Komunikaty PR

Francja na wyciągnięcie ręki: Biedronka wraz z French Touch

2024-10-17  |  14:00
Biuro prasowe

Już od 17 października we wszystkich sklepach sieci Biedronka dostępne będą wyjątkowe francuskie specjały. Ponad 15 marek pojawi się na sklepowych półkach, zachęcając klientów do odkrycia nowych smaków i artykułów spożywczych prosto z kraju znad Sekwany. Klienci sieci będą mogli skorzystać z atrakcyjnych ofert, a następnie wykorzystać produkty do przygotowania francuskich specjałów w swoich domach, dzięki kulinarnej serii filmów przygotowanej we współpracy z Chefem Kreatywnym Belvedere Catering i ambasadorem marki French Touch La Belle Vie! – Davidem Gaboriaud. 


Biedronka po raz kolejny została partnerem akcji handlowej French Touch La Belle Vie!, która ma na celu zachęcenie polskich konsumentów do odkrycia niezwykłej różnorodności francuskich produktów. Dzięki temu w dniach 17-23 października w specjalnej ofercie sieci sklepów pojawią się artykuły ponad 15 marek, które swoją jakością oraz smakiem pozwolą klientom przenieść się w kulinarną podróż do Francji.


Partnerami akcji handlowej są m.in. Bonduelle, czyli jedna z najpopularniejszych firm zajmujących się zrównoważoną produkcją i przetwórstwem warzyw, oraz Président, będący jednym z francuskich liderów w zakresie wytwarzania szeroko znanych i lubianych serów. W ofercie pojawią się również pozycje firm Bonne Maman, Café Sati, Le Petit Olivier oraz Henkel Freixenet Polska. 

Francuzi słyną z celebrowania posiłków – spożywamy je w gronie najbliższych, ciesząc się wspólnymi chwilami, które stają się ważną częścią naszej codzienności. Ta tradycja, oparta na bliskości, otwartości i budowaniu relacji, jest czymś, co chcemy dzielić również z innymi kulturami. Dzięki współpracy z Biedronką, francuskie produkty są teraz na wyciągnięcie ręki, pozwalając polskim konsumentom poczuć klimat francuskiej kuchni i delektować się smakiem, jakby siedzieli w jednej z urokliwych francuskich restauracji, nie wychodząc z domu. To doskonała okazja, by odkryć ducha French Touch La Belle Vie! i poczuć więź, która łączy Polskę i Francję - mówi Eric Salvat, Prezes Zarządu projektu French Touch La Belle Vie!

 

Wyjątkowa edycja akcji na jubileusz French Touch La Belle Vie!


Tegoroczna edycja akcji pozwoli również klientom doświadczyć francuskiej kuchni we własnych domach. To wszystko dzięki serii siedmiu filmów “Bon Apetit!", w których wybitny Chef Kreatywny Belvedere Catering, a zarazem Ambasador French Touch La Belle Vie! – David Gaboriuad, przedstawi przepisy oraz sposób przygotowania najlepszych francuskich potraw. Dania te będzie można przygotować na bazie produktów ze specjalnej oferty dostępnej w Biedronce. 

Filmy z tej kulinarnej serii będą publikowane codziennie w dniach 17-23 października w serwisie YouTube na kanałach Biedronki oraz French Touch La Belle Vie! Przepisy będą również dostępne w aplikacji mobilnej Biedronki, co pozwoli klientom na swobodny i szybki powrót do nich w trakcie zakupów.

Całej akcji będzie również towarzyszyć kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć na cyfrowych ekranach DOOH realizowana przez Screen Network, Stroer, kinach Helios, a także Relay i Inmedio – należące do grupy Lagardère Travel Retail. Wszystkie szczegóły akcji handlowej pojawią się ponadto w mediach społecznościowy sieci Biedronka oraz projektu French Touch La Belle Vie!
French Touch La Belle Vie! to wyjątkowy, wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom smaków zapachów, kolorów i dźwięków Francji. To polsko-francuskie święto celebrujące francuską kulturę, kulinaria oraz modę i styl, zgodnie ze słynną sztuką życia, czyli l’art de vivre. W tym roku obchodzona jest jubileuszowa, 10. edycja projektu. Więcej informacji na temat French Touch La Belle Vie! można znaleźć na stronie frenchtouchlabellevie.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Nowy europejski lider w produkcji tofu Biuro prasowe
2024-10-16 | 10:45

Nowy europejski lider w produkcji tofu

The New Originals Company umacnia swoją pozycję ogólnoeuropejskiego producenta tofu, oferując klientom zarówno innowacyjność jak i tradycję za sprawą strategicznych przejęć
Przemysł spożywczy Rusza pierwsza edycja programu #NestleDlaNauki
2024-10-15 | 11:00

Rusza pierwsza edycja programu #NestleDlaNauki

Nestlé Polska rozpoczyna program #NestleDlaNauki, którego celem jest stworzenie platformy do współpracy z młodymi naukowcami w obszarze łańcucha żywnościowego. Program
Przemysł spożywczy Zero waste na co dzień
2024-10-15 | 01:00

Zero waste na co dzień

Światowy Dzień Żywności, który świętujemy 16 października, to idealna okazja, by zwrócić uwagę na ochronę środowiska i promowanie idei zero waste. Marka Diamant, od lat

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Wiele wyzwań polskiej prezydencji w UE. Jednym z kluczowym będą prace nad nowym budżetem

Prezydencja Polski w Radzie UE przypadnie na pierwsze półrocze 2025 roku. Wśród jej głównych wyzwań i priorytetów wymienia się m.in. bezpieczeństwo i obronność, planowane rozszerzenie UE o Ukrainę i Mołdawię, dalszy kształt transatlantyckiej współpracy po wyborach w USA, a także dyskutowane zmiany traktatowe w UE, problemy związane z implementacją Zielonego Ładu i pakiet migracyjny. Jednak – jak podkreśla europoseł Janusz Lewandowski – zdecydowanie najtrudniejszym zadaniem będą prace nad nowym budżetem UE na lata 2028–2034. Poprowadzi je Piotr Serafin, polski kandydat na unijnego komisarza ds. budżetu.

Transport

Mała liczba punktów ładowania spowalnia rozwój elektromobilności. Powodem długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe

Tempo rozbudowy infrastruktury ładowania w Polsce wciąż jest zbyt wolne i pozostaje jedną z największych barier w rozwoju rynku samochodów elektrycznych – wskazują eksperci. Chętnych na budowę takich instalacji nie brakuje, ale problemem jest długi czas oczekiwania na przyłącza prądowe. Proces uruchamiania nowych punktów ładowania przeciąga się nawet do dwóch–trzech lat, a można by go skrócić co najmniej o połowę.

DlaWas.info

Problemy społeczne

Polskie miasta szybko się starzeją. Demografia wpływa na wiele ich działań

W latach 2021–2023  mediana wieku wzrosła w 58 miastach, a spadła tylko w siedmiu. W 2023 roku najstarsi byli mieszkańcy Sopotu, a najmłodsi w tych miastach, które przyciągają nowych mieszkańców – m.in. Rzeszowa, Wrocławia, Krakowa czy Warszawy – wynika z Indeksu Zdrowych Miast. Sytuacja demograficzna wpływa na funkcjonowanie miasta i oferowane mieszkańcom usługi, również w obszarze zdrowia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.