Komunikaty PR

Fanex i Yamasa - Smak japońskiej tradycji, teraz łatwo dostępny także w Polsce

2023-11-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex nawiązał ekscytująca współpracę z legendarnym japońskim producentem sosów sojowych - Yamasa. Fanex rozpoczął już produkcję wyrobów Yamasa w Radonicach oraz będzie zajmował się ich dystrybucją na polskim i europejskim rynku HoReCa. Każdy z produkowanych sosów, wytwarzany jest według 400-letniej japońskiej receptury. Polski producent wyrobów dla gastronomii oferuje obecnie 4 sosy spod znaku Yamasa: Teryiaki, Sezamowy, Unagi oraz bazowy sos sojowy.

Yamasa to nie tylko marka, to kawałek japońskiej historii, istniejący nieprzerwanie od 1645 roku. To 400 lat tradycji warzenia sosów sojowych, które zdobyły najwyższe oceny jakości na całym świecie. Symbol Japonii「上」 w logo Yamasa, to gwarancja doskonałości smaku.

Sos Teriyaki - Eksploracja Nowych Smaków (1.1 kg)

Pyszna marynata do pieczonych i grillowanych mięs czy ryb. Znany na całym świecie japoński specjał, który pasuje też do burgerów, pizzy i do potraw z warzyw.

Sos Sezamowy - Podróż po Aromatach Azji (1 kg)

Naturalny sos sezamowy może być dipem w daniach kuchni japońskiej i azjatyckiej. Może też być dopełnieniem potraw z makaronu udon, soba, shabu-shabu, a także warzyw na gorąco i różnych sałatek.

Unagi / Sushi Sauce - Słodka „Kropka nad i" (1.1 kg)

Gęsty, słodki sos, który podkreśli smak sushi, przekąsek, przystawek i sałatek. Idealny do ryb i mięs, sprawdza się również jako glazura końcowa podczas smażenia, grillowania czy pieczenia.

Sos Sojowy - Mała Saszetka, Wielki Smak (10 ml)

Naturalnie warzony sos sojowy o czystym składzie, pełen umami. Doskonały dodatek do każdej potrawy, nie tylko tej japońskiej. To właśnie od niego rozpoczęła się wielka historia marki Yamasa.

- Smak i jakość. To na tych fundamentach zbudowaliśmy współpracę z jedną z najbardziej renomowanych firm produkujących sos sojowy na świecie. Owocem są 4 sosy, pełne umami, które sprawiają, że jedzenie staje się największą przyjemnością – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.

Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. W szczególności polecane są restauracjom serwującym sushi oraz inne dania japońskie lub azjatyckie. Sosy Yamasa można też już zamówić w internetowym sklepie www.sklep.fanex.pl

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 35 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren Biuro prasowe
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są
Przemysł spożywczy Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę
2024-08-19 | 14:30

Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę

Odpowiednie nawodnienie jest istotne dla każdego człowieka, jednak okazuje się, że może być szczególnie ważne dla uczniów, o czym warto pamiętać w kontekście zbliżającego
Przemysł spożywczy Salad Story otworzyła dwa nowe lokale
2024-08-14 | 15:04

Salad Story otworzyła dwa nowe lokale

Salad Story powiększyła liczbę swoich restauracji o kolejne dwie, tym samym firma łącznie posiada ich obecnie aż 54 w całym kraju. Marka widzi potencjał na niemal podwojenie liczby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.