Komunikaty PR

Dobrowolscy od Kuchni - nowa linia dań gotowych

2023-01-09  |  20:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Znana z doskonałej jakości wędlin marka Dobrowolscy stworzyła linię dań gotowych „Dobrowolscy od Kuchni”. To aż pięć zupełnie nowych produktów na bazie najwyższej jakości mięsa wieprzowego, pieczonych bez dodatku oleju. Na początek warto spróbować Gołąbków siekanych z pieca, które tuż po debiucie rynkowym zostały wyróżnione Złotym Medalem XXV Międzynarodowych Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota. Równie pyszne są Klopsiki mięsne, Hamburgery mięsne oraz roladki - te ostatnie są dostępne w dwóch wersjach: Roladki mięsne kebab oraz Roladki z serem i pieczarkami. Dania „Dobrowolscy od Kuchni” dedykowane są wszystkim tym, którzy w poszukiwaniu sprytnych rozwiązań sięgają po produkty zdrowe, lecz pozwalające do minimum skrócić czas spędzany w kuchni na co dzień i od święta.

Marka Dobrowolscy, do tej pory znana przede wszystkim z doskonałych wędlin, poszerza swoją ofertę o dania semi-convienience „Dobrowolscy od Kuchni”. Warto po nie sięgnąć, gdy brakuje nam czasu lub chęci na samodzielne przyrządzanie od podstaw obiadów i kolacji, ale nie chcemy rezygnować z jakości i pysznego smaku.

Dania gotowe „Dobrowolscy od Kuchni” będą stanowić wyborną podstawę rodzinnego obiadu, mogą stać się też niebanalną przekąską. Ich różnorodność gwarantuje brak nudy w kuchni. Zaskakujące smakiem i formą Gołąbki siekane z pieca z dodatkiem ryżu i kapusty idealnie skomponują się z pomidorowym lub koperkowym sosem. Inspirowane smakami Bliskiego Wschodu Roladki mięsne kebab wyróżniają się dodatkiem aromatycznej mieszanki przypraw, a Roladki mięsne z serem i pieczarkami podbiją serca miłośników bardziej tradycyjnych smaków. Hamburgery mięsne zostały stworzone jako baza szybkich sandwichy lub wyszukanych burgerów. Klopsiki mięsne z kolei będą świetnie smakować z dodatkiem kluseczek lub ziemniaczków oraz ulubionej surówki. Jedno opakowanie zawiera 2-4 porcji produktu, więc jest także przyjazne dla portfela!

Linia „Dobrowolscy od Kuchni” wyróżnia się sposobem przygotowania: produkty zostały upieczone bez dodatku oleju. – Dzięki temu mają wyjątkowo delikatny, soczysty smak i są dobrym wyborem dla osób dbających o zdrową, zróżnicowaną dietę. Przed podaniem gołąbki, roladki, hamburgery i klopsiki będą wymagały tylko kilku minut w piekarniku lub kuchence mikrofalowej - mówi Anna Burak, manager ds. produktów z firmy Dobrowolscy.



Dobrowolscy to rodzinny zakład mięsny założony w 1990 roku przez Stanisława Dobrowolskiego i jego syna Adama, zlokalizowany w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wędlin i dań gotowych zgodnie z mottem
„Łączymy smakiem pokolenia”. Do produkcji wykorzystuje mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu. Od początku współpracuje z lokalnymi hodowcami, co łączy z dbałością o środowisko naturalne. Jest firmą ze 100% polskim kapitałem, która uzyskała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą i certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Solidna Firma”. www.dobrowolscy.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.