Brześć wprowadza do swojej oferty ciasteczka maślane
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Firma Brześć, rodzinne przedsiębiorstwo produkujące słodycze i przekąski, powiększa swoją ofertę o kolejną nowość produktową. Do flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego oraz szerokiego asortymentu ciastek dołączają ciasteczka maślane, które wyróżniają się w swojej kategorii prostym i naturalnym składem. Małe, praktyczne opakowanie produktu sprawia, że ciasteczka maślane są idealną przekąską, którą można mieć zawsze przy sobie.
Nowy wyrób marki Brześć jest dostępny w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Ciasteczka maślane wypiekane są zgodnie z tradycyjną recepturą, bez zbędnych konserwantów czy ulepszaczy. W składzie produktu znajduje się tylko 6 składników: mąka pszenna i ziemniaczana, masło, cukier, maślanka i sól. Dzięki ich kombinacji ciasteczka są niesamowicie kruche, a ich delikatny smak pochodzi z naturalnego aromatu masła i maślanki.
– Ciasteczka maślane wielu osobom kojarzą się ze smakiem dzieciństwa, dlatego opracowując ich skład i recepturę zależało nam, aby były jak najbardziej zbliżone do wypieków, którymi zajadaliśmy się będąc dziećmi. Dodatkowo, mając świadomość popularności produktów z kategorii „on the go”, postawiliśmy na małe, poręczne opakowanie, dzięki któremu produkt można zabrać ze sobą wszędzie, np. do pracy czy na spacer. Ciasteczka to nie tylko pyszna słodka przekąska, ale też świetna baza do przygotowania deserów lub ciast na zimno – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.
Ciasteczka maślane to nowa kategoria produktów w portfolio marki. Do tej pory w asortymencie Brześcia znajdowały się, oprócz flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego, ciastka kruche, francuskie oraz gotowe wypieki, jak ciasto drożdżowe czy makowce. Słodycze i przekąski marki Brześć są dostępne w sieciach supermarketów i dyskontów oraz w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Pod autorską marką eksportową Crispico Little Snacks trafiają też na rynki europejskie, do obu Ameryk, krajów Bliskiego Wschodu oraz Azji Południowo-Wschodniej.
O firmie Brześć
Firma Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinne przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciastka kruche, ciasto drożdżowe i makowce. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.