Cztery trendy w firmowych upominkach na 2024 rok – premiera katalogu Novelties
Marka SLODKIE, polski producent słodyczy reklamowych, wydała nowy katalog produktowy na 2024 rok. W Novelties zaprezentowano cały asortyment słodkich nowości, które już niebawem trafią do firm na całym świecie. Znamy trendy, które w tym roku królować będą w branży reklamowej.
W najnowszym katalogu Novelties, którego premiera odbyła się z początkiem stycznia, znalazło się 130 słodkich produktów. W katalogu SLODKIE dostępnym na stronie producenta znajdziemy słodkie gadżety reklamowe rekomendowane dla firm na ten rok. Wśród nich m.in. zestawy personalizowanych czekoladowych kształtów, eleganckie praliny z belgijskiej czekolady, apetyczne bakalie, a także zestawy rzemieślniczych karmelków z dodatkiem soków owocowych. Wszystkie słodkości zostały zaprojektowane z myślą o firmowych jubileuszach, świętach, spotkaniach biznesowych, targach czy konferencjach, podczas których brandowane gadżety spotykają się z dużym zainteresowaniem.
Trendy produktowe
Każdego roku w katalogu Novelties producent wskazuje zestaw nowości produktowych, które z początkiem stycznia wprowadza na rynek. Czym branża słodyczy reklamowych zaskoczy nas w 2024 roku?
EKOLOGIA I NATURA
-
Ekologiczny pergamin – od teraz przy zamówieniu mini czekoladek z oferty, SLODKIE oferuje wykorzystanie 100% biodegradowalnego opakowania w postaci pergaminu oraz owijki wykonanej z papieru z certyfikatem FSC, która pozostaje do pełnej personalizacji przez klienta. To kolejny krok firmy w stronę budowania biznesu odpowiedzialnego ekologicznie.
-
Cukierki z dodatkiem soków owocowych dostępne w czterech smakach: cytrynowym, truskawkowym, jabłkowym i pomarańczowym, ale na życzenie klienta można je przygotować także z innymi sokami owocowymi. W produktach tych nie znajdziemy barwników, a kolor uzyskany jest w pełni z naturalnych soków owocowych.
-
Certyfikacja Cocoa Horizons świadcząca o zrównoważonych uprawach kakaowca to kolejny ważny element oferty. Wszystkie produkty czekoladowe objęte są tą certyfikacją, a w efekcie SLODKIE, jako jedyna firma w branży, może zaoferować czekolady i praliny, których surowce pochodzą z certyfikowanych, w pełni ze zrównoważonych źródeł.
CZEKOLADA Z PERSONALIZACJĄ
-
Pierwsza w Polsce opcja personalizacji folii aluminiowej do czekoladowych słodkości – w wybranych liniach czekoladowych słodkości producent daje możliwość brandowania folii powtarzalnym wzorem (np. logotypem marki). Kolorem bazowym folii jest srebrny, jednak istnieje możliwość dostosowania barwy do potrzeb klienta. Takie czekoladki świetnie sprawdzą się jako dodatek na firmową recepcję czy poczęstunek na targach. Personalizacja folii aluminiowej dotyczy wybranych produktów – linii Single Melt, pralinek Sweet Sphere, czekoladek Velvet Heart, a także czekoladowych kul i jajek.
-
Nowe czekoladowe kształty – SLODKIE, jako specjalista w sektorze czekoladowym, zaproponował od tego roku nowe słodkie kształty. Wśród nich czekoladowe gniazdko elektryczne, piła tarczowa, kaczka, t-shirt, a także słodkości dla fanów gier – m.in. pralinki w kształcie klocków.
-
Bestsellery z linii czekoladek w nietypowych kształtach w nowej – mini wersji – na wyraźne życzenie klienta SLODKIE przygotuje wybrane produkty Choco4Mat (zarówno w wersji klasycznej – z tłoczonym logo, jak i w wersji print – z kolorową personalizacją bezpośrednio na słodkości) w rozmiarze 30-gramowej czekoladki. Dotychczas słodycze Choco4Mat dostępne były wyłącznie w wariancie 65-gramowym.
