Hot Dog Wyborny i nowe smaki na stacjach Circle K już we wrześniu
Sieć Circle K przygotowała nowe pozycje w swojej ofercie gastronomicznej. Już od 13 września fani popularnej przekąski będą mogli spróbować Hot Doga Wybornego z musztardą poselską. To nie koniec nowości, bo w ofercie sieci pojawi się idealna na jesienne dni, kultowa kawa Spice Pumpkin oraz Hot Salamito, produkt opracowany przez pracownika jednej ze stacji Circle K.
Hot Dog jest najczęściej wybieranym produktem przez klientów odwiedzających stacje paliw[1]. Sieć Circle K stale poszerza swoją ofertę, opracowując nowe warianty smakowe popularnej przekąski. Już jesienią na stacjach pojawi się nowa propozycja - Hot Dog Wyborny, połączenie kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebulką, dopełnione aromatyczną musztardą poselską. Inspiracją do powstania produktu były nadchodzące wybory i będzie można go spróbować w całej sieci Circle K, czyli na ponad 400 stacjach w Polsce.
– Hot Dog to kultowy produkt na stacjach Circle K - z naszego badania wynika, że aż 67%[2] klientów najczściej sięga właśnie po niego głównie ze względu na krótki czas oczekiwania i wygodną formę spożycia podczas podróży. Stale urozmaicamy naszą ofertę, aby klienci mogli testować różne smaki, te mniej oczywiste, ale też tradycyjne, do którego z pewnością możemy zaliczyć naszą nowość, Hot Doga Wybornego. Chcemy zapewnić naszym klientom jak najlepsze wybory - dbając nie tylko o doznania smakowe, ale również jakość sprzedawanych produktów – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.
Nowy smak ulubionej przekąski to niejedyna nowość, która pojawi się w ofercie na stacjach Circle K. Kolejną jest jesienna kawa Spice Pumpkin o smaku dyni z przyprawami korzennymi, która idealnie rozgrzeje w chłodne dni. Z myślą o klientach szukających pomysłów na szybki i pożywny lunch lub przekąskę w ciągu dnia, sieć proponuje zestawy w obniżonej cenie z kartą EXTRA, takie jak Hot Dog lub burger z wybranym napojem Pepsi, Mirinda, Extremum lub innym, kanapka słoneczna z kawą. Ich ceny zaczynają się już od 9,99 zł. Oprócz tego na wybranych stacjach będzie można skosztować Hot Salamito, czyli tortillę z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt zwyciężył w wewnętrznym konkursie firmy „Kuchni Talentów”, a jego recepturę stworzył pracownik jednej ze stacji w Aleksandrowie Łódzkim. Hot Salamito pojawi się na wybranych stacjach w Łodzi i województwie łódzkim.
[1] Wyniki badania przeprowadzonego przez Circle K w 2022 r.
[2] Ibidem

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.