Komunikaty PR

Idealne na grilla

2023-07-12  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Sezon grillowy w pełni, dlatego firma Dobrowolscy poleca dwa produkty, idealne do wrzucenia na ruszt. To znane i lubiane przez konsumentów Kiełbaski białe i Kiełbaski z piersią kurczaka, które pojawiły się na rynku w nowych opakowaniach.

 

Ulubione dania z grilla

Przygotowywanie posiłków na grillu stało się już polską tradycją. Trudno wyobrazić sobie sezon wiosenno-letni bez rozpalenia paleniska i biesiady pod chmurką dla rodziny i znajomych. Grillować można rozmaite dania, ale największą popularnością cieszy się pieczenie mięsa i wędlin, w tym oczywiście kiełbasy. Firma Dobrowolscy ma w swojej ofercie wiele produktów idealnie nadających się na grilla. Dla ułatwienia konsumentom, informacja o tym została umieszczona na opakowaniach. Tak jest m.in. w przypadku Kiełbasek z piersią kurczaka i Kiełbasek białych.

 

Kiełbaski razy dwa

Kiełbaski z piersią kurczaka Dobrowolscy mają delikatny smak i wyczuwalny aromat wędzenia na drewnie bukowym. Są sprzedawane w opakowaniach o wadze ok. 0,5 kg.  Zawierają 85% mięsa i powinny być przechowywane w temperaturze od 0 do 10°C. Mogą być jedzone zarówno na zimno, jak i na ciepło – doskonale smakują po ugotowaniu, usmażeniu na patelni i po upieczeniu w kuchennym piekarniku lub na grillu. Przeciętna wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna 1111 kJ/ 268kcal, tłuszcz 21,0 g (w tym kwasy tłuszczowe nasycone 8,5 g), węglowodany 1,7 g (w tym cukry 0,6 g), białko 17,5 g, sól 2,0 g.

Kiełbaski białe Dobrowolscy posiadają wyrazisty smak z wyczuwalną nutą majeranku i pieprzu. Są sprzedawane w opakowaniach o wadze ok. 0,5 kg. Kiełbaski stanowią doskonałe źródło białka i powinny być przechowywane w temperaturze od 0 do 10°C. To wędlina parzona, która wyjątkowo smakuje na ciepło – ugotowana, usmażona lub upieczona na grillu.

 

Nowe opakowania

Oba produkty dostępne są w nowych opakowaniach. Wzrok przyciągają umieszczone centralnie: miodowe logo producenta na tle z bielonych desek i nazwa produktów. Niżej, po prawej znajdują się fotografie przedstawiające produkty przystrojone dodatkami: pomidorem, liśćmi bazylii i ziarenkami pieprzu. Na opakowaniach znalazło się również miejsce na dodatkowe, ważne dla klienta informacje dotyczące istotnych właściwości produktów oraz polecanych sposobów przygotowania.


Dobrowolscy to rodzinny zakład mięsny założony w 1990 roku przez Stanisława Dobrowolskiego i jego syna Adama, zlokalizowany w Wadowicach Górnych. Specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wędlin i dań gotowych zgodnie z mottem „Łączymy smakiem pokolenia”. Do produkcji wykorzystuje mięso pozyskiwane z tradycyjnego chowu. Od początku współpracuje z lokalnymi hodowcami, co łączy z dbałością o środowisko naturalne. Jest firmą ze 100% polskim kapitałem, która uzyskała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. Podkarpacką Nagrodę Gospodarczą i certyfikaty „Przedsiębiorstwo Fair Play” oraz „Solidna Firma”.

www.dobrowolscy.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.