Komunikaty PR

Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!

2024-03-15  |  10:00
Biuro prasowe

Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s® będzie dostępne w szerokiej dystrybucji. 

Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s® Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami Minis oraz chrupkami. Powrócą również znane już konsumentom M&M's® Choco Eggs – czyli wariant z samymi drażetkami Minis.

Każde jajeczko M&M’s® Choco Eggs oraz M&M’s® Crispy Eggs z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu stanowią doskonałą, kolorową dekorację koszyczka lub stołu. Co więcej, produkty świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek.

Powrócą także M&M’s® Hollow Shape – czekoladowe figurki w formie inspirowanej tradycyjnym zajączkiem, których środek wypełniony jest małymi drażetkami M&M’s®.

W wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki. Tego roku, aby jeszcze mocniej inspirować chwile codziennego szczęścia oraz pokazywać wszystkie kolory zabawy, marka M&M’s® postawiła na aktywację konsumencką, związaną z jedną z uwielbianych tradycji okresu wielkanocnego, czyli pieczeniem. Dzięki tematycznym standom, poprzez dedykowane ulotki lub za pośrednictwem kodów QR, będzie można zapoznać się z nietuzinkowymi przepisami na wypieki z wykorzystaniem produktów M&M’s® tj. Ciasteczkowo-czekoladową pizzę M&M’s® czy Pieczone batoniki granola z M&M’s®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.