Komunikaty PR

Crunchips i influencerzy wspierają 32. Finał WOŚP

2024-01-25  |  15:30
Biuro prasowe

Crunchips, już po raz trzeci gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W działania zaangażowali się także pracownicy Lorenz, właściciela marki Crunchips, którzy zorganizowali wyjątkową licytację, z której całość zebranej kwoty zostanie przekazana na wsparcie eSkarbonki Sztabu Lorenz podczas 32. Finału WOŚP. Do współpracy zaproszeni zostali również influencerzy.

Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy doskonale wpisuje się w kluczowe wartości marki Crunchips, czyli radość życia i odpowiedzialność. Dzięki Limitowanej Edycji chipsów, w tym roku: Bekon i Asian Style, konsumenci mogą spróbować nowych smaków w opakowaniu z szatą graficzną przygotowaną przez samego Jurka Owsiaka i jeszcze lepiej poznać kolorowy świat Orkiestry. To jednak nie koniec przygotowanych aktywności. 

Pracownicy Lorenz grają z WOŚP 

Pracownicy Lorenz zaangażowali się we wsparcie 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, tworząc w wielkopolskim oddziale firmy Sztab Orkiestry. 

– Zaangażowanie i aktywna postawa pracowników Lorenz w ramach akcji charytatywnych stanowią wyraz naszego zobowiązania wobec odpowiedzialności społecznej. Z radością jesteśmy częścią tej akcji, a chęć do działania pracowników potwierdza naszą identyfikację z wartościami, jakie reprezentuje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Udział w dobrej zabawie jaką proponuje Orkiestra połączony z pomaganiem, daje wspaniałe połączenie – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips i szefowa Sztabu WOŚP w Lorenz. 

W połowie stycznia w Lorenz przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje na rzecz 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas których pracownicy wystawili nie tylko różnorodne przedmioty, ale także oferowali swoje unikalne umiejętności i niezwykłe doświadczenia. Do zdobycia były między innymi: miód z własnej pasieki, szkolenie z bezpieczeństwa jazdy czy gra miejska w centrum Poznania. Ponadto, w trakcie 32. Finału, wśród wolontariuszy na poznańskich ulicach pojawią się pracownicy Lorenz, zbierając datki na rzecz tegorocznego Finału i rozdając symboliczne, kultowe już serduszka. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy razem z Crunchips także w internecie 

Crunchips do współpracy zaprosił również influencerów i streamerów. Od stycznia 2024r. Tik Tokerzy i Instagramerzy wzajemnie nakręcają się do wspólnego pomagania, pokazując, co daje im MOC, przekazując oraz namawiając swoich obserwujących do dołączenia do wsparcia. Podczas 32. Finału WOŚP, fani gamingu wspólnie z Crunchips spotkają się w internecie ze swoimi idolami, by w ten wyjątkowy dzień grać i wpłacać donacje, które zasilą eSkarbonkę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To wyjątkowa okazja, by wejść w interakcję z ulubionym twórcą i pomóc w słusznej sprawie. 

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP są „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej: www.wosp.org.pl/final/32-final. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.