Brześć wprowadza do swojej oferty ciasteczka maślane
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl| |katarzyna.zawadzka|goodonepr.pl
796 996 240
www.goodonepr.pl/
Firma Brześć, rodzinne przedsiębiorstwo produkujące słodycze i przekąski, powiększa swoją ofertę o kolejną nowość produktową. Do flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego oraz szerokiego asortymentu ciastek dołączają ciasteczka maślane, które wyróżniają się w swojej kategorii prostym i naturalnym składem. Małe, praktyczne opakowanie produktu sprawia, że ciasteczka maślane są idealną przekąską, którą można mieć zawsze przy sobie.
Nowy wyrób marki Brześć jest dostępny w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Ciasteczka maślane wypiekane są zgodnie z tradycyjną recepturą, bez zbędnych konserwantów czy ulepszaczy. W składzie produktu znajduje się tylko 6 składników: mąka pszenna i ziemniaczana, masło, cukier, maślanka i sól. Dzięki ich kombinacji ciasteczka są niesamowicie kruche, a ich delikatny smak pochodzi z naturalnego aromatu masła i maślanki.
– Ciasteczka maślane wielu osobom kojarzą się ze smakiem dzieciństwa, dlatego opracowując ich skład i recepturę zależało nam, aby były jak najbardziej zbliżone do wypieków, którymi zajadaliśmy się będąc dziećmi. Dodatkowo, mając świadomość popularności produktów z kategorii „on the go”, postawiliśmy na małe, poręczne opakowanie, dzięki któremu produkt można zabrać ze sobą wszędzie, np. do pracy czy na spacer. Ciasteczka to nie tylko pyszna słodka przekąska, ale też świetna baza do przygotowania deserów lub ciast na zimno – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor handlowy w firmie Brześć.
Ciasteczka maślane to nowa kategoria produktów w portfolio marki. Do tej pory w asortymencie Brześcia znajdowały się, oprócz flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego, ciastka kruche, francuskie oraz gotowe wypieki, jak ciasto drożdżowe czy makowce. Słodycze i przekąski marki Brześć są dostępne w sieciach supermarketów i dyskontów oraz w mniejszych sklepach osiedlowych i hurtowniach spożywczych na terenie całego kraju. Pod autorską marką eksportową Crispico Little Snacks trafiają też na rynki europejskie, do obu Ameryk, krajów Bliskiego Wschodu oraz Azji Południowo-Wschodniej.
O firmie Brześć
Firma Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinne przedsiębiorstwo z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę i groszek ptysiowy, ciastka kruche, ciasto drożdżowe i makowce. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.