Komunikaty PR

Herbapol-Lublin S.A. z nowym PR managerem ds. korporacyjnych

2023-08-04  |  14:40
Biuro prasowe

Anna Radowicka odpowiada obecnie za kształtowanie wizerunku firmy, jej marek oraz produktów poprzez kreację i egzekucję planu działań informacyjno-promocyjnych. Dba o efektywność komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, celem zapewnienia jak największego zasięgu, jak i wywołania zaangażowania strategicznych grup docelowych. Do jej obowiązków należy także kompleksowe zarządzanie wszystkimi profilami społecznościowymi oraz zapewnienie spójności strategii działań w przestrzeni mediów społecznościowych z ogólną strategią marketingową firmy i jej marek. W realizacji poszczególnych zadań ściśle współpracuje z Prezesem Zarządu, E-commerce Managerem, Brand Managerami, działem HR oraz R&D.

- Dobry wizerunek firmy opiera się na wielu solidnych fundamentach, a jednym z tych najbardziej istotnych jest z pewnością społeczna odpowiedzialność – mówi Anna Radowicka, PR Manager w firmie Herbapol-Lublin S.A. – Herbapol-Lublin działa w tym obszarze bardzo aktywnie, a efektywna komunikacja na temat naszego zaangażowania w dbałość o środowisko czy wsparcie społeczności lokalnych, będzie jednym z moich priorytetów. Niezwykle ważnym dla nas wydarzeniem będzie też  przyszłoroczny jubileusz 75-lecia firmy, który chcemy szeroko komunikować.

Anna Radowicka ukończyła dwie specjalizacje na Wydziale Nauk o Żywności i Żywieniu Człowieka w warszawskiej SGGW. Pracując jako dietetyk, prowadziła wiele projektów oraz szkoleń dotyczących zdrowego odżywiania się. Współpracowała z renomowanymi firmami z branży FMCG.

Jednocześnie Anna Radowicka pozostaje na stanowisku PR & Social Media Managera, które piastuje od 2022 roku. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.