Komunikaty PR

Idealne na grilla

2023-07-12  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Sezon grillowy w pełni, dlatego firma Dobrowolscy poleca dwa produkty, idealne do wrzucenia na ruszt. To znane i lubiane przez konsumentów Kiełbaski białe i Kiełbaski z piersią kurczaka, które pojawiły się na rynku w nowych opakowaniach.

 

Ulubione dania z grilla

Przygotowywanie posiłków na grillu stało się już polską tradycją. Trudno wyobrazić sobie sezon wiosenno-letni bez rozpalenia paleniska i biesiady pod chmurką dla rodziny i znajomych. Grillować można rozmaite dania, ale największą popularnością cieszy się pieczenie mięsa i wędlin, w tym oczywiście kiełbasy. Firma Dobrowolscy ma w swojej ofercie wiele produktów idealnie nadających się na grilla. Dla ułatwienia konsumentom, informacja o tym została umieszczona na opakowaniach. Tak jest m.in. w przypadku Kiełbasek z piersią kurczaka i Kiełbasek białych.

 

Kiełbaski razy dwa

Kiełbaski z piersią kurczaka Dobrowolscy mają delikatny smak i wyczuwalny aromat wędzenia na drewnie bukowym. Są sprzedawane w opakowaniach o wadze ok. 0,5 kg.  Zawierają 85% mięsa i powinny być przechowywane w temperaturze od 0 do 10°C. Mogą być jedzone zarówno na zimno, jak i na ciepło – doskonale smakują po ugotowaniu, usmażeniu na patelni i po upieczeniu w kuchennym piekarniku lub na grillu. Przeciętna wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna 1111 kJ/ 268kcal, tłuszcz 21,0 g (w tym kwasy tłuszczowe nasycone 8,5 g), węglowodany 1,7 g (w tym cukry 0,6 g), białko 17,5 g, sól 2,0 g.

Kiełbaski białe Dobrowolscy posiadają wyrazisty smak z wyczuwalną nutą majeranku i pieprzu. Są sprzedawane w opakowaniach o wadze ok. 0,5 kg. Kiełbaski stanowią doskonałe źródło białka i powinny być przechowywane w temperaturze od 0 do 10°C. To wędlina parzona, która wyjątkowo smakuje na ciepło – ugotowana, usmażona lub upieczona na grillu.

 

Nowe opakowania

Oba produkty dostępne są w nowych opakowaniach. Wzrok przyciągają umieszczone centralnie: miodowe logo producenta na tle z bielonych desek i nazwa produktów. Niżej, po prawej znajdują się fotografie przedstawiające produkty przystrojone dodatkami: pomidorem, liśćmi bazylii i ziarenkami pieprzu. Na opakowaniach znalazło się również miejsce na dodatkowe, ważne dla klienta informacje dotyczące istotnych właściwości produktów oraz polecanych sposobów przygotowania.


Dobrowolscy to rodzinny zakład mięsny założony w 1990 roku przez Stanisława Dobrowolskiego i jego syna Adama, zlokalizowany w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wędlin i dań gotowych zgodnie z mottem „Łączymy smakiem pokolenia”. Do produkcji wykorzystuje mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu. Od początku współpracuje z lokalnymi hodowcami, co łączy z dbałością o środowisko naturalne. Jest firmą ze 100% polskim kapitałem, która uzyskała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą i certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Solidna Firma”.

www.dobrowolscy.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.