Chrupki Curly z nowym smakiem Słony Karmel
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową.
Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się wzbogacić portfolio produktów o kolejny, unikatowy – Słony Karmel.
Wegetariańskie, słodkie i… kolorowe
Nowe chrupki charakteryzują się kultowym orzechowym smakiem z nutką karmelu, a zarazem są produktemniesmażonym, wegetariańskim i bez dodatku konserwantów. Z pewnością uwagę zwraca również fioletowe opakowanie, które wyróżniać się będzie na sklepowych półkach i zostało ono świetnie przyjęte w badaniach konsumenckich. Na paczce znajdzie się także ikona sugerująca lekkie nuty karmelowe w smaku.
- Badania pokazują̨, że młodsi konsumenci zdecydowanie chętniej wybierają słodki smak. Nowy produkt pozwoli nam więc na dotarcie do szerszego grona odbiorców, do tej pory zarezerwowanego tylko dla słodkich przekąsek. Co istotne, Curly Słony Karmel przetestowaliśmy z grupą docelową, jaką jest generacja Z. Pytaliśmy młodych o smak, koncept, opakowanie, aby wypracować jak najlepszy produkt. Wprowadzenie nowości ma na celu zwiększenie widoczności marki, pozyskanie nowych konsumentów i dbanie o cele zrównoważonego rozwoju Lorenz, poprzez obniżenie zawartości soli w naszych produktach i redukcję plastiku w opakowaniach – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.
Wsparcie marketingowe
Debiut rynkowy Curly Słony Karmel wesprą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w internecie, w zróżnicowanych mediach, poprzez posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany przez współpracę z influencerami.
Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100g.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.