Komunikaty PR

#GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich

2023-06-23  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Skłodowscy, producent burgerów wołowych premium, po raz pierwszy zdecydowała się na tak dużą akcję z influencerami. Cel był jasny: pokazać jak najszerszej publiczności, że mrożony burger 100% wołowiny smakuje idealnie z grilla. Można go przygotować w chwilę, bo nie wymaga rozmrażania. Dzięki aktywacji Skłodowscy dotarli z tym przekazem do setek tysięcy nowych odbiorców. Zwiększyli świadomość swoich produktów na rynku. Wszystko dobrze uzupełnił konkurs dla konsumentów, który wspierał budowanie rozpoznawalności marki i zaangażowania w mediach społecznościowych.

Rynek influencer marketingu 2023

Światowy rynek influencer marketingu jest wyceniany na ponad 16 mld USD. Prognozy sugerują, że ta kwota będzie tylko rosła, bo aż 68 %. marek zapowiada zwiększenie swoich budżetów na ten rodzaj marketingu w 2023 r.

Firma Skłodowscy podjęła współpracę z pięcioma influencerami, którzy podzielają wartości marki: 100% smaku, 0% kompromisów. W akcji wzięli udział: Filip Głodek, Piotr Bruś-Klepacki, Gaja Kuroń, Bartek Orłowski z kanału "Co z mięsa?" i Patrycja Sołtysik.

Twórcy przygotowali kreatywne przepisy na kraftowego burgera Façon Bouchère — flagowy produkt Skłodowskich. Zaprezentowali bardzo różne formy, czasem wyjątkowo nietypowe — burger w sałacie z ogniska, taco-burger, burger z serem camembert i sosem śliwkowym, z dżemem bekonowym czy z karmelizowaną cebulą i sosem musztardowo-miodowym.

Cel akcji #GrillujzFasonem Skłodowskich

Celem pierwszej kampanii influencerskiej w historii marki Skłodowscy było zbudowanie świadomości i rozpoznawalności mrożonych burgerów 100% wołowiny Skłodowscy. To nowość na polskim rynku, która zaczyna skutecznie budować swoją pozycję. Naturalnie szuka nowoczesnych, sprawdzonych dróg komunikacji. W produktach premium wiarygodność jest równie fundamentalna jak jakość. 

Skłodowscy stawiają na czysty skład - 100% wołowiny,

0% sztucznych dodatków. 


Burgery mrożą w technologii IQF. Proces indywidualnego zamrażania burgerów odbywa się w szczycie świeżości mięsa i trwa kilkanaście sekund. Takie mrożenie sprawia, że burgery zachowują wyjątkową strukturę, smak i są łatwe w przygotowaniu. Nie trzeba ich rozmrażać. Wystarczy wrzucić na ruszt, kilka minut i gotowe!

— To influencerzy są dziś liderami opinii. Chcemy być blisko takich, którzy podzielają nasze wartości — jedz mniej mięsa, ale najlepszej jakości. Nasze burgery to zawsze 100% wołowiny, bez sztucznych dodatków. Cieszymy się, że ich smak docenili najwięksi smakosze w sieci. Teraz obserwujemy, jak na nasz produkt reagują odbiorcy i analizujemy, jak akcja przekłada się na sprzedaż — mówi Bartosz Ponikło, szef marketingu Skłodowscy.

O firmie Skłodowscy

Firma Skłodowscy to producent burgerów wołowych premium z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Od lat stawia na jakość, innowacyjność oraz dbałość o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Działając zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, Skłodowscy dążą do satysfakcji konsumentów, którzy im zaufali. Chcą spełnić ich oczekiwania — także te dotyczące dbania o planetę. To dlatego zdecydowali się sprzedawać burgery, które są zamrażane szokowo. Ten sposób konserwowania żywności pozwala im zachować najlepszą jakość i smak bez obciążania środowiska naturalnego, bez marnowania i bez komplikacji. Obecnie produkty Skłodowscy są dostępne w sieciach handlowych Auchan.

 

Klienci mają do wyboru dwa rodzaje burgerów Skłodowskich: Classic — drobno mielone 100% mięso wołowe o jednolitej konsystencji, z wyjątkową, delikatną strukturą; idealna propozycja dla rodzin z dziećmi oraz Façon Bouchère — w dosłownym tłumaczeniu z języka francuskiego: burger „w stylu rzeźnika”. To grubo mielone 100% mięso wołowe, burger kraftowy o charakterystycznej strukturze — po usmażeniu jest soczysty w środku i chrupiący na zewnątrz, z możliwością dostosowania stopnia wysmażenia według indywidualnych upodobań (rare, medium rare, well done). 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.