Komunikaty PR

#GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich

2023-06-23  |  12:00
Biuro prasowe

Marka Skłodowscy, producent burgerów wołowych premium, po raz pierwszy zdecydowała się na tak dużą akcję z influencerami. Cel był jasny: pokazać jak najszerszej publiczności, że mrożony burger 100% wołowiny smakuje idealnie z grilla. Można go przygotować w chwilę, bo nie wymaga rozmrażania. Dzięki aktywacji Skłodowscy dotarli z tym przekazem do setek tysięcy nowych odbiorców. Zwiększyli świadomość swoich produktów na rynku. Wszystko dobrze uzupełnił konkurs dla konsumentów, który wspierał budowanie rozpoznawalności marki i zaangażowania w mediach społecznościowych.

Rynek influencer marketingu 2023

Światowy rynek influencer marketingu jest wyceniany na ponad 16 mld USD. Prognozy sugerują, że ta kwota będzie tylko rosła, bo aż 68 %. marek zapowiada zwiększenie swoich budżetów na ten rodzaj marketingu w 2023 r.

Firma Skłodowscy podjęła współpracę z pięcioma influencerami, którzy podzielają wartości marki: 100% smaku, 0% kompromisów. W akcji wzięli udział: Filip Głodek, Piotr Bruś-Klepacki, Gaja Kuroń, Bartek Orłowski z kanału "Co z mięsa?" i Patrycja Sołtysik.

Twórcy przygotowali kreatywne przepisy na kraftowego burgera Façon Bouchère — flagowy produkt Skłodowskich. Zaprezentowali bardzo różne formy, czasem wyjątkowo nietypowe — burger w sałacie z ogniska, taco-burger, burger z serem camembert i sosem śliwkowym, z dżemem bekonowym czy z karmelizowaną cebulą i sosem musztardowo-miodowym.

Cel akcji #GrillujzFasonem Skłodowskich

Celem pierwszej kampanii influencerskiej w historii marki Skłodowscy było zbudowanie świadomości i rozpoznawalności mrożonych burgerów 100% wołowiny Skłodowscy. To nowość na polskim rynku, która zaczyna skutecznie budować swoją pozycję. Naturalnie szuka nowoczesnych, sprawdzonych dróg komunikacji. W produktach premium wiarygodność jest równie fundamentalna jak jakość. 

Skłodowscy stawiają na czysty skład - 100% wołowiny,

0% sztucznych dodatków. 


Burgery mrożą w technologii IQF. Proces indywidualnego zamrażania burgerów odbywa się w szczycie świeżości mięsa i trwa kilkanaście sekund. Takie mrożenie sprawia, że burgery zachowują wyjątkową strukturę, smak i są łatwe w przygotowaniu. Nie trzeba ich rozmrażać. Wystarczy wrzucić na ruszt, kilka minut i gotowe!

— To influencerzy są dziś liderami opinii. Chcemy być blisko takich, którzy podzielają nasze wartości — jedz mniej mięsa, ale najlepszej jakości. Nasze burgery to zawsze 100% wołowiny, bez sztucznych dodatków. Cieszymy się, że ich smak docenili najwięksi smakosze w sieci. Teraz obserwujemy, jak na nasz produkt reagują odbiorcy i analizujemy, jak akcja przekłada się na sprzedaż — mówi Bartosz Ponikło, szef marketingu Skłodowscy.

O firmie Skłodowscy

Firma Skłodowscy to producent burgerów wołowych premium z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Od lat stawia na jakość, innowacyjność oraz dbałość o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt. Działając zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, Skłodowscy dążą do satysfakcji konsumentów, którzy im zaufali. Chcą spełnić ich oczekiwania — także te dotyczące dbania o planetę. To dlatego zdecydowali się sprzedawać burgery, które są zamrażane szokowo. Ten sposób konserwowania żywności pozwala im zachować najlepszą jakość i smak bez obciążania środowiska naturalnego, bez marnowania i bez komplikacji. Obecnie produkty Skłodowscy są dostępne w sieciach handlowych Auchan.

 

Klienci mają do wyboru dwa rodzaje burgerów Skłodowskich: Classic — drobno mielone 100% mięso wołowe o jednolitej konsystencji, z wyjątkową, delikatną strukturą; idealna propozycja dla rodzin z dziećmi oraz Façon Bouchère — w dosłownym tłumaczeniu z języka francuskiego: burger „w stylu rzeźnika”. To grubo mielone 100% mięso wołowe, burger kraftowy o charakterystycznej strukturze — po usmażeniu jest soczysty w środku i chrupiący na zewnątrz, z możliwością dostosowania stopnia wysmażenia według indywidualnych upodobań (rare, medium rare, well done). 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.