Costa Coffee świętuje 50. urodziny
Costa Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niespodzianek dla gości - pyszne urodzinowe oferty i zestawy oraz specjalny, odświętny wygląd lokali. Costa Coffee przygotowała również aktualizację aplikacji CostaCoffeeClub, która od 10 marca jest już dostępna dla użytkowników w urodzinowej odsłonie. Wraz z początkiem świętowania rusza także nowa, Wiosenna Kampania marki. Wśród pysznych produktów, o które poszerzy się menu kawiarni do odkrycia jest m.in. Latte Waniliowe na napoju owsianym, Mangoccino czy aromatyczna Herbata Wiosenna. Fani słodkości w ofercie znajdą też rozpływającą się w ustach Tartę Czekoladowo-orzechową i Ciasto Bananowe dostępne w promocyjnym urodzinowym zestawie z dowolną kawą klasyczną, a na lunch poleca się nowa Sałatka Wegańska z wege burgerem.
Słodki jubileusz
Costa Coffee niezmiennie od lat dostarcza gościom kawę najwyższej jakości, co więcej, marka w tym roku świętuje swoje 50. urodziny! To będzie okres licznych niespodzianek dla wszystkich, w tym do odkrycia jest urodzinowy zestaw z Ciastem Bananowym i dowolną kawą klasyczną w promocyjnej cenie. Startuje także nowe, wiosenne menu Costa Coffee – w którym znajdziemy ulubione, standardowe smaki, ale także przepyszne nowości. Wśród napojów znajdziemy Latte Waniliowe na napoju owsianym, która pobudzi zmysły swoim zrównoważonym smakiem uzupełnionym delikatnym aromatem laski wanilii. Miłośników egzotycznych smaków na pewno zaskoczy Mangoccino – czyli kusząca fuzja słodkiego i dojrzałego mango ze świeżo parzoną kawą. Propozycja, obok której nie można przejść obojętnie. Wchodząc w sezon wiosenny, marka nie zapomniała też o fanach herbat. Owocowe trio w postaci malin, porzeczek i cytryny, tworzy orzeźwiający miks w nowej Herbacie Wiosennej. To będzie naprawdę przyjemny czas w Costa Coffee!
W ofercie Costa Coffee zaskoczą nas również słodkie wypieki. Wśród ciast pojawi się tarta czekoladowo-orzechowa, propozycja scalająca smak najlepszych ziaren kakao z kruchymi orzechami. Marka przygotowała też nowości lunchowe, jak Sałatka Wegańska z wege burgerem. To mix kasz z warzywami i wegetariańskim burgerem, z dodatkiem świeżych listków mięty i charakternego sosu musztardowego.
Wszystkie produkty Costa Coffee można odkrywać odwiedzając najbliższą kawiarnię lub zamawiając je w dowolne miejsce poprzez aplikację UberEats. Marka zachęca do obserwowania ofert w aplikacji Costa Coffee, by nie przegapić żadnego z prezentów przygotowanych dla gości z okazji obchodów 50. urodzin!

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.