Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym wiosennym i pełnym zabawy okresie, firma przedstawia swoją tegoroczną, sezonową ofertę produktów, a także zachęca do ich kreatywnego wykorzystania w (nie tylko) świątecznych wypiekach i dekoracjach. Portfolio wielkanocne M&M’s® będzie dostępne w szerokiej dystrybucji.
Wiosną na sklepowych półkach pojawi się zupełnie nowy produkt – M&M’s® Crispy Eggs, czyli czekoladowe jajeczka z zatopionymi w środku kolorowymi drażetkami Minis oraz chrupkami. Powrócą również znane już konsumentom M&M's® Choco Eggs – czyli wariant z samymi drażetkami Minis.
Każde jajeczko M&M’s® Choco Eggs oraz M&M’s® Crispy Eggs z paczki zapakowane jest pojedynczo, dzięki czemu stanowią doskonałą, kolorową dekorację koszyczka lub stołu. Co więcej, produkty świetnie sprawdzą się podczas świątecznej zabawy w poszukiwanie jajek.
Powrócą także M&M’s® Hollow Shape – czekoladowe figurki w formie inspirowanej tradycyjnym zajączkiem, których środek wypełniony jest małymi drażetkami M&M’s®.
W wybranych sklepach w okresie przedświątecznym pojawią się specjalne, wielkanocne ekspozycje marki. Tego roku, aby jeszcze mocniej inspirować chwile codziennego szczęścia oraz pokazywać wszystkie kolory zabawy, marka M&M’s® postawiła na aktywację konsumencką, związaną z jedną z uwielbianych tradycji okresu wielkanocnego, czyli pieczeniem. Dzięki tematycznym standom, poprzez dedykowane ulotki lub za pośrednictwem kodów QR, będzie można zapoznać się z nietuzinkowymi przepisami na wypieki z wykorzystaniem produktów M&M’s® tj. Ciasteczkowo-czekoladową pizzę M&M’s® czy Pieczone batoniki granola z M&M’s®.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.