Komunikaty PR

Jubileusz 30-lecia Profi

2023-10-13  |  10:40

Przyjaźń, konsekwencja i zaufanie – tak brzmi przepis na sukces założycieli firmy Profi, która w tym roku świętuje Jubileusz 30-lecia obecności na rynku. Uroczysta gala w sali rycerskiej Zamku w Gutowie zgromadziła szerokie grono pracowników oraz sympatyków spółki, z burmistrzem Grabowa nad Prosną i jego zastępczynią na czele. Wydarzenie uświetnił koncert zespołu Feel.

Spotkanie, choć bardzo uroczyste, miało niezwykle familijny charakter. Było okazją do wspomnień i rozmów o początkach firmy, obecnej pozycji rynkowej oraz planach na najbliższe lata. Jak mówi Krzysztof Stojanowski, Prezes Zarządu Profi S.A. Nasza historia zaczęła się od pasji, niezwykłej determinacji i dbałości o najwyższą jakość. Dzięki inwestycjom w rozwój i zakład produkcyjny, szeroką komunikację oraz nowe rynki zbytu, dzisiaj jesteśmy w doskonałym miejscu. Uważnie obserwujemy trendy, potrafimy szybko i skutecznie odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów. Przed nami kolejne wyzwania i ambitne cele. Jestem przekonany, że z tak fantastycznym zespołem jesteśmy w stanie z sukcesem zrealizować nasz plan.

Profi S.A. powstała w 1993 roku. Po 30 latach jest obecnie jednym z największych producentów żywności w Polsce, numerem 1 w kategorii pasztetów (posiada 48% udziału w sprzedaży wartościowej) oraz liderem kategorii zup z półki z udziałem wartościowym w rynku przekraczającym 46% (Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, MAT W34 2023).

Firma rozwija z sukcesem trzy marki. Profi towarzyszy Polakom od pokoleń podczas rodzinnych śniadań czy wakacyjnych wyjazdów. Oferuje szeroki wybór pasztetów tradycyjnych drobiowych oraz wieprzowych z różnorodnymi dodatkami, w lekkich aluminiowych foremkach o gramaturze 50 g, 131 g i 250 g oraz poręcznych puszkach 160 g. JemyJemy to 18 smacznych zup gotowych w trzech liniach (smaki tradycyjne, świata i warzywne kremy), do których wkrótce dołączy nowy produkt – zupa Meksykańska. Ugotowane ze świeżych składników, bez konserwantów, barwników i sztucznych dodatków są zdrowym wyborem na lekki posiłek w ciągu dnia. Dzięki poręcznym opakowaniom typu doypack, łatwo je zabrać do torebki czy plecaka. Pasztet Dworski jest marką premium skierowaną do konsumentów ceniących unikalne receptury. W jej asortymencie znajdują się 4 szlachetne pasztety stworzone z najlepszych składników z dodatkiem mięsa z dzika, jelenia, królika i kaczki.

Od 30 lat Profi cieszy się zaufaniem Polaków i konsumentów na całym świecie. Produkty eksportuje m.in. do USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, Niemiec i Ukrainy. Wsłuchuje się w potrzeby rynku i światowe trendy, wprowadza nowości i innowacje technologiczne oraz dba o najwyższą jakość. To bardzo ceniony pracodawca w swoim regionie, mocno zaangażowany w życie społeczności lokalnej. Aktualnie firma zatrudnia ponad 300 osób. To szerokie i niezwykle zaangażowane w rozwój Profi grono pracowników, z których aż 65% jest związanych z organizacją od 10 lat, niektórzy nawet dłużej. Co ważne, ponad połowa stanowisk kierowniczych jest obsadzona przez kobiety.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.