Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych
Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to nie tylko kwestia gustu, ale także troski o zdrowie i środowisko. Z okazji zbliżającego się Dnia Pszczół (20 maja) przedstawiamy miodową alternatywę dla biznesowych słodkości, którą proponuje ceniony producent słodyczy reklamowych.
Światowy Dzień Pszczół nabiera coraz większego znaczenia z powodu wzrastającej świadomości społecznej na temat roli pszczół w zachowaniu równowagi ekosystemu oraz ich kluczowego znaczenia dla naszej przyszłości. Pszczoły, zapylając rośliny, odgrywają niezastąpioną rolę w procesie produkcji żywności. SLODKIE, jako producent słodyczy reklamowych, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i partnerów biznesowych, oferując szeroką gamę produktów z linii miodowej, w tym cukierki, praliny, czy lizaki.
Lepsza strona słodyczy
Słodkości tworzone na bazie daru natury zachwycają nie tylko smakiem, ale również wyglądem. W SLODKIE miód łączony jest zarówno z czekoladą, jak i z karmelem, tworząc smaczne, ale i zaskakujące połączenia smakowe w postaci czekoladek, cukierków oraz lizaków. Producent słodkości zwrócił również uwagę na wyjątkowy kształt (w formie plasterka miodu) i zdobienia z motywem miodu oraz pszczół. W proponowanych słodyczach reklamowych znaleźć można zarówno wysokiej jakości płynny miód tradycyjny, jak i pyłek pszczeli. Co więcej, linia miodowa nie ma sztucznych barwników czy oleju palmowego, a wszystkie praliny powstają z czekolady miodowej (15 % zawartości miodu) z certyfikatem Cocoa Horizons.
Miodowa wizytówka firmy, czyli jaka?
Dzięki połączeniu wyjątkowej receptury i designu opakowania, praliny z miodem stanowią wyjątkową propozycję dla tych, którzy poszukują czegoś więcej niż zwykłej słodyczy z firmowym logo. Miodowy smak, uroczy kształt i detale związane z pszczołami tworzą perfekcyjną całość. Prezenty biznesowe w postaci cukierków miodowych, mogą być nie tylko podarunkiem, ale także narzędziem komunikacji. Wybór produktów opartych na naturalnych składnikach może być interpretowany jako wyraz wartości firmy, jej zaangażowania w ekologię czy troski o dobrostan pracowników i partnerów biznesowych.
Przykładem takich rozwiązań są między innymi Praliny Honeybee od SLODKIE, czyli czekoladowe upominki z dodatkiem miodu z nadzieniem cytrynowym, wzbogaconym naturalnym hibiskusem. Słodycz płynąca z czekolady i miodu oraz lekka kwaskowatość hibiskusowa doskonale się przeplatają i rozpływają w ustach miodowych smakoszy.
Jesteśmy dumni z wprowadzenia na rynek linii produktów, która nie tylko smakuje wyjątkowo, ale również promuje wartości związane z ochroną środowiska. Wierzymy, że świadomi konsumenci docenią nasze starania o zachowanie równowagi między przyjemnością a odpowiedzialnością społeczną – komentuje Anna Garmada.
Każdy szczegół ma znaczenie
Miodowe słodkości od SLODKIE, to również wyjątkowy design, o który zadbała ceniona ilustratorka – Pola Augustynowicz. Poprzez umieszczenie motywów pszczół na opakowaniach, producent chciał podkreślić ich nieoceniony wkład w powstanie miodowych gadżetów reklamowych.
W kontekście coraz większej konkurencji na rynku i wzrostu świadomości konsumentów, wartość dodana, jaką niesie ze sobą prezent w postaci słodyczy z dodatkiem miodu, staje się istotnym elementem strategii marketingowej. To nie tylko miły upominek, lecz również sposób budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz utrwalania relacji z klientami i kontrahentami.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.