Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee
Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok smakowych propozycji jak np. Salted Caramel Latte, Latte waniliowe na napoju owsianym oraz Mangoccino znajdziemy wszystkim dobrze znane, aromatyczne Flat White, łączące najlepsze ziarna kawy z niewiarygodnie puszystą pianką.
Energia zaklęta w delikatności
W menu Costa Coffee do skosztowania poleca się klasyczna, flagowa Flat White, która od lat zachwyca wszystkich kawoszy swoim niepowtarzalnym charakterem. Zaskakuje intensywnym smakiem oraz orzechowo-karmelowymi nutami.
- Żadna z kaw nie oddaje tak dobrze ekspertyzy i doświadczenia Costa Coffee jak Flat White. Ta mleczna kawa przygotowana na cortissimo oraz teksturowanym mleku jest bardzo intensywna w smaku, naturalnie lekko słodka i doskonale podkreśla orzechowo-karmelowy smak mieszanki Mocha Italia Signature Blend. To także kawa, która pokazuje kunszt naszych baristów, którzy prześcigają się w estetyce przygotowywanych wzorów Latte Art. – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Wiosna ze smakiem
Wiosna nie może obejść się bez kaw smakowych. W Costa Coffee miłośnicy zarówno klasycznych, jak i owocowych propozycji znajdą coś dla siebie. Do odkrycia w menu jest Salted Caramel Latte - czyli kawa w typie latte macchiato. Jej subtelny smak słonego karmelu komplementuje aksamitną mleczną piankę oraz perfekcyjne espresso Costa Coffee. Całość jest zwieńczona ciasteczkową, przyjemnie chrupiącą posypką amaretti. Mangoccino natomiast to kolejne latte macchiato, tym razem w owocowym wydaniu. Przyjemna pianka i perfekcyjne espresso Costa Coffee są w przepyszny sposób połączone z egzotycznym, słodkim smakiem mango. Latte na napoju owsianym o smaku waniliowym to propozycja dla Gości kawiarni poszukujących wegańskich produktów. Popularna wersja waniliowa to także idealna opcja dla osób nietolerujących laktozę – napój owsiany dodatkowo podkreśla wytrawny smak kawy, a udekorowanie specjalną posypką czekoladową przypomina o 50. urodzinach Costa Coffee!

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.