Diamant zorganizował strefę kibica podczas Tour de Pologne w Środzie Wlkp.
W sobotę rozpoczęła się 80. edycja Tour de Pologne. Kolarze wyścig rozpoczęli na MTP w Poznaniu, dalej przejechali Suchy Las, Biedrusko, Murowaną Goślinę i Kostrzyn. Po godzinie 14:30 dojechali do Środy Wielkopolskiej, gdzie w strefie kibica zorganizowanej przez Pfeifer & Langen Polska i Urząd Miasta czekały na nich tłumy mieszkańców wyposażonych w niebieskie gadżety. Miejska strefa kibica pełna była atrakcji dla mieszkańców - nie zabrakło konkursów z nagrodami, sportowych wrażeń i świetnej muzyki. Miasto wzbogaciło ją m.in. uruchomieniem parowozu kolejki wąskotorowej zlokalizowanej tuż obok cukrowni. Pfeifer & Langen Polska, współorganizując strefę kibica potwierdziło, że wspiera działania wspólne z mieszkańcami Środy Wielkopolskiej. - Chcieliśmy pokazać, że nasza wieloletnia współpraca z miastem jest dla nas bardzo ważna. Widok tak wielu ludzi w strefie kibica, to realny dowód na to, że warto działać wespół – powiedział Roman Kubiak, prezes firmy Pfeifer & Langen Polska.
Premię specjalną mieszczącą się przy średzkiej cukrowni, wygrał Polak – Kamil Małecki. Pierwszy na mecie całego pierwszego etapu Tour de Pologne był Tim Merlier. Strefę odwiedził też organizator Tour de Pologne, polski kolarz torowy i szosowy, wicemistrz olimpijski oraz dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata - Czesław Lang.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.