Komunikaty PR

Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalności

2021-02-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania png ( 4.16 MB )

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm – Tarczyński S.A. w lutym obchodzi swój jubileusz, dołączając do grona 30-latków. 26 lutego 1991 roku uruchomiona została oficjalnie produkcja wyrobów wędliniarskich, rozpoczynająca drogę w budowaniu silnego, rodzinnego przedsiębiorstwa. Po 30 latach portfolio produktowe tej innowacyjnej i nowoczesnej, polskiej marki tworzą wysokiej jakości wędliny, kabanosy, parówki oraz przekąski białkowe dystrybuowane do 30 krajów świata położonych na 3 kontynentach. 

Początki najpopularniejszej marki kabanosów w Polsce

Dokładnie 30 lat temu Elżbieta i Jacek Tarczyńscy – założyciele marki – zaczęli realizować swoje marzenie, rozpoczynając produkcję wyrobów mięsnych sygnowanych ich nazwiskiem.  

– Historia naszej firmy rozpoczęła się w 1991 roku, gdy żona namówiła mnie do zainwestowania w maszyny do przerobu mięsa. To dało początek intensywnej produkcji pierwszych produktów. Z biegiem czasu rozbudowywaliśmy portfolio, a co za tym idzie, całe przedsiębiorstwo. Już na samym początku założyliśmy, że liczy się nie ilość, a jakość, dlatego też skoncentrowaliśmy się na kabanosach, które w latach 90. uchodziły za produkt luksusowy – opowiada Jacek Tarczyński, prezes firmy. 

Marka Tarczyński szybko przechodziła przez kolejne etapy rozwoju. Od sklepu firmowego (1991), przez Zakład Przetwórstwa Mięsnego w Trzebnicy (1996-2006), do zaawansowanego technologicznie i rozbudowanego zakładu w Ujeźdźcu Małym, który od 2007 jest siedzibą firmy. W działalność rodzinnej firmy zaangażowani są nie tylko jej twórcy, ale również dwaj synowie – Tomasz i Dawid Tarczyńscy.

Strategia rozwoju i międzynarodowa ekspansja

Firma Tarczyński od początku postawiła na przekąski premium, co pozwoliło jej zdobywać polski rynek i stać się najpopularniejszą marką kabanosów w Polsce, z 78%* udziałem w tej kategorii. Marka stale poszukuje nowych segmentów rynku wprowadzając innowacyjne, pełnowartościowe produkty, tym samym realizując jej misję, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. 

Tylko w ostatnich latach na rynku pojawiło się wiele nowości: kolejne produkty linii Tarczyński Naturalnie wyróżniające się prostym, naturalnym składem, linia produktów dla osób aktywnych – Tarczyński Protein oraz suszone Chipsy Mięsne. Ostatnią nowością i jednocześnie wyrazem zmian w podejściu do rynku i konsumenta jest premiera linii Tarczyński Rośl-Inne – produktów na bazie roślin „Bez kęsa mięsa”.

Obecnie celem strategicznym firmy jest ekspansja zagraniczna i zdobycie pozycji światowego lidera w przekąskach białkowych. Firma już teraz posiada własne laboratorium, rozbudowany dział jakości oraz jeden z najbardziej nowoczesnych parków maszynowych w Europie.

*Tarczyński za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa, segment kabanosów paczkowanych z wyłączeniem Marek Własnych sieci handlowych, okres skumulowany: styczeń-grudzień 2020.

Społeczne odpowiedzialność biznesu (CSR)

Firma Tarczyński od lat podejmuje wiele prospołecznych i proekologicznych działań, wiedząc, jak znaczący wpływ na nasze życie ma zrównoważony rozwój i odpowiedzialność za środowisko naturalne. W 2020 roku działania te zostały ujęte w zintegrowaną strategię społecznej odpowiedzialności biznesu TarczynskiLepiej.pl, powiązaną ściśle z ideą marki – „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.