowej. To nie tylko miły upominek, lecz również sposób budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz utrwalania relacji z klientami i kontrahentami.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.