Komunikaty PR

Diamant z nowym logo

2021-03-03  |  21:30
Biuro prasowe

Marka Diamant posługiwała się swoim logo od ponad 25 lat, kiedy to w 1996 r. po raz pierwszy rozpoczęto produkcję i sprzedaż cukru w Polsce. Ćwierćwiecze obecności na rynku stało się idealną okazją do zmiany – Pfeifer & Langen, jako właściciel marki, odświeżył znak firmowy nadając mu nowoczesności i lekkości. Nie jest to jednak radykalna zmiana graficzna. Nowy projekt, tak jak poprzedni, nadal ma w sobie charakterystyczne, dwie cukrowe głowy, które w najnowszej wersji znaku wpisano w koło. Największemu przekształceniu uległa czcionka. Postawiono na mniej stanowczą, bardziej subtelną i delikatną, która dodaje lekkości całemu emblematowi. Zmiana logo to nie tylko element rozwoju firmy, ale i stanowcze wejście w nowy, 2022 rok, w którym firma obchodzi swoje 25-lecie.

 

– Przez wiele lat konsumenci mogli przyzwyczaić się do znanego im logotypu na naszych produktach. Przyszła jednak pora na małą-wielką zmianę, która otwiera kolejne ćwierćwiecze obecności na rynku. Nieustannie rozwijamy markę oraz jej produkty, dlatego warto wprowadzić zmiany także na płaszczyźnie wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na nowy, lekki font i dodatkowy element koła. Pozostawiliśmy tradycyjną kolorystykę, żeby każdy konsument był w stanie rozpoznać nasz produkt z daleka. Wraz ze zmianą logo idzie też delikatny refresh samej komunikacji, którą zauważą Państwo już niebawem w naszych komunikatach i layoutach reklamowych – skomentował Paweł Maciejewski, dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu Diamant.


Krótka historia zmiany w poniższym filmie:

https://fb.watch/aXvY2vbBp7/


 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.