Brześć wprowadza do swojej oferty ciasteczka maślane
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Firma Brześć, rodzinne przedsiębiorstwo produkujące słodycze i przekąski, powiększa swoją ofertę o kolejną nowość produktową. Do flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego oraz szerokiego asortymentu ciastek dołączają ciasteczka maślane, które wyróżniają się w swojej kategorii prostym i naturalnym składem. Małe, praktyczne opakowanie produktu sprawia, że ciasteczka maślane są idealną przekąską, którą można mieć zawsze przy sobie.
Nowy wyrób marki Brześć jest dostępny w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Ciasteczka maślane wypiekane są zgodnie z tradycyjną recepturą, bez zbędnych konserwantów czy ulepszaczy. W składzie produktu znajduje się tylko 6 składników: mąka pszenna i ziemniaczana, masło, cukier, maślanka i sól. Dzięki ich kombinacji ciasteczka są niesamowicie kruche, a ich delikatny smak pochodzi z naturalnego aromatu masła i maślanki.
– Ciasteczka maślane wielu osobom kojarzą się ze smakiem dzieciństwa, dlatego opracowując ich skład i recepturę zależało nam, aby były jak najbardziej zbliżone do wypieków, którymi zajadaliśmy się będąc dziećmi. Dodatkowo, mając świadomość popularności produktów z kategorii „on the go”, postawiliśmy na małe, poręczne opakowanie, dzięki któremu produkt można zabrać ze sobą wszędzie, np. do pracy czy na spacer. Ciasteczka to nie tylko pyszna słodka przekąska, ale też świetna baza do przygotowania deserów lub ciast na zimno – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.
Ciasteczka maślane to nowa kategoria produktów w portfolio marki. Do tej pory w asortymencie Brześcia znajdowały się, oprócz flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego, ciastka kruche, francuskie oraz gotowe wypieki, jak ciasto drożdżowe czy makowce. Słodycze i przekąski marki Brześć są dostępne w sieciach supermarketów i dyskontów oraz w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Pod autorską marką eksportową Crispico Little Snacks trafiają też na rynki europejskie, do obu Ameryk, krajów Bliskiego Wschodu oraz Azji Południowo-Wschodniej.
O firmie Brześć
Firma Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinne przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciastka kruche, ciasto drożdżowe i makowce. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.