Komunikaty PR

Co wspólnego ma gastronomia z IT?

2023-04-21  |  13:00
Biuro prasowe

POS-y, które zrewolucjonizowały gastro

Współczesne sprzęty do obsługi gastronomii posiadają zaawansowane funkcje, pozwalające na prowadzenie sprzedaży w sposób zautomatyzowany i bardziej precyzyjny. W efekcie wzrasta szybkość obsługi, na czym zależy nie tylko właścicielom lokali, ale i gościom.

Nowoczesne systemy chmurowe POS (Point of Sale) od lat zyskują coraz większą popularność w branży. Są to oprogramowania które integrują wiele funkcji gastronomicznych w jednym miejscu. Wśród nich m.in.: zamówienia, obsługa stolików, modyfikacja menu, raportowanie, wystawianie faktur czy rozliczanie. Dzięki temu pracownicy restauracji są w stanie działać znacznie efektywniej.

Oprogramowania do systemów POS

Programy POS dla gastronomii są w pełni dostosowane do tego, z jakimi problemami czy wyzwaniami mierzą się pracownicy gastro. Nowoczesne oprogramowania cechują się łatwą obsługą i dostosowaniem do specyfiki danego lokalu. Za ich pomocą można łatwo zarządzać kuchnią, a także tworzyć menu czy listy składników, w tym przepisów na potrawy. Ułatwia to zarówno planowanie jak i kontrolę kosztów.

Tworząc nowe oprogramowanie dla gastronomii, iD POS, koncentrowaliśmy się na tym, by zapewnić właścicielom lokali narzędzie tak proste w obsłudze jak używanie smartfona. Chcieliśmy maksymalnie obniżyć subskrybentom próg wejścia, by czuli, że sami, za pomocą kilku kliknięć mogą modyfikować ustawienia i zarządzać biznesem. Obserwowaliśmy, że w tym kierunku zmierza rynek technologiczny, który staje się dostępny dla każdego, i przełożyliśmy to na rynek gastronomii – komentuje Mateusz Dudek, przedstawiciel marki iD POS.

Integracje oprogramowań z urządzeniami

Integracja systemów POS z urządzeniami mobilnymi, takimi jak tablety i smartfony, staje się coraz bardziej popularna w gastronomii. Pozwala to na szybsze i bardziej wydajne obsługiwanie klientów. Kelnerzy mogą przeglądać menu, przyjmować zamówienia, drukować paragony i rozliczać rachunki bezpośrednio z urządzenia mobilnego.

Śledzimy nowości na rynku technologii dla gastronomii, ponieważ chcemy, by nasz zespół korzystał z rekomendowanych, najlepszych rozwiązań. Zupełnie nie wyobrażam dziś sobie pracy w systemie analogowym. Zapisywanie wszystkich danych w chmurze, do której mamy stały dostęp z dowolnego urządzenia, znacznie usprawnia nam prowadzenie lokalu – wskazuje Konrad Czekański z Restauracji Paradiso Kitchen & Cocktails.

Choć w restauracjach czy barach z reguły nie szukamy nowości technologicznych, to trudno dziś o lokal, który nie korzysta z takich rozwiązań. Zdaniem ekspertów trend ten będzie się pogłębiał, a kolejne lata przyniosą nam jeszcze silniejsze zespolenie tych dwóch, na pozór odległych sobie branż

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.