SŁODKOŚCI NA MAŁE OKAZJE
-
Advert Card to linia ponad 15 produktów, w tym pralinki, czekoladki i ciasteczka, które – w odpowiedzi na potrzeby klientów – dostępne są od 500, a nie standardowo od 2000 sztuk.
-
Oferta subskrypcyjna, czyli pakiet SWEET BUSINESS – jest to nowość na rynku słodyczy reklamowych, która umożliwia tańsze i szybsze zakupy stałym klientom. Subskrypcja działa na zasadzie wykupienia abonamentu, który redukuje koszty przygotowalni i obniża cenę jednostkową zamawianych produktów. Klient nie musi także pamiętać o składaniu kolejnych zamówień czy kilkukrotnie wypełniać dokumentów, ponieważ producent dba o ciągłość dostaw. Zamawiający, w ramach pakietu SWEET BUSINESS, otrzymuje za każdym razem najświeższy produkt.
OFERTA PREMIUM
-
Nowe praliny, marcepany i nugat w eleganckim wydaniu – Kolekcja Praliny to wyjątkowa linia, w której znajdziemy wykwintne połączenia smaków zamkniętych w eleganckich opakowaniach. Wśród nich królują praliny z czekoladą karmelową i ciasteczkami, dostępne również w wariancie z kawą i płatkami róży; marcepan z dodatkiem likieru lub nutką kawy i pistacji; a także belgijskie nugaty z migdałami i miodem w mlecznej czekoladzie.
-
Praliny z sycylijskimi orzechami – to szeroka oferta słodkości przygotowanych na bazie certyfikowanych czekolad i past orzechowych. Orzechy do pralin z linii Sweet Sphere kupowane są przez SLODKIE prosto z Sycylii, co daje producentowi gwarancję czystości składu. Co ciekawe, w przypadku kremów od SLODKIE wykorzystywane są wyłącznie starte orzechy włoskie, pistacjowe, laskowe oraz migdały, które producent łączy z białą czekoladą i masłem kakaowym. Nie ma tu miejsca na olej palmowy, sztuczne aromaty ani konserwanty.
-
Ponad 20 rodzajów bakalii – śliwki w czekoladzie, popcorn w czekoladzie, a także orzechy lub suszone owoce pokryte belgijską czekoladą – wariantów w nowej Kolekcji Bakalie od SLODKIE jest ponad 20, a te zamknięte są w słoiczkach, kubeczkach, saszetkach czy pudełeczkach jednokrotnego lub wielokrotnego użycia, dostosowane do różnych okazji.
Słodkości na miarę potrzeb
Jak wskazują twórcy nowej kolekcji – oferta Novelties odpowiada na potrzeby dzisiejszych zamawiających, a nowości zostały zaproponowane we współpracy z klientami. Firma SLODKIE podkreśla, że przez cały rok uważnie słuchała wskazówek ze strony zamawiających i nowy katalog produktowy jest w dużej mierze ich wspólnym dziełem. Producent zaznacza również, że jest gotowy na zrealizowanie czekoladowych, karmelowych i bakaliowych słodyczy w zupełnie dowolnej, wybranej przez klienta formie, w efekcie słodycze reklamowe mogą być w pełni dostosowane do charakteru i DNA danej marki.
Mamy nadzieję, że nasze nowe kolekcje, niespotykane dotąd rozwiązania i atrakcyjne kształty spotkają się z uznaniem nie tylko polskich, ale i zagranicznych firm, które od lat darzą nas zaufaniem. Liczymy również na to, że 2024 rok będzie owocny dla całej branży i podobnie jak miniony, 2023, będziemy mogli podsumować go dużymi sukcesami – komentuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE.
Katalog Novelties jest dostępny do pobrania na stronie internetowej www.slodkie.com. Publikacja jest dostępna w języku polskim, angielskim, niemieckim oraz francuskim.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.