Komunikaty PR

Herbapol Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”

2023-11-10  |  10:50
Biuro prasowe

„Uwierz w Mikołaja” to ekranizacja książkowego bestsellera Magdaleny Witkiewicz, na podstawie scenariusza Ilony Łepkowskiej, w reżyserii Anny Wieczur. W produkcji pojawia się cała plejada popularnych i lubianych aktorów zarówno młodego, jak i starszego pokolenia. To między innymi: Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Aleksandra Grabowska, Grzegorz Daukszewicz, Dorota Kolak, Cezary Żak, Mateusz Janicki czy Teresa Lipowska. W tym filmie świąteczne niespodzianki przeplatają się z pozytywnymi emocjami, ciepłymi uczuciami i humorem.

Partnerem Komercyjnym filmu jest Herbapol, który lokuje w nim także swoje produkty. – Marka Herbapol od lat towarzyszy polskim rodzinom w zimowym czasie – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager. – Nasze pełne smaku i aromatu owocowe i ziołowe herbatki to doskonały sposób, by cieszyć się wspólnymi chwilami i poczuć wyjątkową atmosferę świątecznych dni. A teraz, jako Partner Komercyjny filmu „Uwierz w Mikołaja”, możemy w dodatkowy sposób uprzyjemnić konsumentom oczekiwanie na święta. Zapraszamy zatem do kin i zachęcamy, by już teraz, wspólnie z Herbapolem, zasmakować w świątecznym klimacie!

Film „Uwierz w Mikołaja” można oglądać od 10 listopada w kinach w całym kraju, a w przyszłości we wszystkich kanałach streamingowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.