Komunikaty PR

Crunchips i influencerzy wspierają 32. Finał WOŚP

2024-01-25  |  15:30
Biuro prasowe

Crunchips, już po raz trzeci gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W działania zaangażowali się także pracownicy Lorenz, właściciela marki Crunchips, którzy zorganizowali wyjątkową licytację, z której całość zebranej kwoty zostanie przekazana na wsparcie eSkarbonki Sztabu Lorenz podczas 32. Finału WOŚP. Do współpracy zaproszeni zostali również influencerzy.

Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy doskonale wpisuje się w kluczowe wartości marki Crunchips, czyli radość życia i odpowiedzialność. Dzięki Limitowanej Edycji chipsów, w tym roku: Bekon i Asian Style, konsumenci mogą spróbować nowych smaków w opakowaniu z szatą graficzną przygotowaną przez samego Jurka Owsiaka i jeszcze lepiej poznać kolorowy świat Orkiestry. To jednak nie koniec przygotowanych aktywności. 

Pracownicy Lorenz grają z WOŚP 

Pracownicy Lorenz zaangażowali się we wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc w wielkopolskim oddziale firmy Sztab Orkiestry. 

– Zaangażowanie i aktywna postawa pracowników Lorenz w ramach akcji charytatywnych stanowią wyraz naszego zobowiązania wobec odpowiedzialności społecznej. Z radością jesteśmy częścią tej akcji, a chęć do działania pracowników potwierdza naszą identyfikację z wartościami, jakie reprezentuje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Udział w dobrej zabawie jaką proponuje Orkiestra połączony z pomaganiem, daje wspaniałe połączenie – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips i szefowa Sztabu WOŚP w Lorenz. 

W połowie stycznia w Lorenz przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas których pracownicy wystawili nie tylko różnorodne przedmioty, ale także oferowali swoje unikalne umiejętności i niezwykłe doświadczenia. Do zdobycia były między innymi: miód z własnej pasieki, szkolenie z bezpieczeństwa jazdy czy gra miejska w centrum Poznania. Ponadto, w trakcie 32. Finału, wśród wolontariuszy na poznańskich ulicach pojawią się pracownicy Lorenz, zbierając datki na rzecz tegorocznego Finału i rozdając symboliczne, kultowe już serduszka. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy razem z Crunchips także w internecie 

Crunchips do współpracy zaprosił również influencerów i streamerów. Od stycznia 2024r. Tik Tokerzy i Instagramerzy wzajemnie nakręcają się do wspólnego pomagania, pokazując, co daje im MOC, przekazując oraz namawiając swoich obserwujących do dołączenia do wsparcia. Podczas 32. Finału WOŚP, fani gamingu wspólnie z Crunchips spotkają się w internecie ze swoimi idolami, by w ten wyjątkowy dzień grać i wpłacać donacje, które zasilą eSkarbonkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To wyjątkowa okazja, by wejść w interakcję z ulubionym twórcą i pomóc w słusznej sprawie. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP są „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej: www.wosp.org.pl/final/32-final. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.