Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP
Radość, zabawa, mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia łączące Crunchips oraz Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.
Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpisuje się w ideę łączenia radości życia i odpowiedzialności, która jest wyjątkowo ważna dla firmy Lorenz, właściciela marki Crunchips. Nic więc dziwnego, że już po raz trzeci marka została jednym ze sponsorów 32. Finału WOŚP – akcji od ponad 30 lat łączącej ludzi w szczytnym celu.
- Crunchips to marka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią i chęcią działania. Wartości te naturalnie łączą nas z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, dlatego z nieskrywaną radością ponownie jesteśmy w gronie marek, które wspierają 32. Finał. Chcemy inspirować młodych ludzi do działania i pokazywać im, że pomoc ma sens – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Jednym z efektów zaangażowania marki w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez samego Jurka Owsiaka. Rozpoznać je można po charakterystycznej, kolorowej szacie graficznej i doskonale znanym wszystkim czerwonym serduszku Fundacji. Chipsy z Edycji Limitowanej są już dostępne w sklepach w dwóch wariantach smakowych: Bekon i Asian Style.
- W tym roku postawiliśmy na warianty smakowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów. Bekon jest jednym z kultowych smaków mięsnych - od razu przypadł do gustu naszym konsumentom. Z kolei Asian Style to propozycja dla miłośników oryginalnych i wyrazistych smaków świata – wyjaśnia Karolina Zaborowska.
Opakowania Edycji Limitowanej są wyjątkowe jeszcze z jednego względu. Aby zmniejszyć zużycie plastiku zostały wyprodukowane z cieńszej folii, niż standardowe opakowania - o czym informuje ikona „Our Mission: #Less plastic”. Na froncie paczki znajdziemy również ikony odpowiedzialności, informujące o tym, że są to m.in. produkty bezglutenowe.
Marka Crunchips ponownie planuje szeroko zakrojoną kampanią marketingową m.in. w telewizji, digitalowych kanałach komunikacji czy sklepach, a także działaniami z influencerami.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP jest „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej o zbiórce: www.wosp.org.pl/final/32-final.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.