Grill SAKURA firmy Grafen – produkt inspirowany japońską tradycją
Kompaktowa konstrukcja z ramą ze szczotkowanej stali nierdzewnej, ruszt w standardzie oraz temperatura pracy od 100 do 350 st. C – to wybrane cechy grilla SAKURA. Produkt firmy Grafen powstał, aby wspierać kreatywność szefów kuchni, czynić ich menu unikatowym oraz wznieść dania na wyższy poziom.
Precyzyjnie wyselekcjonowana oferta urządzeń firmy Grafen nie tylko realizuje potrzeby, ale również rozwiązuje kluczowe problemy, z którymi na co dzień mierzą się szefowie kuchni. Robi to zapewniając im niezawodny, innowacyjny oraz funkcjonalny sprzęt.
Nowością w portfolio marki jest grill SAKURA, czyli produkt inspirowany japońską tradycją wzorniczą oraz kuchnią tego kraju. Kompaktowa konstrukcja z ramą ze szczotkowanej stali nierdzewnej Sheffield umożliwia przygotowanie grillowanych mięs, ryb warzyw lub wykańczania potraw gotowanych metodą sous-vide. Minimalna temperatura pracy urządzenia to 100 st. C, zaś maksymalna 350. Grill SAKURA posiada w standardzie ruszt oraz dwa uchwyty ze stali nierdzewnej do podnoszenia.
Urządzenie zapewnia doskonałe właściwości termoizolacyjne oraz wszechstronność kulinarną, a także zatrzymuje naturalne smaki bez nadawania innych aromatów. Ponadto, dzięki biodegradowalnym ściankom, jest przyjazne środowisku.
- Marka Grafen powstała jako odpowiedź na potrzeby restauratorów. Naszą misją jest zapewnienie im kompleksowego zaplecza gastronomicznego oraz najlepszej jakości sprzętu. Dlatego konsekwentnie wprowadzamy produkty, które będą nie tylko ich inspirować, ale również pomagać w codziennej pracy i sprawiać, że stanie się ona szybsza, bardziej ergonomiczna i łatwiejsza w planowaniu. Nie zapominamy także o efekcie końcowym, jakim są wyjątkowe, aromatyczne dania, które cieszą podniebienia klientów. Grill SAKURA to urządzenie, które nie tylko wspiera pracę szefa kuchni, ale także pomaga stworzyć niezwykłe potrawy – mówi Radosław Nowaczyk, Kierownik Działu Zakupów i Rozwoju w Grafen Europe.
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.