Komunikaty PR

Crunchips i influencerzy wspierają 32. Finał WOŚP

2024-01-25  |  15:30
Biuro prasowe

Crunchips, już po raz trzeci gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W działania zaangażowali się także pracownicy Lorenz, właściciela marki Crunchips, którzy zorganizowali wyjątkową licytację, z której całość zebranej kwoty zostanie przekazana na wsparcie eSkarbonki Sztabu Lorenz podczas 32. Finału WOŚP. Do współpracy zaproszeni zostali również influencerzy.

Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy doskonale wpisuje się w kluczowe wartości marki Crunchips, czyli radość życia i odpowiedzialność. Dzięki Limitowanej Edycji chipsów, w tym roku: Bekon i Asian Style, konsumenci mogą spróbować nowych smaków w opakowaniu z szatą graficzną przygotowaną przez samego Jurka Owsiaka i jeszcze lepiej poznać kolorowy świat Orkiestry. To jednak nie koniec przygotowanych aktywności. 

Pracownicy Lorenz grają z WOŚP 

Pracownicy Lorenz zaangażowali się we wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc w wielkopolskim oddziale firmy Sztab Orkiestry. 

– Zaangażowanie i aktywna postawa pracowników Lorenz w ramach akcji charytatywnych stanowią wyraz naszego zobowiązania wobec odpowiedzialności społecznej. Z radością jesteśmy częścią tej akcji, a chęć do działania pracowników potwierdza naszą identyfikację z wartościami, jakie reprezentuje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Udział w dobrej zabawie jaką proponuje Orkiestra połączony z pomaganiem, daje wspaniałe połączenie – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips i szefowa Sztabu WOŚP w Lorenz. 

W połowie stycznia w Lorenz przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas których pracownicy wystawili nie tylko różnorodne przedmioty, ale także oferowali swoje unikalne umiejętności i niezwykłe doświadczenia. Do zdobycia były między innymi: miód z własnej pasieki, szkolenie z bezpieczeństwa jazdy czy gra miejska w centrum Poznania. Ponadto, w trakcie 32. Finału, wśród wolontariuszy na poznańskich ulicach pojawią się pracownicy Lorenz, zbierając datki na rzecz tegorocznego Finału i rozdając symboliczne, kultowe już serduszka. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy razem z Crunchips także w internecie 

Crunchips do współpracy zaprosił również influencerów i streamerów. Od stycznia 2024r. Tik Tokerzy i Instagramerzy wzajemnie nakręcają się do wspólnego pomagania, pokazując, co daje im MOC, przekazując oraz namawiając swoich obserwujących do dołączenia do wsparcia. Podczas 32. Finału WOŚP, fani gamingu wspólnie z Crunchips spotkają się w internecie ze swoimi idolami, by w ten wyjątkowy dzień grać i wpłacać donacje, które zasilą eSkarbonkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To wyjątkowa okazja, by wejść w interakcję z ulubionym twórcą i pomóc w słusznej sprawie. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP są „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej: www.wosp.org.pl/final/32-final. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.