Fanex wprowadza nowy Sos Ostry do Kebaba

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w związku z niesłabnąca popularnością dań typu kebab w Polsce, wprowadza na rynek swój autorski Sos Ostry do Kebaba. Receptura bazująca na pomidorach oraz innych warzywach z chilli, przypadnie do gustu smakoszom preferującym bardziej pikantne dania.
Nowy Sos Ostry do Kebaba od Fanex, to pikantna propozycja skierowana w stronę barów i restauracji serwujących to słynne danie. Sos jest już dostępny dla całego rynku HoReCa u przedstawicieli regionalnych oraz dystrybutorów.
Ostra receptura sosu jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują smaki z dużą nutą pikanterii. Nowy sos bazujący na pomidorach oraz innych warzywach i specjalnej mieszance przypraw z chilli, posiada pomarańczowo-czerwoną barwę oraz przyjemny pomidorowy zapach. Jego półpłynna i klarowna z cząstkami warzyw granulowanych oraz przypraw konsystencja, idealnie nadaje się jako uzupełnienie dań street-foodowych, typu kebab.
Będzie pasował także do większości wyrazistych potraw mięsnych i warzywnych z grilla, do kanapek i zapiekanek, ryb i owoców morza, a także jako dodatek do sałatek - np. tajskiej z makaronem ryżowym, krewetkami i świeżą kolendrą. Z powodzeniem sprawdzi się też jako składnik marynat do mięs.
- Widzimy coraz większą popularność dań street-foodowych w Polsce. Z pewnością królem tego rynku w naszym kraju nadal jest kebab, który uwielbiają miliony Polaków. Postanowiliśmy zatem korzystając z naszego dużego doświadczenia w produkcji sosów, stworzyć specjalnie dedykowaną recepturę właśnie pod ten turecki przysmak, który serwowany jest przecież w niezliczonej liczbie miejsc w naszym kraju. Nowy sos, tak jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, posiada bogaty smak przypraw i przyjemny aromat. Mamy nadzieję, że Klienci zasmakują w naszej nowej propozycji – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.