Komunikaty PR

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

2024-05-15  |  13:00
Biuro prasowe

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to nie tylko kwestia gustu, ale także troski o zdrowie i środowisko. Z okazji zbliżającego się Dnia Pszczół (20 maja) przedstawiamy miodową alternatywę dla biznesowych słodkości, którą proponuje ceniony producent słodyczy reklamowych. 

Światowy Dzień Pszczół nabiera coraz większego znaczenia z powodu wzrastającej świadomości społecznej na temat roli pszczół w zachowaniu równowagi ekosystemu oraz ich kluczowego znaczenia dla naszej przyszłości. Pszczoły, zapylając rośliny, odgrywają niezastąpioną rolę w procesie produkcji żywności. SLODKIE, jako producent słodyczy reklamowych, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i partnerów biznesowych, oferując szeroką gamę produktów z linii miodowej, w tym cukierki, praliny, czy lizaki.

Lepsza strona słodyczy 

Słodkości tworzone na bazie daru natury zachwycają nie tylko smakiem, ale również wyglądem. W SLODKIE miód łączony jest zarówno z czekoladą, jak i z karmelem, tworząc smaczne, ale i zaskakujące połączenia smakowe w postaci czekoladek, cukierków oraz lizaków. Producent słodkości zwrócił również uwagę na wyjątkowy kształt (w formie plasterka miodu) i zdobienia z motywem miodu oraz pszczół. W proponowanych słodyczach reklamowych znaleźć można zarówno wysokiej jakości płynny miód tradycyjny, jak i pyłek pszczeli. Co więcej, linia miodowa nie ma sztucznych barwników czy oleju palmowego, a wszystkie praliny powstają z czekolady miodowej (15 % zawartości miodu) z certyfikatem Cocoa Horizons. 

Miodowa wizytówka firmy, czyli jaka?

Dzięki połączeniu wyjątkowej receptury i designu opakowania, praliny z miodem stanowią wyjątkową propozycję dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłej słodyczy z firmowym logo. Miodowy smak, uroczy kształt i detale związane z pszczołami tworzą perfekcyjną całość. Prezenty biznesowe w postaci cukierków miodowych, mogą być nie tylko podarunkiem, ale także narzędziem komunikacji. Wybór produktów opartych na naturalnych składnikach może być interpretowany jako wyraz wartości firmy, jej zaangażowania w ekologię czy troski o dobrostan pracowników i partnerów biznesowych. 

Przykładem takich rozwiązań są między innymi Praliny Honeybee od SLODKIE, czyli czekoladowe upominki z dodatkiem miodu z nadzieniem cytrynowym, wzbogaconym naturalnym hibiskusem. Słodycz płynąca z czekolady i miodu oraz lekka kwaskowatość hibiskusowa doskonale się przeplatają i rozpływają w ustach miodowych smakoszy. 

Jesteśmy dumni z wprowadzenia na rynek linii produktów, która nie tylko smakuje wyjątkowo, ale również promuje wartości związane z ochroną środowiska. Wierzymy, że świadomi konsumenci docenią nasze starania o zachowanie równowagi między przyjemnością a odpowiedzialnością społeczną – komentuje Anna Garmada. 

Każdy szczegół ma znaczenie 

Miodowe słodkości od SLODKIE, to również wyjątkowy design, o który zadbała ceniona ilustratorka – Pola Augustynowicz.  Poprzez umieszczenie motywów pszczół na opakowaniach, producent chciał podkreślić ich nieoceniony wkład w powstanie miodowych gadżetów reklamowych. 

W kontekście coraz większej konkurencji na rynku i wzrostu świadomości konsumentów, wartość dodana, jaką niesie ze sobą prezent w postaci słodyczy z dodatkiem miodu, staje się istotnym elementem strategii marketingowej. To nie tylko miły upominek, lecz również sposób budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz utrwalania relacji z klientami i kontrahentami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.