Herbapol promuje musy owocowe w kampanii telewizyjnej z Darią Ładochą
Musy owocowe Herbapol innowacyjnie poszerzyły półkę dżemową. Stanowią one odpowiedź na potrzeby tych konsumentów, którzy chcą, by przygotowywane przez nich posiłki były różnorodne, smaczne i efektownie podane, a jednocześnie poszukują rozwiązań ułatwiających codzienne gotowanie – czyli ciekawych i prostych w użyciu produktów.
W materiałach video z udziałem Darii Ładochy, emitowanych w ramach kampanii „Muśnij sobie!”, zaakcentowane są główne wyróżniki musów owocowych Herbapol, czyli mnogość kulinarnych zastosowań oraz wygoda użytkowania. – Poprzez te spoty chcemy zachęcać do kreatywnego gotowania i dobrej zabawy w kuchni – mówi Magdalena Mikołajczyk, Brand Managerka w firmie Herbapol-Lublin S.A. – Pokazujemy, że nasze owocowe musy doskonale pasują zarówno do deserów, jak i dań wytrawnych, a ich użycie jest wyjątkowo proste: wystarczy odkręcić mus, przechylić, wycisnąć na potrawę – i zajadać!
Spoty są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w zasięgowych stacjach tematycznych. Ponadto, oprócz obecności w telewizji, Herbapol-Lublin prowadzi intensywną kampanię online dla musów owocowych. Obejmuje ona materiały video na platformach takich jak YouTube i VOD, a także różnorodne działania promocyjne w sieci.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.