Herbapol Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”
„Uwierz w Mikołaja” to ekranizacja książkowego bestsellera Magdaleny Witkiewicz, na podstawie scenariusza Ilony Łepkowskiej, w reżyserii Anny Wieczur. W produkcji pojawia się cała plejada popularnych i lubianych aktorów zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. To między innymi: Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Aleksandra Grabowska, Grzegorz Daukszewicz, Dorota Kolak, Cezary Żak, Mateusz Janicki czy Teresa Lipowska. W tym filmie świąteczne niespodzianki przeplatają się z pozytywnymi emocjami, ciepłymi uczuciami i humorem.
Partnerem Komercyjnym filmu jest Herbapol, który lokuje w nim także swoje produkty. – Marka Herbapol od lat towarzyszy polskim rodzinom w zimowym czasie – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager. – Nasze pełne smaku i aromatu owocowe i ziołowe herbatki to doskonały sposób, by cieszyć się wspólnymi chwilami i poczuć wyjątkową atmosferę świątecznych dni. A teraz, jako Partner Komercyjny filmu „Uwierz w Mikołaja”, możemy w dodatkowy sposób uprzyjemnić konsumentom oczekiwanie na święta. Zapraszamy zatem do kin i zachęcamy, by już teraz, wspólnie z Herbapolem, zasmakować w świątecznym klimacie!
Film „Uwierz w Mikołaja” można oglądać od 10 listopada w kinach w całym kraju, a w przyszłości we wszystkich kanałach streamingowych.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.