Crunchips i influencerzy wspierają 32. Finał WOŚP
Crunchips, już po raz trzeci gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W działania zaangażowali się także pracownicy Lorenz, właściciela marki Crunchips, którzy zorganizowali wyjątkową licytację, z której całość zebranej kwoty zostanie przekazana na wsparcie eSkarbonki Sztabu Lorenz podczas 32. Finału WOŚP. Do współpracy zaproszeni zostali również influencerzy.
Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy doskonale wpisuje się w kluczowe wartości marki Crunchips, czyli radość życia i odpowiedzialność. Dzięki Limitowanej Edycji chipsów, w tym roku: Bekon i Asian Style, konsumenci mogą spróbować nowych smaków w opakowaniu z szatą graficzną przygotowaną przez samego Jurka Owsiaka i jeszcze lepiej poznać kolorowy świat Orkiestry. To jednak nie koniec przygotowanych aktywności.
Pracownicy Lorenz grają z WOŚP
Pracownicy Lorenz zaangażowali się we wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc w wielkopolskim oddziale firmy Sztab Orkiestry.
– Zaangażowanie i aktywna postawa pracowników Lorenz w ramach akcji charytatywnych stanowią wyraz naszego zobowiązania wobec odpowiedzialności społecznej. Z radością jesteśmy częścią tej akcji, a chęć do działania pracowników potwierdza naszą identyfikację z wartościami, jakie reprezentuje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Udział w dobrej zabawie jaką proponuje Orkiestra połączony z pomaganiem, daje wspaniałe połączenie – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips i szefowa Sztabu WOŚP w Lorenz.
W połowie stycznia w Lorenz przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas których pracownicy wystawili nie tylko różnorodne przedmioty, ale także oferowali swoje unikalne umiejętności i niezwykłe doświadczenia. Do zdobycia były między innymi: miód z własnej pasieki, szkolenie z bezpieczeństwa jazdy czy gra miejska w centrum Poznania. Ponadto, w trakcie 32. Finału, wśród wolontariuszy na poznańskich ulicach pojawią się pracownicy Lorenz, zbierając datki na rzecz tegorocznego Finału i rozdając symboliczne, kultowe już serduszka.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy razem z Crunchips także w internecie
Crunchips do współpracy zaprosił również influencerów i streamerów. Od stycznia 2024r. Tik Tokerzy i Instagramerzy wzajemnie nakręcają się do wspólnego pomagania, pokazując, co daje im MOC, przekazując oraz namawiając swoich obserwujących do dołączenia do wsparcia. Podczas 32. Finału WOŚP, fani gamingu wspólnie z Crunchips spotkają się w internecie ze swoimi idolami, by w ten wyjątkowy dzień grać i wpłacać donacje, które zasilą eSkarbonkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To wyjątkowa okazja, by wejść w interakcję z ulubionym twórcą i pomóc w słusznej sprawie.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP są „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej: www.wosp.org.pl/final/32-final.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.