Komunikaty PR

Kokosowość Level Wawel - nowa czekolada kokosowa z Wawelu

2024-02-19  |  13:30
Biuro prasowe

Nowa tabliczka od marki Wawel to połączenie królewskiej jakości czekolady z puszystym nadzieniem pełnym wiórków kokosa, które stanowi aż 45% masy produktu. Czekolada Wawel Kokosowa 87 g od lutego dostępna jest w sklepach w całej Polsce.

Dobre składniki, pyszna czekolada

Słodka nowość została stworzona zgodnie z ideą projektu Dobre Składniki. Zawarty w niej aromat jest naturalny, a cały skład maksymalnie krótki i prosty. Nad procesem tworzenia produktów marki Wawel czuwa Rada Ekspertów, do której należą m.in. specjaliści do spraw żywienia. Dzięki niej słodkości z Wawelu mają nie tylko pyszny i wyjątkowy smak, ale też jakość na wysokim poziomie - na poziomie Level Wawel! 

Jeszcze więcej kokosu!

Nowa tabliczka Kokosowa 87 g to nie jedyna słodycz z Wawelu, którą pokochają entuzjaści kokosa. Producent w swoim portfolio ma także inne produkty z tą egzotyczną nutą. Praliny Michałki Kokosowe z Wawelu to pyszna wariacja kultowych cukierków o intensywnie kokosowym nadzieniu, które doskonale komponuje się z chrupiącymi orzeszkami arachidowymi. Fanom MINIczekolad z Wawelu przypadnie do gustu MINIczekolada Danusia Kokosowa 38 g. To znana od ponad 100 lat słodka przekąska w kokosowej odsłonie, gdzie smak deserowej cienkiej czekolady harmonijnie łączy się z wakacyjnym smakiem kokosa. Kolejna ciekawa propozycja to duża czekolada nadziewana Crunchy Coco 258 g. To mocno mleczna czekolada nadziewana kokosowym nadzieniem z kawałkami wiórków kokosowych oraz kuleczek ryżowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.