Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP
Radość, zabawa, mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia łączące Crunchips oraz Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.
Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpisuje się w ideę łączenia radości życia i odpowiedzialności, która jest wyjątkowo ważna dla firmy Lorenz, właściciela marki Crunchips. Nic więc dziwnego, że już po raz trzeci marka została jednym ze sponsorów 32. Finału WOŚP – akcji od ponad 30 lat łączącej ludzi w szczytnym celu.
- Crunchips to marka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią i chęcią działania. Wartości te naturalnie łączą nas z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, dlatego z nieskrywaną radością ponownie jesteśmy w gronie marek, które wspierają 32. Finał. Chcemy inspirować młodych ludzi do działania i pokazywać im, że pomoc ma sens – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Jednym z efektów zaangażowania marki w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez samego Jurka Owsiaka. Rozpoznać je można po charakterystycznej, kolorowej szacie graficznej i doskonale znanym wszystkim czerwonym serduszku Fundacji. Chipsy z Edycji Limitowanej są już dostępne w sklepach w dwóch wariantach smakowych: Bekon i Asian Style.
- W tym roku postawiliśmy na warianty smakowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów. Bekon jest jednym z kultowych smaków mięsnych - od razu przypadł do gustu naszym konsumentom. Z kolei Asian Style to propozycja dla miłośników oryginalnych i wyrazistych smaków świata – wyjaśnia Karolina Zaborowska.
Opakowania Edycji Limitowanej są wyjątkowe jeszcze z jednego względu. Aby zmniejszyć zużycie plastiku zostały wyprodukowane z cieńszej folii, niż standardowe opakowania - o czym informuje ikona „Our Mission: #Less plastic”. Na froncie paczki znajdziemy również ikony odpowiedzialności, informujące o tym, że są to m.in. produkty bezglutenowe.
Marka Crunchips ponownie planuje szeroko zakrojoną kampanią marketingową m.in. w telewizji, digitalowych kanałach komunikacji czy sklepach, a także działaniami z influencerami.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP jest „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej o zbiórce: www.wosp.org.pl/final/32-final.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.