#GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich
Marka Skłodowscy, producent burgerów wołowych premium, po raz pierwszy zdecydowała się na tak dużą akcję z influencerami. Cel był jasny: pokazać jak najszerszej publiczności, że mrożony burger 100% wołowiny smakuje idealnie z grilla. Można go przygotować w chwilę, bo nie wymaga rozmrażania. Dzięki aktywacji Skłodowscy dotarli z tym przekazem do setek tysięcy nowych odbiorców. Zwiększyli świadomość swoich produktów na rynku. Wszystko dobrze uzupełnił konkurs dla konsumentów, który wspierał budowanie rozpoznawalności marki i zaangażowania w mediach społecznościowych.
Rynek influencer marketingu 2023
Światowy rynek influencer marketingu jest wyceniany na ponad 16 mld USD. Prognozy sugerują, że ta kwota będzie tylko rosła, bo aż 68 %. marek zapowiada zwiększenie swoich budżetów na ten rodzaj marketingu w 2023 r.
Firma Skłodowscy podjęła współpracę z pięcioma influencerami, którzy podzielają wartości marki: 100% smaku, 0% kompromisów. W akcji wzięli udział: Filip Głodek, Piotr Bruś-Klepacki, Gaja Kuroń, Bartek Orłowski z kanału "Co z mięsa?" i Patrycja Sołtysik.
Twórcy przygotowali kreatywne przepisy na kraftowego burgera Façon Bouchère — flagowy produkt Skłodowskich. Zaprezentowali bardzo różne formy, czasem wyjątkowo nietypowe — burger w sałacie z ogniska, taco-burger, burger z serem camembert i sosem śliwkowym, z dżemem bekonowym czy z karmelizowaną cebulą i sosem musztardowo-miodowym.
Cel akcji #GrillujzFasonem Skłodowskich
Celem pierwszej kampanii influencerskiej w historii marki Skłodowscy było zbudowanie świadomości i rozpoznawalności mrożonych burgerów 100% wołowiny Skłodowscy. To nowość na polskim rynku, która zaczyna skutecznie budować swoją pozycję. Naturalnie szuka nowoczesnych, sprawdzonych dróg komunikacji. W produktach premium wiarygodność jest równie fundamentalna jak jakość.
Skłodowscy stawiają na czysty skład - 100% wołowiny,
0% sztucznych dodatków.
Burgery mrożą w technologii IQF. Proces indywidualnego zamrażania burgerów odbywa się w szczycie świeżości mięsa i trwa kilkanaście sekund. Takie mrożenie sprawia, że burgery zachowują wyjątkową strukturę, smak i są łatwe w przygotowaniu. Nie trzeba ich rozmrażać. Wystarczy wrzucić na ruszt, kilka minut i gotowe!
— To influencerzy są dziś liderami opinii. Chcemy być blisko takich, którzy podzielają nasze wartości — jedz mniej mięsa, ale najlepszej jakości. Nasze burgery to zawsze 100% wołowiny, bez sztucznych dodatków. Cieszymy się, że ich smak docenili najwięksi smakosze w sieci. Teraz obserwujemy, jak na nasz produkt reagują odbiorcy i analizujemy, jak akcja przekłada się na sprzedaż — mówi Bartosz Ponikło, szef marketingu Skłodowscy.
O firmie Skłodowscy
Firma Skłodowscy to producent burgerów wołowych premium z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Od lat stawia na jakość, innowacyjność oraz dbałość o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Działając zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, Skłodowscy dążą do satysfakcji konsumentów, którzy im zaufali. Chcą spełnić ich oczekiwania — także te dotyczące dbania o planetę. To dlatego zdecydowali się sprzedawać burgery, które są zamrażane szokowo. Ten sposób konserwowania żywności pozwala im zachować najlepszą jakość i smak bez obciążania środowiska naturalnego, bez marnowania i bez komplikacji. Obecnie produkty Skłodowscy są dostępne w sieciach handlowych Auchan.
Klienci mają do wyboru dwa rodzaje burgerów Skłodowskich: Classic — drobno mielone 100% mięso wołowe o jednolitej konsystencji, z wyjątkową, delikatną strukturą; idealna propozycja dla rodzin z dziećmi oraz Façon Bouchère — w dosłownym tłumaczeniu z języka francuskiego: burger „w stylu rzeźnika”. To grubo mielone 100% mięso wołowe, burger kraftowy o charakterystycznej strukturze — po usmażeniu jest soczysty w środku i chrupiący na zewnątrz, z możliwością dostosowania stopnia wysmażenia według indywidualnych upodobań (rare, medium rare, well done).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.