Komunikaty PR

Klasyczne smaki oraz intrygujące nowości – dwie strony menu Costa Coffee

2021-04-07  |  13:29
Biuro prasowe

Stale pojawiające się w menu nowości to tylko część przepysznych propozycji, jakie oferuje Costa Coffee. W kawiarniach na odkrycie czeka również szeroka oferta kaw klasycznych. Obok smakowych propozycji jak np. Salted Caramel Latte, Latte waniliowe na napoju owsianym oraz Mangoccino znajdziemy wszystkim dobrze znane, aromatyczne Flat White, łączące najlepsze ziarna kawy z niewiarygodnie puszystą pianką.

 

Energia zaklęta w delikatności

 

W menu Costa Coffee do skosztowania poleca się klasyczna, flagowa Flat White, która od lat zachwyca wszystkich kawoszy swoim niepowtarzalnym charakterem. Zaskakuje intensywnym smakiem oraz orzechowo-karmelowymi nutami.

 

- Żadna z kaw nie oddaje tak dobrze ekspertyzy i doświadczenia Costa Coffee jak Flat White. Ta mleczna kawa przygotowana na cortissimo oraz teksturowanym mleku jest bardzo intensywna w smaku, naturalnie lekko słodka i doskonale podkreśla orzechowo-karmelowy smak mieszanki Mocha Italia Signature Blend. To także kawa, która pokazuje kunszt naszych baristów, którzy prześcigają się w estetyce przygotowywanych wzorów Latte Art.mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

 

Wiosna ze smakiem

 

Wiosna nie może obejść się bez kaw smakowych. W Costa Coffee miłośnicy zarówno klasycznych, jak i owocowych propozycji znajdą coś dla siebie. Do odkrycia w menu jest Salted Caramel Latte - czyli kawa w typie latte macchiato. Jej subtelny smak słonego karmelu komplementuje aksamitną mleczną piankę oraz perfekcyjne espresso Costa Coffee. Całość jest zwieńczona ciasteczkową, przyjemnie chrupiącą posypką amaretti. Mangoccino natomiast to kolejne latte macchiato, tym razem w owocowym wydaniu. Przyjemna pianka i perfekcyjne espresso Costa Coffee są w przepyszny sposób połączone z egzotycznym, słodkim smakiem mango. Latte na napoju owsianym o smaku waniliowym to propozycja dla Gości kawiarni poszukujących wegańskich produktów. Popularna wersja waniliowa to także idealna opcja dla osób nietolerujących laktozę – napój owsiany dodatkowo podkreśla wytrawny smak kawy, a udekorowanie specjalną posypką czekoladową przypomina o 50. urodzinach Costa Coffee!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.