Crunchips FrytStyle – pierwsze chipsy w kształcie frytek!
Innowacyjne, wyjątkowo chrupiące i inspirowane niezwykle popularnym jedzeniem typu street food. Crunchips FrytStyle od firmy Lorenz to zupełnie nowy koncept, charakteryzujący się unikatowym kształtem i teksturą. Produkt dostępny będzie w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Wprowadzenie na rynek Crunchips FrytStyle będzie wsparte kampanią marketingową. Zaplanowano kampanię telewizyjną, digital oraz wsparcie w punktach sprzedaży.
Crunchips to najmocniejsza marka chipsów w portfolio Lorenz. Ma ugruntowaną pozycję na rynku i coraz chętniej wybierana jest przez konsumentów - na przestrzeni ostatniego roku sprzedaż wartościowa marki wzrosła o 77%[1].
To również marka, która jest bardzo różnorodna zarówno, jeśli chodzi o tekstury produktów, jak i ich smaki. Jednym z rodzajów Crunchips są produkty Sticks – różniące się kształtem i teksturą od tradycyjnych chipsów. Firma stawia na rozwój tej kategorii i wprowadza wyjątkową nowość.
Chipsy w kształcie frytek
Crunchips FrytStyle to unikatowy produkt na rynku – połączenie chrupkości chipsów i kształtu frytek. Wyjątkowa jest nie tylko tekstura, ale i inspiracja, jaka przyczyniła się do powstania tego produktu. To nawiązanie do niezwykle popularnego w ostatnich latach konceptu kuchni street food, ciekawych smakowo potraw, serwowanych z food trucków, łatwych w konsumpcji. Takie właśnie są FrytStyle dostępne w trzech smakach: Ketchup-mayo, Serowy dip oraz Sos barbecue. Idealna przekąska, którą można zjeść w domu, ale także poza nim, w drodze na spotkanie z przyjaciółmi, czy podczas innych aktywności na świeżym powietrzu.
Wyróżniające się opakowanie
Produkt nawiązuje do kuchni street foodowej, nie tylko poprzez swój kształt i smaki, ale także dzięki wyjątkowemu opakowaniu. Dzięki intensywnej zieleni wyróżnia się ono na półce, a widoczne na opakowaniu drewno nawiązuje do food trucków. Umieszczona na nim torebka frytek to nawiązanie do kształtu i charakteru Crunchips FrytStyle. Produkt ten nie tylko wpisuje się w popularne trendy, ale też w długofalową strategię Lorenz, której jednym z celów jest redukcja plastiku. Opakowania FrytStyle wykonane są z cieńszej folii niż standardowe produkty Crunchips.
Wsparcie marketingowe
Debiut rynkowy Crunchips Frytstyle wsparty będzie działaniami marketingowymi. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w digitalu, posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany w punktach sprzedaży poprzez wyjątkowe materiały POS, dedykowane ekspozycje, toppery oraz moduły w gazetkach sieci handlowych.
Produkt dostępny jest w gramaturze 90 g.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.