Brześć wprowadza do swojej oferty ciasteczka maślane
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Firma Brześć, rodzinne przedsiębiorstwo produkujące słodycze i przekąski, powiększa swoją ofertę o kolejną nowość produktową. Do flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego oraz szerokiego asortymentu ciastek dołączają ciasteczka maślane, które wyróżniają się w swojej kategorii prostym i naturalnym składem. Małe, praktyczne opakowanie produktu sprawia, że ciasteczka maślane są idealną przekąską, którą można mieć zawsze przy sobie.
Nowy wyrób marki Brześć jest dostępny w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Ciasteczka maślane wypiekane są zgodnie z tradycyjną recepturą, bez zbędnych konserwantów czy ulepszaczy. W składzie produktu znajduje się tylko 6 składników: mąka pszenna i ziemniaczana, masło, cukier, maślanka i sól. Dzięki ich kombinacji ciasteczka są niesamowicie kruche, a ich delikatny smak pochodzi z naturalnego aromatu masła i maślanki.
– Ciasteczka maślane wielu osobom kojarzą się ze smakiem dzieciństwa, dlatego opracowując ich skład i recepturę zależało nam, aby były jak najbardziej zbliżone do wypieków, którymi zajadaliśmy się będąc dziećmi. Dodatkowo, mając świadomość popularności produktów z kategorii „on the go”, postawiliśmy na małe, poręczne opakowanie, dzięki któremu produkt można zabrać ze sobą wszędzie, np. do pracy czy na spacer. Ciasteczka to nie tylko pyszna słodka przekąska, ale też świetna baza do przygotowania deserów lub ciast na zimno – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.
Ciasteczka maślane to nowa kategoria produktów w portfolio marki. Do tej pory w asortymencie Brześcia znajdowały się, oprócz flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego, ciastka kruche, francuskie oraz gotowe wypieki, jak ciasto drożdżowe czy makowce. Słodycze i przekąski marki Brześć są dostępne w sieciach supermarketów i dyskontów oraz w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Pod autorską marką eksportową Crispico Little Snacks trafiają też na rynki europejskie, do obu Ameryk, krajów Bliskiego Wschodu oraz Azji Południowo-Wschodniej.
O firmie Brześć
Firma Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinne przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciastka kruche, ciasto drożdżowe i makowce. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.