Komunikaty PR

Dzięki MLEKOVICIE utrzymuje się milion osób

2021-04-27  |  10:40
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA umacnia się na pozycji lidera branży w Europie Środkowo-Wschodniej m.in. dzięki skutecznej strategii, dokonywanym inwestycjom i rosnącemu eksportowi. Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez zaplecza osobowego – pracowników, dostawców i całego otoczenia biznesowego.

Grupa MLEKOVITA zatrudnia ok. 5 000 pracowników w 21 zakładach produkcyjnych firmy, 32 centrach dystrybucyjnych, 138 sklepach firmowych Mlekovitka oraz w 2 sklepach internetowych: mlekovitka.pl z szerokim asortymentem produktów i sba.com.pl  z ofertą dla osób aktywnych. MLEKOVITA cały czas konsekwentnie się rozwija, inwestuje w nowe linie technologiczne, a w związku z tym na bieżąco, w zależności od aktualnych potrzeb, powiększa również zespół pracowników. Na jej pozycję rynkową pracuje także 15 tysięcy rolników – dostawców najlepszego surowca, bez którego nie byłaby możliwa produkcja ponad 1000 najwyższej jakości wyrobów i nieustanny rozwój asortymentu, wytwarzanego na ponad 180 liniach produkcyjnych.

MLEKOVITA ściśle współdziała z szeregiem firm: dostawców surowców i półproduktów wykorzystywanych w produkcji, dostawców opakowań, rozwiązań technicznych i technologicznych oraz dostawców różnego rodzaju usług. Nieustanne inwestowanie z myślą o przyszłości, rozbudowa zakładów i linii produkcyjnych oraz systemu handlowo-logistycznego – dzięki prowadzonej działalności MLEKOVITA pośrednio zapewnia też pracę w swoim otoczeniu biznesowym: w firmach będących jej dostawcami i podwykonawcami – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Szacujemy, że dynamiczny rozwój całej Grupy MLEKOVITA pozwala utrzymać się ok. milionowi osób. Co ważne, również podczas pandemii nasza firma nie zwolniła tempa, utrzymując stabilne zatrudnienie i dając utrzymanie współpracującym z nią przedsiębiorstwom – podkreśla.

Świetne wyniki, w tym historyczny poziom 5,6 mld złotych przychodów w ubiegłym roku, Grupa MLEKOVITA zawdzięcza w dużej mierze zaangażowanym pracownikom i dostawcom mleka. W zeszłym roku uruchomiona została pierwsza w Polsce linia technologiczna do produkcji batoników twarogowych w zakładzie w Pilicy, a także linia do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach i kajmaku w zakładzie w Świeciu. Pomimo pandemii firma cały czas inwestuje – obecnie powstają duże inwestycje, w tym największy magazyn logistyczny w mleczarstwie o powierzchni ponad 1 hektara.

MLEKOVITA inwestuje w najlepszą i profesjonalną kadrę pracowniczą, kursy i szkolenia oraz wspiera dostawców mleka, oferując im m.in. doradztwo ekspertów, z myślą o dbałości o najwyższą jakość skupowanego surowca. Praca w zakładach Grupy MLEKOVITA to nie tylko duma i prestiż z zatrudnienia w renomowanej firmie, możliwość bycia częścią wielkiej mlecznej rodziny najbardziej uznanej polskiej marki spożywczej oraz największej grupy mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Pozycja firmy na rynku zapewnia bowiem poczucie bezpieczeństwa, stabilizację finansową i stabilność zatrudnienia nawet w czasach kryzysu. Ponadto, dbając o rozwój kadry pracowniczej, firma daje możliwość doszkalania podczas kursów i szkoleń, a programy motywacyjne są kierowane do wszystkich jej pracowników. Dzięki temu zespół jest na bieżąco z najnowocześniejszymi technikami i technologiami, co przekłada się na wysoki poziom obsługi i dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Wszystko to sprawia, że jako pracodawca Grupa MLEKOVITA jest regularnie nagradzana. Zdobyła m.in. tytuły TOP Pracodawca Polski Wschodniej (2015) i Pracodawca Godny Zaufania (2018). Znalazła się także w zestawieniu Najlepsi Pracodawcy, przygotowanym przez redakcję Gazety Finansowej (2020). Ostatnio zaś firma została uhonorowana tytułem Poland’s Best Employers 2021 w rankingu miesięcznika Forbes i firmy badawczej Statista, uwzględniającym 300 firm o wybitnych osiągnięciach w zakresie HR, działających w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.