Komunikaty PR

Klasyk do letnich przetworów, domowych porządków i... odstraszania owadów i

2023-08-25  |  08:00
Biuro prasowe

O czym mowa? Rzecz jasna o occie. W kulinariach stosujemy go jako dodatek do sałatek, przystawek czy galaretek. Sosy na bazie octu, jak żadne inne, podkreślają smak warzyw, serów, surowych ryb oraz makaronów, a także świetnie zmiękczają mięsa, np. wołowinę i dziczyznę.

Warto też wiedzieć, że z uwagi na zawartość pektyn, niewielka ilość octu polepsza apetyt i trawienie ciężko strawnych potraw. Znany o wieków ocet spirytusowy to także nieoceniony pomocnik w domowych porządkach. Świetnie dezynfekuje, usuwa bakterie i pleśń dzięki czemu przydaje się do mycia lodówki, desek do krojenia czy blatów kuchennych. Można nim skutecznie doczyścić armaturę łazienkową, kafelki, meble, malowane powierzchnie czy delikatne, plastikowe elementy.

Lato i wczesna jesień to okres robienia marynat, korniszonów i innych domowych przetworów. Tak, jak stare i sprawdzone są przepisy na rodzinne specjały, tak niezawodne powinny być również ich wszystkie składniki. Dlatego też jako kluczowy składnik zalew i marynat, idealnie sprawdzi się Ocet Kielecki Spirytusowy 10%. Historia jego produkcji sięga 1932 roku, dzięki czemu zajmuje w polskiej kuchni miejsce wyjątkowe. Ocet Kielecki doceniany jest za swój charakter, najwyższej jakości składniki oraz tradycyjną metodę wytwarzania w drewnianych kadziach. Uznanie konsumentów oraz ekspertów regularnie znajduje odbicie w licznych certyfikatach i nagrodach: Znak „Jakość Tradycja”, Znak Jakości „Q”, Złoty Laur Konsumenta, a ostatnio Złoty Paragon 2023, gdzie Ocet Kielecki spirytusowy 10% zdobył cenne wyróżnienie podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu.

Jak więc widać wakacyjne miesiące to czas, gdy Ocet Kielecki przydaje się szczególnie. Nie tylko uczestniczy w ukochanym przez Polaków grillowaniu, jako niezastąpiony składnik aromatycznych sosów i marynat na grilla, ale w naturalny sposób pomaga również zakonserwować letnie smaki na dłużej. Któż bowiem wyobrazi sobie polską kuchnię bez marynowanych ogórków, grzybków, papryki czy gruszek. Nie wszyscy jednak wiedzą że ocet bez szkody dla roślin odstrasza i zwalcza szkodniki, jak mszyce, przędziorki, tarczniki, wełnowce i miseczniki. Tak więc ten wydawało by się „zwyczajny” produkt pomaga również w utrzymaniu domowej i ogrodowej zieleni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.