Komunikaty PR

Crunchips FrytStyle – pierwsze chipsy w kształcie frytek!

2023-04-27  |  15:00
Biuro prasowe

Innowacyjne, wyjątkowo chrupiące i inspirowane niezwykle popularnym jedzeniem typu street food. Crunchips FrytStyle od firmy Lorenz to zupełnie nowy koncept, charakteryzujący się unikatowym kształtem i teksturą. Produkt dostępny będzie w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Wprowadzenie na rynek Crunchips FrytStyle będzie wsparte kampanią marketingową. Zaplanowano kampanię telewizyjną, digital oraz wsparcie w punktach sprzedaży. 

Crunchips to najmocniejsza marka chipsów w portfolio Lorenz. Ma ugruntowaną pozycję na rynku i coraz chętniej wybierana jest przez konsumentów - na przestrzeni ostatniego roku sprzedaż wartościowa marki wzrosła o 77%[1].

To również marka, która jest bardzo różnorodna zarówno, jeśli chodzi o tekstury produktów, jak i ich smaki. Jednym z rodzajów Crunchips są produkty Sticks – różniące się kształtem i teksturą od tradycyjnych chipsów. Firma stawia na rozwój tej kategorii i wprowadza wyjątkową nowość.

Chipsy w kształcie frytek

Crunchips FrytStyle to unikatowy produkt na rynku – połączenie chrupkości chipsów i kształtu frytek. Wyjątkowa jest nie tylko tekstura, ale i inspiracja, jaka przyczyniła się do powstania tego produktu. To nawiązanie do niezwykle popularnego w ostatnich latach konceptu kuchni street food, ciekawych smakowo potraw, serwowanych z food trucków, łatwych w konsumpcji. Takie właśnie są FrytStyle dostępne w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Idealna przekąska, którą można zjeść w domu, ale także poza nim, w drodze na spotkanie z przyjaciółmi, czy podczas innych aktywności na świeżym powietrzu. 

Wyróżniające się opakowanie 

Produkt nawiązuje do kuchni street foodowej, nie tylko poprzez swój kształt i smaki, ale także dzięki wyjątkowemu opakowaniu. Dzięki intensywnej zieleni wyróżnia się ono na półce, a widoczne na opakowaniu drewno nawiązuje do food trucków. Umieszczona na nim torebka frytek to nawiązanie do kształtu i charakteru Crunchips FrytStyle. Produkt ten nie tylko wpisuje się w popularne trendy, ale też w długofalową strategię Lorenz, której jednym z celów jest redukcja plastiku. Opakowania FrytStyle wykonane są z cieńszej folii niż standardowe produkty Crunchips. 

Wsparcie marketingowe

Debiut rynkowy Crunchips Frytstyle wsparty będzie działaniami marketingowymi. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany w punktach sprzedaży poprzez wyjątkowe materiały POS, dedykowane ekspozycje, toppery oraz moduły w gazetkach sieci handlowych. 

Produkt dostępny jest w gramaturze 90 g. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.