Komunikaty PR

Hot Dog Wyborny i nowe smaki na stacjach Circle K już we wrześniu

2023-09-14  |  01:00
Biuro prasowe

Sieć Circle K przygotowała nowe pozycje w swojej ofercie gastronomicznej. Już od 13 września fani popularnej przekąski będą mogli spróbować Hot Doga Wybornego z musztardą poselską. To nie koniec nowości, bo w ofercie sieci pojawi się idealna na jesienne dni, kultowa kawa Spice Pumpkin oraz Hot Salamito, produkt opracowany przez pracownika jednej ze stacji Circle K.

Hot Dog jest najczęściej wybieranym produktem przez klientów odwiedzających stacje paliw[1]. Sieć Circle K stale poszerza swoją ofertę, opracowując nowe warianty smakowe popularnej przekąski. Już jesienią na stacjach pojawi się nowa propozycja - Hot Dog Wyborny, połączenie kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebulką, dopełnione aromatyczną musztardą poselską. Inspiracją do powstania produktu były nadchodzące wybory i będzie można go spróbować w całej sieci Circle K, czyli na ponad 400 stacjach w Polsce.

Hot Dog to kultowy produkt na stacjach Circle K - z naszego badania wynika, że aż 67%[2] klientów najczściej sięga właśnie po niego głównie ze względu na krótki czas oczekiwania i wygodną formę spożycia podczas podróży. Stale urozmaicamy naszą ofertę, aby klienci mogli testować różne smaki, te mniej oczywiste, ale też tradycyjne, do którego z pewnością możemy zaliczyć naszą nowość, Hot Doga Wybornego. Chcemy zapewnić naszym klientom jak najlepsze wybory - dbając nie tylko o doznania smakowe, ale również jakość sprzedawanych produktów – mówi Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

Nowy smak ulubionej przekąski to niejedyna nowość, która pojawi się w ofercie na stacjach Circle K. Kolejną jest jesienna kawa Spice Pumpkin o smaku dyni z przyprawami korzennymi, która idealnie rozgrzeje w chłodne dni. Z myślą o klientach szukających pomysłów na szybki i pożywny lunch lub przekąskę w ciągu dnia, sieć proponuje zestawy w obniżonej cenie z kartą EXTRA, takie jak Hot Dog lub burger z wybranym napojem Pepsi, Mirinda, Extremum lub innym, kanapka słoneczna z kawą. Ich ceny zaczynają się już od 9,99 zł. Oprócz tego na wybranych stacjach będzie można skosztować Hot Salamito, czyli tortillę z salami, serem, ogórkiem i czerwoną cebulką. Produkt zwyciężył w wewnętrznym konkursie firmy „Kuchni Talentów”, a jego recepturę stworzył pracownik jednej ze stacji w Aleksandrowie Łódzkim. Hot Salamito pojawi się na wybranych stacjach w Łodzi i województwie łódzkim.  


[1] Wyniki badania przeprowadzonego przez Circle K w 2022 r.

[2] Ibidem

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.