Komunikaty PR

Diamant zorganizował strefę kibica podczas Tour de Pologne w Środzie Wlkp.

2023-08-04  |  08:54
Biuro prasowe

W sobotę rozpoczęła się 80. edycja Tour de Pologne. Kolarze wyścig rozpoczęli na MTP w Poznaniu, dalej przejechali Suchy Las, Biedrusko, Murowaną Goślinę i Kostrzyn. Po godzinie 14:30 dojechali do Środy Wielkopolskiej, gdzie w strefie kibica zorganizowanej przez Pfeifer & Langen Polska i Urząd Miasta czekały na nich tłumy mieszkańców wyposażonych w niebieskie gadżety. Miejska strefa kibica pełna była atrakcji dla mieszkańców - nie zabrakło konkursów z nagrodami, sportowych wrażeń i świetnej muzyki. Miasto wzbogaciło ją m.in. uruchomieniem parowozu kolejki wąskotorowej zlokalizowanej tuż obok cukrowni. Pfeifer & Langen Polska, współorganizując strefę kibica potwierdziło, że wspiera działania wspólne z mieszkańcami Środy Wielkopolskiej. - Chcieliśmy pokazać, że nasza wieloletnia współpraca z miastem jest dla nas bardzo ważna. Widok tak wielu ludzi w strefie kibica, to realny dowód na to, że warto działać wespół – powiedział Roman Kubiak, prezes firmy Pfeifer & Langen Polska.

Premię specjalną mieszczącą się przy średzkiej cukrowni, wygrał Polak – Kamil Małecki. Pierwszy na mecie całego pierwszego etapu Tour de Pologne był Tim Merlier. Strefę odwiedził też organizator Tour de Pologne, polski kolarz torowy i szosowy, wicemistrz olimpijski oraz dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata - Czesław Lang.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.